2. |
Гордіца Т. М. Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Т. М. Гордіца; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2002. - 20 c. - укp.Розроблено концепцію маркетингового дослідження щодо інвестиційної політики регіональної філії комерційного банку. Проаналізовано перспективи розвитку нових банківських послуг, визначено їх вплив на стратегічну маркетингову діяльність банку та структуру послуг. Доведено, що пропозиція нового продукту декільком сегментам існуючого ринку під час прогнозування їх майбутнього попиту призводить до формування нового ринку послуг і клієнтів, на відміну від стратегічної політики головних банків, що не завжди спрямована на розвиток послуг, яких потребують клієнти регіональних філій. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.181.34-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА317530 Пошук видання у каталогах НБУВ
|