Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гордіца Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Гордіца Т. М. 
Використання західного досвіду сегментації ринку у практиці банківського маркетингу / Т. М. Гордіца // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Фін. політика приватиз. п-в і механізми її реалізації: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 4. - С. 400-406. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У526.210-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Гордіца Т. М. 
Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Т. М. Гордіца; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2002. - 20 c. - укp.

Розроблено концепцію маркетингового дослідження щодо інвестиційної політики регіональної філії комерційного банку. Проаналізовано перспективи розвитку нових банківських послуг, визначено їх вплив на стратегічну маркетингову діяльність банку та структуру послуг. Доведено, що пропозиція нового продукту декільком сегментам існуючого ринку під час прогнозування їх майбутнього попиту призводить до формування нового ринку послуг і клієнтів, на відміну від стратегічної політики головних банків, що не завжди спрямована на розвиток послуг, яких потребують клієнти регіональних філій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.181.34-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317530 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського