Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Глазова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Глазова В. В. 
Система роботи з формування контрольно-оцінних умінь учнів початкової школи / В. В. Глазова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 74-78. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що важливою умовою, без якої неможливе формування контрольно-оцінних умінь учнів, є змінна позиція учня і вчителя у ході контрольно-оцінної діяльності. Сформульовано наукові положення, які стали теоретичним підґрунтям для створення системної моделі, та виокремлено напрямки її реалізації. Зроблено висновок про те, що впровадження системи роботи з формування умінь згідно зі змодельованим процесом забезпечить ефективне набуття учнями контрольно-оцінних умінь.

Указано на то, что важным условием, без которого невозможно формирование контрольно-оценочных умений учеников, является сменная позиция ученика и учителя при выполнении контрольно-оценочной деятельности. Сформулированы научные положения, которые стали теоретической основой для создания системной модели, и выделены направления ее реализации. Сделан вывод о том, что внедрение системы работы по формированию умений в соответствии со смоделированным процессом обеспечивает эффективное накопление учениками контрольно-оценочных навыков.

In the article is introduced the system of work on forming the testing-evaluating skills of the pupils of primary school. There are formulated the scientific directions which have become the theoretical background to create the system model. There aredefined the three directions of its realization: the development of educational motivation, the formation of the common educational skills of the educational activity, the mastering of the testing-evaluating acts. There are also defined the structural elements of the system model: the subjects of studying process, the components, the principles, the conditions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Глазова В. В. 
До питання про формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів у процесі навчальної діяльності / В. В. Глазова // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 223-226. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено контрольно-оцінні уміння у структурі навчальної діяльності молодших школярів. За допомогою даних наукових джерел розглянуто сутнісні характеристики оцінки та контролю, їх місце в навчальній діяльності та структурі особистості учня. Запропоновано процесуальну модель контрольно-оцінної діяльності, що передбачає поетапне засвоєння учнями молодших класів контрольно-оцінних дій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Глазова В. В. 
Виявлення готовності вчителя до контрольного-оцінної діяльності / В. В. Глазова // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 12-14. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто процес навчання майбутніх учителів свідомого вибору моделі контрольно-оцінної діяльності (КОД) залежно від конкретних умов освітнього процесу на основі використання тренажера, який допомагає студенту освоїти зміст КОД і спонукає до самостійної діяльності, дозволяє діагностувати готовність майбутнього вчителя до цієї діяльності. Визначено складники, критерії, показники та рівні готовності студента до КОД. Наведено структуру тренажера, функціональне призначення його компонентів та методику використання. Акцентовано, що даний тренажер допомагає змоделювати будь-яку ситуацію і підготувати студента для роботи за конкретних умов. Описано переваги даного тренажера, які полягають в реалізації діагностичної, навчальної та виховної функцій.

Рассмотрен процесс обучения будущих учителей сознательному выбору модели контрольно-оценочной деятельности (КОД) в зависимости от конкретных условий образовательного процесса на основе использования тренажера, который помогает студенту освоить содержание КОД и побуждает к самостоятельной деятельности, позволяет диагностировать готовность учителя к этой деятельности. Определены составляющие, критерии, показатели и уровни готовности студента к КОД. Приведена структура тренажера и функциональное назначение его компонентов, а также методика его использования. Акцентировано, что данный тренажер помогает смоделировать любую ситуацию и подготовить студента для работы в конкретных условиях. Описаны преимущества данного тренажера, заключающиеся в реализации диагностической, учебной и воспитательной функций.

The article opens up issues of training a future teacher for carrying out testing and evaluating activity in terms of the personality oriented model of education. There are defined the components, criteria, indices and levels of student's readiness for testing and evaluating activity. The author analyzes a means of training future teachers for conscious choosing the model of testing and evaluating activity on the basis of using an educational trainer which helps the student master the content of testing and evaluating activity, impels to independent activity, provides bringing up value attitude to testing and evaluating activity and allows diagnosing readiness of the future teacher to this activity. It describes the structure of the trainer, function of its components and methods of using it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Глазова В. В. 
Формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. В. Глазова; Криворіз. пед. ін-т ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т". - Кривий Ріг, 2012. - 20 c. - укp.

Конкретизовано дефініцію поняття "контрольно-оцінні вміння". Визначено етапи формування контрольно-оцінних умінь: кумулятивний, етап готовності до виконання КОД під керівництвом педагога, етап спроможності виконання КОД, етап контрольно-оцінної самостійності. Розроблено та теоретично обгрунтовано систему роботи з формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів. Виокремлено напрями її реалізації: з розвитку позитивної мотивації до навчання (цілемотиваційний компонент), освоєння навчальної діяльності (змістовно-процесуальний компонент), врахування змінних позицій учителя й учнів та динаміку виборів методів навчання (дидактико-методичний компонент). Охарактеризовано критерії та показники сформованості контрольно-оцінних умінь молодших школярів. Розроблено діагностичний інструментарій для їх визначення. Доведено, що система формування контрольно-оцінних умінь у молодших школярів сприяла позитивним змінам у показниках рівнів сформованості зазначених умінь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.8 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391805 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського