Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Гладких А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Гладких А. В. 
Методика навчання гри на духових інструментах : навч. посіб. / А. В. Гладких; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2008. - 107 c. - Бібліогр.: с. 104-105. - укp.

Висвітлено мету, завдання та методи навчання гри на духових інструментах. Розглянуто проблеми розвитку компонентів виконавського апарату музиканта-духовика під час роботи над різноманітним музичним матеріалом. Наведено методичні рекомендації щодо настроювання духових інструментів, охарактеризовано засоби покращання звуковисотного інтонування.

Освещены цель, задачи и методы обучения игры на духовых инструментах. Рассмотрена проблема развития компонентов исполнительского аппарата музыканта-духовика при работе над разнообразным музыкальным материалом. Приведены методические рекомендации по настройке духовых инструментов, охарактеризованы средства улучшения звуковысотного интонирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.7р-3я73

Шифр НБУВ: СО27931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гладких А. В. 
Формування професійного виконавства на духових інструментах : навч. посіб. / А. В. Гладких; Харк. держ. акад. культури, каф. інструм. дух. та естрад. орк. - Х., 2008. - 115 c. - Бібліогр.: с. 113-115. - укp.

Висвітлено теоретичні засади організації самостійних занять у процесі навчання гри на духових інструментах. Наведено зразок комплексу щоденних самостійних занять, показано їх роль у підвищенні ефективності навчання. Розкрито специфічні особливості музичного інтонування на духових інструментах, описано техніки виконання штрихів. Запропоновано засоби формування навичок самостійної роботи у студентів у класі спецінструмента. Розроблено спеціальні вправи для самостійної роботи над гамами, основами імпровізації, засвоєння джазових прийомів сучасної музики. Наведено музичні вправи на закріплення та розслаблення м'язів губ, розвиток дихання, звуку та регістрів, розглянуто вокалізми для початківців.

Освещены теоретические основы организации самостоятельных занятий в процессе обучения игры на духовых инструментах. Приведен образец комплекса ежедневных самостоятельных занятий, показана их роль в повышении эффективности обучения. Раскрыты специфические особенности музыкального интонирования на духовых инструментах, описаны техники выполнения штрихов. Даны средства формирования навыков самостоятельной работы у студентов в классе специнструмента. Разработаны специальные упражнения для самостоятельной работы над гаммами, основами импровизации, усвоения джазовых приемов современной музыки. Приведены музыкальные упражнения на укрепление и расслабление мышц губ, развитие дыхания, звука и регистров, рассмотрены вокализмы для начинающих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.7-7 р. я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гладких А. В. 
Методика формування виконавської майстерності на духових інструментах : навч. посіб. із курсу "Спеціальний інструмент" для студентів ВНЗ І - ІV рівнів акредитації / А. В. Гладких; Харк. держ. акад. культури. - Вінниця : Нова Кн., 2014. - 199 c. - Бібліогр.: с. 187-196 - укp.

Висвітлено загальні питання методики початкового навчання. Викладено методику проведення відбору учнів. Розглянуто основи техніки звукодобування та виконавського дихання. Розкрито особливості виконання тривалих звуків. Увагу приділено організації та змісту самостійних занять. Запропоновано зразок комплексу щоденних самостійних занять. Детально розглянуто методику подальшого формування виконавської майстерності. Вивчено особливості розвитку музичного слуху. Проаналізовано специфіку виконавства в ансамблі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.7 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС57066 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гладких А. О. 
Інтерактивні прийоми навчання в початковій школі / А. О. Гладких // Наша шк.. - 2013. - № 6. - С. 30-34. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито сутність впровадження інтерактивних технологій на уроках, які є кроком до підвищення ефективності навчально-виховного процесу у поєднанні з навчальною та ігровою діяльністю молодших школярів. Визначено сутність поняття „інтерактивне навчання” та його мету. Виокремлено чотири групи інтерактивних технологій навчання залежно від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів, а саме: інтерактивні технології кооперативного та колективно-групового навчання, технології ситуативного моделювання, технології опрацювання дискусійних питань. Зосереджено увагу на ігровій моделі навчання, яка має чотири етапи: орієнтація, підготовка до проведення гри, основна частина, обговорення. Наголошено, що місце і роль ігрової технології в навчальному процесі, поєднання елементів гри та навчання багато в чому залежить від розуміння вчителем функцій і класифікації педагогічних ігор. Запропоновано великий арсенал форм, методів, прийомів навчальної та ігрової діяльності вчителя і учнів на уроці і в позаурочний час.

Раскрыта сущность внедрения интерактивных технологий на уроках, которые являются шагом к повышению эффективности учебно-воспитательного процесса в сочетании с учебной и игровой деятельностью младших школьников. Определена сущность понятия "интерактивное обучение" и его цель. Выделены четыре группы интерактивных технологий обучения в зависимости от цели урока и форм организации учебной деятельности учащихся, а именно: интерактивные технологии кооперативного и коллективно-группового обучения, технологии ситуационного моделирования, технологии обработки дискуссионных вопросов. Сосредоточено внимание на игровой модели обучения, которая имеет четыре этапа: ориентация, подготовка к проведению игры, основная часть, обсуждение. Отмечено, что место и роль игровой технологии в учебном процессе, сочетание элементов игры и учения во многом зависит от понимания учителем функций и классификации педагогических игр. Представлен большой арсенал форм, методов, приемов учебной и игровой деятельности учителя и учащихся на уроке и во внеурочное время.

The essence of the introduction of interactive technologies in the classroom, which is a step towards improving the efficiency of the educational process in conjunction with educational gaming activities and primary school children. The essence of the concept of "interactive learning" and its purpose. Pointed out in four groups of interactive learning technologies depending on the purpose of the lesson and forms of learning activities of students, namely interactive technology cooperative learning, interactive technology collective group learning, situational simulation technology, processing technology questions unanswered. The emphasis is on the game model of learning, which has four phases: orientation, preparation for the game, most of the discussion. Emphasized that the place and role of gaming technology in the classroom, combining elements of play and learning largely depends on understanding the teacher functions and classification of educational games. Represented a large arsenal of forms, methods, techniques, training and gaming activities teachers and students in the classroom and outside school hours.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського