Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Герантія Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Герантія Т. Е. 
Вплив рівня розвитку саморегуляції діяльності особистості студента на професійне становлення та результативність навчальної діяльності / Т. Е. Герантія // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 179. - С. 105-108. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто здатність до саморегуляції діяльності у студентів вищих навчальних закладів під час формування особистості-майбутнього професіонала, надано визначення поняття та рівня саморегуляції. Доведено ефективність формування і розвитку саморегуляції під час становлення професійної спрямованості студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Герантія Т. Е. 
Саморегуляція професійної діяльності як умова результативного визначення в майбутній спеціальності серед студентів філологів / Т. Е. Герантія // Наука і освіта. - 2010. - № 8. - С. 65-68. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено шляхи вирішення проблеми усвідомленого забезпечення організації майбутньої професійної діяльності студентів шляхом використання здібностей до саморегуляції. Розглянуто результати тестових методик, які дають право вважати, що саморегуляція діяльності студента значно підвищить показники ефективності навчальної і майбутньої професійної діяльності. Подано діаграму професійних цілей студентів. Підсумовано, що саморегуляція професійної діяльності студентів допомогла не лише визначити цілі та процес їх досягнення, але й визначити характер майбутньої діяльності з урахуванням розвинених рис особистості та потреб.

Приведены пути решения проблемы осознанного обеспечения организации будущей профессиональной деятельности студентов путем использования способностей к саморегуляции. Рассмотрены результаты тестовых методик, которые дают право считать, что саморегуляция деятельности студента значительно повысит показатели эффективности учебной и будущей профессиональной деятельности. Представлена диаграмма профессиональных целей студентов. Подытожено, что саморегуляция профессиональной деятельности студентов помогла не только определить цели и процесс их достижения, но и определить характер будущей деятельности с учетом развитых черт личности, потребностей.

Shows the ways to address the security conscious organizations future careers of students by using the abilities of self-regulation activities. The results of test methods, which give the right to assume that self-regulation of student activities willsignificantly increase the performance of educational and future professional activities. The diagram professional goals of students. Summarized that self-regulation of professional activity helped students not only to define the objectives and process of their achievement, but also to determine the nature of future activities with the development of personality traits, needs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-39 + Ш. р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Герантія Т. Є. 
Формування вмінь саморегуляції діяльності на тлі рефлексивного характеру навчального процесу у вищому навчальному закладі / Т. Є. Герантія // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 187-191. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему підвищення результативності навчального процесу ВНЗ шляхом розвитку саморегуляції діяльності. Висвітлено аспекти покращання навчальної та професійної діяльності студента з урахуванням прийняття участі в цьому процесі здатності до саморегуляції. Розкрито особливості відносин викладача та студентів у педагогічному процесі за умов рефлексивної діяльності. Зроблено висновок, що рефлексивний характер навчального процесу та звернення до саморегуляції діяльності стає важливою якістю взаємодії викладача та студентів, підвищує мотивацію та результативність навчання.

Рассмотрена проблема повышения результативности учебного процесса ВУЗ путем развития саморегуляции деятельности. Освещены аспекты улучшения учебной и профессиональной деятельности студента с учетом принятия участия в этом процессе способности к саморегуляции. Раскрыты особенности отношений преподавателя и студентов в педагогическом процессе в условиях рефлексивной деятельности. Сделан вывод, что рефлексивный характер учебного процесса и обращение к саморегуляции деятельности становится важным качеством взаимодействия преподавателя и студента, повышает мотивацию и результативность обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського