Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Гасило О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Гасило О.  
Діагностика економічної ефективності управління підприємством / О. Гасило // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 129-134. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджується проблема вимірювання ефективності управління підприємством, яка, значною мірою, залежить від впливу зовнішніх та внутрішніх чинників. Охарактеризовано тенденції ефективності управління підприємствами торгівлі Донецької області, запропоновано систему показників для оцінки економічної ефективності управління торговельними підприємствами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-21 + У9(4УКР-4ДОН)421.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Балабанова Л. В. 
Маркетинговий контролінг: теорія та методологія : Моногр. / Л. В. Балабанова, О. О. Гасило; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2006. - 220 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Бібліогр.: с. 171-180. - укp.

Висвітлено теоретичні та методологічні аспекти маркетингового контролінгу, обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення його застосування за умов ринкової економіки. Розглянуто специфіку та проблеми контролінгу як системи, визначено його функції та показано роль в управлінні підприємством. Розроблено концепцію та методологію маркетиногового контролінгу, охарактеризовано систему його інформаційної підтримки.

Освещены теоретические и мтодологические аспекты маркетингового контроллинга и обоснованы рекомендации по усовершенствованию его применения в условиях рыночной экономики. Рассмотрены специфика и проблемы контроллинга как системы, определены его функции и показана роль в управлении предприятием. Разработна концепция и методология маркетингового контроллинга, охарактеризована система его информационной поддержки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гасило О. О. 
Маркетинговий контролінг в системі управління підприємством : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / О. О. Гасило; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано концепцію маркетингового контролінгу діяльності підприємств, зокрема, визначено суть, види, цілі, задачі, об'єкти, інструменти, принципи, передумови та проблеми, послідовність етапів впровадження маркетингового контролінгу в діяльність підприємств. Досліджено практику здійснення маркетингового контролінгу підприємства торгівлі Донеччини, а саме: проаналізовано інформаційне забезпечення маркетингового контролінгу підприємств, а також практику його планування й організації, проведено моніторинг маркетингового контролінгу. Розроблено інтегровану комплексну систему маркетингового контролінгу, яка складається з систем: інформаційної підтримки маркетингового контролінгу, а також його планування, організації та моніторингу. Відзначено необхідність запровадження запропонованої системи для вдосконалення маркетингового контролінгу діяльності підприємств за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.10-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335029 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського