Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Вільшанюк М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Прусс В. М. 
Основи митної справи : навч. посіб. / В. М. Прусс, В. К. Козирев, В. П. Самойловська, Н. Г. Шпак, Г. А. Кіценко, М. С. Вільшанюк; Одес. нац. мор. ун-т. - О., 2009. - 714 c. - Бібліогр.: с. 698-699. - укp.

Висвітлено науково-теоретичні та практичні засади митної справи. Увагу приділено сутності зовнішньоекономічної діяльності України, принципам міжнародної торгівлі, структурі вітчизняних митних органів. Розкрито економічну сутність таких понять, як митна вартість, країна походження товарів, квота, митні збори. Розглянуто специфіку надання брокерських послуг під час декларування товарів, порядок проведення митної експертизи, проблеми порушення митних правил і контрабанди, особливості проведення дізнання та провадження у адміністративних і кримінальних справах за вказані види правопорушень.

Освещены научно-теоретические основы таможенного дела. Уделено внимание сущности внешнеэкономической деятельности Украины, принципам международной торговли, структуре отечественных таможенных органов. Раскрыта экономическая сущность таких понятий, как таможенная стоимость, страна происхождения товаров, квота, таможенные сборы. Рассмотрены специфика предоставления брокерских услуг при декларировании товаров, порядок проведения таможенной экспертизы, проблемы нарушения таможенных правил и контрабанды, особенности проведения дознания и производства в административных и криминальных делах по указанным видам правонарушений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Онищенко С. П. 
Митно-транспортні операції у системі морських перевезень : навч. посіб. / С. П. Онищенко, О. М. Коробкова, Н. Г. Шпак, В. М. Пітерська, М. С. Вільшанюк; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса : Фенікс, 2015. - 159, [1] c. - Бібліогр.: с. 124-127 - укp.

Висвітлено проблеми перевезення вантажів у міжнародному сполученні з перетином державних і митних кордонів і пов'язані з цим певні прикордонні та митні формальності. Увагу приділено митному контролю, якому підлягають як товари, що перевозяться, так і самі транспортні засоби. Розглянуто процес проходження вантажів через порт, що складається з комплексу митних і транспортних операцій. Показано, що митне оформлення є необхідним елементом процесу доставки зовнішньоторговельних вантажів за участю морського транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.038.1:О48 + Х839(4УКР)211.942

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805558 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми розвитку морського транспорту і туризму : монографія. Ч. 1 / О. Г. Шибаєв, С. П. Онищенко, І. М. Петров, О. В. Акімова, Н. В. Судник, Д. О. Вишневський, Г. М. Сільванська, Ю. В. Михайлова, Ю. О. Коскіна, М. Д. Рудніченко, О. Д. Вишневська, Я. А. Горшков, І. І. Тихоніна, І. В. Деркачева, О. Л. Дрожжин, І. В. Чайковський, М. С. Вільшанюк, О. А. Кравченко, А. А. Стеба, С. С. Боровик, Т. І. Берневек, О. В. Щербина, В. В. Тараненко, В. С. Ключанцев, Ю. О. Анісімова; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса : КУПРІЄНКО СВ, 2019. - 141 c. - Бібліогр.: с. 135-140 - укp.

Увагу приділено процесу організації морських перевезень та управління роботою флоту, перспективам розвитку контейнерного та балкерного флоту. Представлено результати аналізу сучасного стану та тенденцій розвитку експортних потужностей України, можливостей і перспектив використання елементів транспортної інфраструктури для забезпечення транспортного обслуговування вітчизняного експорту, а також сучасного стану та перспектив розвитку ринку морського туризму. Висвітлено окремі аспекти вирішення проблем поповнення торговельного флоту України. Розвинуто теоретичні положення щодо організації та технології перевезень вантажів в інтермодальному сполученні. Проаналізовано організаційно-технологічні аспекти утилізації суден спеціалізованого флоту. Розглянуто вплив видобутих у шельфах морів вуглеводнів на ринок роботи офшорного флоту. Досліджено питання організації перевезень вантажів барже-буксирними суднами. Розроблено методичний підхід до прогнозування обсягів пасажиропотоків туристів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О480.2 + У9(4УКР)374.60-96 + У9(4УКР)441.358.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358072/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шибаєв О. Г. 
Морський транспорт і туризм: сучасний стан та перспективи розвитку : монографія. Ч. 1 / О. Г. Шибаєв, С. П. Онищенко, В. К. Доля, Н. В. Судник, Д. О. Вишневський, Г. М. Сільванська, Ю. В. Михайлова, Ю. О. Коскіна, О. Д. Вишневська, О. Л. Дрожжин, О. В. Щербина, І. І. Тихоніна, С. С. Боровик, М. С. Вільшанюк, О. А. Кравченко, Т. І. Берневек, Г. В. Карп, І. М. Петров, М. Д. Рудніченко, О. М. Мельнік, В. В. Іванов; ред.: О. Г. Шибаєв; Одеський національний морський університет. - Одеса, 2021. - 135 c. - (Серія "Проблеми розвитку морського транспорту і туризму"; ч. 3). - Бібліогр.: с. 129-134 - укp.

Розглянуто проблеми організації морських перевезень та управління роботою флоту. Досліджено перспективи розвитку контейнерного та балкерного флоту. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку експортних потужностей України. Розкрито можливості та перспективи використання елементів транспортної інфраструктури для забезпечення транспортного обслуговування вітчизняного експорта. Охарактеризовано сучасний стан і перспективи розвитку ринку морського туризму. Визначено окремі аспекти вирішення проблем поповнення торговельного флоту України. Розвинуто теоретичні положення щодо організації та технології перевезень вантажів у Інтермодальному сполученні. Проаналізовано організаційно-технологічні аспекти утилізації суден спеціалізованого флоту. Досліджено вплив видобутих у шельфах морів вуглеводнів на ринок роботи оффшорного флоту. Висвітлено питання організації перевезень вантажів барже-буксирними суднами. Розроблено методичний підхід до прогнозування обсягів пасажиропотоків туристів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4,1 г(4УКР) + О486 + У537.46 + У9(4УКР)374.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358905/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
5.

Вільшанюк М. С. 
Обгрунтування умов ефективного транспортування пшениці з портів України / М. С. Вільшанюк, Н. В. Судник // Наукоєм. технології. - 2023. - № 1. - С. 101-107. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Транспортування 99 % всіх зернових від відправника в Україні до отримувача (наприклад, в Індонезії) відбувається морським транспортом (39 млн тон). Найбільше відвантажують порти Чорноморська (22 %), Одеси (19 %), Південного (19 %) і Миколаєва (18 %). Аналіз портів України та методи транспортування до них пшениці, разом з правильним завантаженням пшениці на судно є запорукою отримання надійного імпортера якісної пшениці у світі. Перевезення зерна по Україні найчастіше здійснюється наступними видами транспорту: зерновози-самосвальні; зерновози-бортові; зерновози-цистерни; зерновози-автопоїзда; баржі; залізничні вагони. Оскільки Індонезія є країною-лідером з імпорту української пшениці, цей ринок є перспективним для українських експортерів зернових. Це обумовлено збільшенням населення в Індонезії і її економічним розвитком. Розглянуто у якості прикладу транспортування пшениці саме до цієї країни. Розглянуто процес транспортування вантажів на суднах більшої вантажомісткості. При цьому враховуючи особливості глибин біля причалів у порту, дозавантаження відбувається на рейді. Існує багато контрактів на перевезення пшениці які укладають на різних умовах. Найбільшу популярність набули контракти на умовах CIF з об'ємом поставок 50 - 400 тис. т. різних класів пшениці. Пропонується розглянути 2 українських порти: Миколаївський морський торговельний порт та Південний, оскільки в першому є технологія завантаження судна на рейді, а з останнього було експортовано за минулі роки більше всього пшениці в Індонезію. За контрактом необхідно перевезти 300 тис. т пшениці 3 класу за 4 місяці до порту Сурабая, що в Індонезії (Джакарта - столиця). Для порівняння обрано 2 судна, які здійснюють перевезення за цим напрямком: "AKIJ NOOR" (Дв = 53 094) та "AKIJ GLORY" (Дв = 76 302). Доставка пшениці відбувається з Кіровоградської області. Завантаження пшениці здійснюється насипом. Оскільки в Миколаївському морському торговельному порту і в Дніпровсько-Бузькому каналі осадка 10,3 м, то судна будуть завантажені не повністю, і буде проводитися дозавантаження на Очаківському рейдовому терміналі. Відправник, він же і фрахтувальник, фрахтує декілька суден на умовах FIOS (Free In/Out) означає, що навантаження і вивантаження відбуваються за рахунок відправника/одержувача. Ставки фрахту та ціни на пшеницю відрізняються. Наприклад, в Миколаївському морського торговельному порту компанія відправник - "Нібулон", оскільки вони орендують поля, мають свої елеватори, зерновози та баржі, тому продажна ціна пшениці з доставкою до порту в них низька. Варіант транспортування, розглянутий у статті, дозволяє його використовувати для інших портів, де осаду судна не дозволяє завантажуватись біля причалу, але глибини на рейді достатні для суден більшої вантажомісткості. Перевезення вантажу на суднах такого типу дозволяє перевезти більшу партію вантажу за менш тривалий час, що відображається на вартості вантажу та швидкості доставки всієї партії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.891 + О484.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100325 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського