Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Воронка Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Воронка Г. С. 
Конструювання додипломних і післядипломних академічних програм у ВНЗ Канади та Великої Британії / Г. С. Воронка // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 187-193. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Здійснено дослідження ступенево-структуризаційних процесів у реалізації додипломних/післядипломних мультипрофільних академпрограм у канадських і британських ВНЗ. Проаналізовано специфічні системи оцінювання знань, уніфіковані системи обліку, нарахування кредитно-залікових одиниць. Обгрунтовано необхідність здійснення реформ в системі освіти України у напрямах: симпліфікації, раціоналізації складних освітніх моделей, ліквідації механічного накладання три- і двоступеневих мультиелементних освітніх структур.

Изложены материалы: академическое структурирование - стимуляционный фактор в развитии образовательных систем в Канаде и Великобритании (социально-экономический аспект), мотивационный фактор в осуществлении беспрерывной учебной деятельности в канадских, британских вузах (ступени - бакалаврская, магистерская, докторская, квалификационно-профессиональный аспект).

In the article has been done the exposition of the materials: academic grading is a Stimulative Factor in the development of Educational Systems in Canada and Great Britain (a Social-Еconomic Aspect), - a Motivative Factor in exercising of Continual Learning Activity in Canadian. British Universities (grades - Baccalaureate, Master, Doctoral, a Qualification-Professional Aspect).


Ключ. слова: додипломні і післядипломні академічні програми, ВНЗ Канади та Великої Британії
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч484(7КАН) + Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Воронка Г. 
Функціонування шкіл післядипломної освіти: інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу / Г. Воронка // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 46-47. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено проблему інтенсивного використання інформаційних ресурсів в контексті ефективної реалізації академічного процесу. Досліджено практичний досвід закладів вищої освіти Канади та Великої Британії щодо вирішення зазначеної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)78 + Ч484(7КАН)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Воронка Г. 
Академічне консультування в навчально-освітньому процесі Канади і Великобританії / Г. Воронка // Шлях освіти. - 2008. - № 1. - С. 27-30. - укp.

Розглянуто процеси культурно-освітнього розвитку в університетах Канади та Великобританії, особливості навчання та витрати на здобуття вищої освіти у цих країнах. Значну увагу приділено діяльності університетських структур: асоціації "конституційного захисту", відділу працевлаштування, центру посередницьких послуг, офісу захисту прав студентів. Розкрито діяльність структурних підрозділів Канадської студентської федерації та Національної студентської спілки Великобританії, які діють при універсистетах зазначених країн для задоволення потреб студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч484(7КАН)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Воронка Г. 
Академічне консультування, соціальне забезпечення студентів у Канаді та Великобританії / Г. Воронка // Шлях освіти. - 2008. - № 3. - С. 19-22. - укp.

Розкрито сутність та особливості функціонування програм надання академічного консультування та фінансової допомоги, а також організації соціального забезпечення здобуття вищої освіти у ВНЗ Канади та Великобританії. Висвітлено досвід роботи інформаційно-консультативного центру Карлстонського університету у сфері послуг щодо розв'язання конфліктних проблем. Проаналізовано діяльність різних підрозділів університетів, що надають консультації стосовно організації навчального процесу й етично-психологічних аспектів, а також відділів побутового обслуговування та працевлаштування студентів. Висвітлено діяльність структурних підрозділів Канадської студентської федерації та Національної студентської спілки Великобританії, які діють при університетах даних країн з метою задоволення потреб студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.433 + Ч484(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воронка Г. 
Виробничо-тренувальне працевлаштування студентів у Канаді та Великобританії / Г. Воронка // Шлях освіти. - 2010. - № 1. - С. 23-24. - укp.

Висвітлено діяльність відділів працевлаштування як корпоративних елементів у структурі університетів Канади та Великобританії. Акцентовано увагу на одновекторних та стимуляційних факторах, на яких базується організація індивідуального та колективного виробничо-тренувального працевлаштування студентів. Висвітлено функціональні обовТязки працівників відділів працевлаштування у різних університетах. Розглянуто вимоги до працедавців, з якими співпрацюють відділи працевлаштування. Охарактеризовано специфіку організації працевлаштування студентів і наведено права працівників відділів працевлаштування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.448(4ВЕЛ) + Ч481.448(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Воронка Г. 
"Інформаційно-поліграфічне забезпечення" навчального процесу у британських ВНЗ / Г. Воронка // Шлях освіти. - 2009. - № 4. - С. 21-22. - укp.

Висвітлено зміст інформаційних даних, вміщених у довідково-рекламних проспектах, реєстрах і каталогах післядипломних програм у британських ВНЗ, які рекламують ефективне викладання навчальних програм в інституціях магістратури та післядипломних професійно-кваліфікаційних курсів. Охарактеризовано специфіку текстового викладу у проспектах та їх поліграфічне оформлення. Упорядники проспектів акцентують увагу на специфічних традиціях в університетах, вміщують проголошені адміністрацією університетів принципи, довідкові спецматеріали, а також побутові інформаційні дані щодо кліматичних особливостей на території Британських островів, гарантування житлових умов у гуртожитках університетів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Воронка Г. 
Аудит організації навчально-педагогічного процесу в закладах вищої освіти та фінансування ВНЗ / Г. Воронка // Вища шк.. - 2006. - № 1. - С. 72-78. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано особливості та роль аудиту організації навчально-педагогічного процесу в британських вищих навчальних закладах. Зазначено, що місія університетів у Великій Британії - пропагувати, підтримувати високий рівень навчально-освітньої, науково-дослідної, консультативно-комерційної діяльності, стимулювати вільний інтелектуальний розвиток, демократичний процес здобуття знань. Наголошено, що місією шкіл бізнесу, що є підрозділами університетів, є надання високоякісних освітньо-просвітницьких, професійно-навчальних послуг представникам місцевих етнічних громад, ділових кіл у галузі практичної економічної та підприємницької діяльності. Зазначено, що перевірка організації навчальної діяльності студентів полягає у визначенні рівня володіння професійними навичками, наявності навичок самостійної організації праці та здійснення наукового дослідження. Перевірка організації процесу викладання дисциплін полягає у визначенні ступеня професійної компетентності викладачів, умінні контактувати з присутніми в аудиторії, застосуванні ефективних педагогічних технологій, розвитку трансфертних професійних навичок. Наголошено, що фінансування вищих навчальних закладів у Великій Британії є процесом, який контролюється урядом і промисловими концернами та залежить від рівня наукових досліджень. Розкрито, що однією з проблем у комерціалізації наукових досліджень є налагодження контактів між авторами наукових концепцій і замовниками наукових проектів.

The peculiarities and the role of auditing the organization of educational-pedagogical process in the British higher educational establishments are considered. The author shows that financing higher educational establishments is one of the social priorities of Great Britain. It is centralized, differentiated, selective and diversified process on the level of state goverment


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ВЕЛ)49:Ч30/49 + Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Воронка Г. 
Зарахування до закладів вищої освіти у Канаді та Великій Британії / Г. Воронка // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 78-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання механізму аплікації та адмісії у ВНЗ Канади, Великої Британії. Проаналізовано специфіку даного механізму для кожної з країн; досліджено методи реалізації процесів (ситуаційний, перспективний підходи; протидія ексклюзії, дискримінації; урахування освітніх, професійних досягнень; рівність прав).

Рассмотрен вопрос механизма апликации и адмиссии в высших учебных заведениях Канады, Великой Британии. Проанализирована специфика данного механизма для каждой из стран; изучены методы реализации процессов (ситуационный, перспективный подходы; противодействие эксклюзии, дискриминации; учет образовательных, профессиональных достижений; равенство прав).

The article deals with the the question of the mechanism of aplication and admition in higher educational institutions of Canada, Great Britain. Specificity of the given mechanism for each of the countries is analysed; methods of realization of processes (situational, perspective approaches are investigated; counteraction of exclusion, discrimination; the account of educational, professional achievements; equality of the rights).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.2 + Ч484(4ВЕЛ) + Ч484(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Воронка Г. С. 
Забезпечити багатомовність. Адаптивна модель лінгвістичних курсів у контексті економічних академічних програм на етапі післядипломної освіти в системі університетів Великої Британії / Г. С. Воронка // Гуманіт. науки. - 2005. - № 1. - С. 83-87. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На етапі післядипломної освіти у контексті економічних академічних програм у системі університетів Великої Британії пропонується спектр лінгвістичних програм. Розглянуто реалізацію адаптивної моделі лінгво-економічних, лінгво-керівницьких курсів. Проаналізовано структурні відношення, зміст навчальних елементів підготовчого курсу з англійської мови, використання педагогічних технологій у процесі викладання курсу (контекст програми "Магістр ділового керування" МДУ) в університеті "Оксфорд Брукс" (Велика Британія).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711.9 + Ш143.21-915

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Воронка Г. С. 
Збирати "портфель" - справа творча. Формування "портфеля документів" у процесі вивчення ступеневих економічних програм у школах бізнесу Канади, США, Великої Британії / Г. С. Воронка // Гуманіт. науки. - 2005. - № 2. - С. 84-88. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено процес формування "портфеля документів" студентами бакалаврату, слухачами магістратури, які вивчають академічні економічні програми у школах бізнесу у Канаді, США, Великій Британії. Репрезентовано значення процесу формування "навчального портфеля" як специфічного та оптимізуючого фактора у реалізації економічних програм; лінгвістично направлених навчальних курсів як засобу розвитку орфографічно-лексичних, граматико-стилістичних навичок писемного викладення інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Воронка Г. С. 
Імітаційні ігри - активізуючий метод у підготовці кваліфікованих спеціалістів у системі післядипломної освіти у Великобританії та США / Г. С. Воронка // Гуманіт. науки. - 2006. - № 1. - С. 85-88. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З'ясовано роль ділових ігор у структурі модульних курсів післядипломних економічних програм як елементу активізації діяльності суб'єктів навчального процесу, фактор підвищення рівня асиміляції навчального матеріалу у вищих навчальних закладах (школи бізнесу) у Великобританії та США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ч484(0)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Воронка Г. С. 
Відповідно до міжнародних стандартів. (З досвіду ступеневої структуризації системи вищої освіти) / Г. С. Воронка // Гуманіт. науки. - 2007. - № 2. - С. 115-121. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Представлены материалы по проблеме: ступенчатое структурирование системы высшего образования в Канаде и Великобритании (ступени бакалаврата, магистратуры, докторантуры). Ступенчатое структурирование - один из факторов стимулирования развития образовательной системы (социально-экономический аспект), мотивации в процессе непрерывного профессионального развития (квалификационно-профессиональный аспект).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч484(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Воронка Г. С. 
Ступенева структуризація системи вищої освіти за кордоном / Г. С. Воронка // Гуманіт. науки. - 2009. - № 1. - С. 124-131. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Представлены материалы по проблеме: ступенчатое структурирование системы высшего образования Великобритании (ступени бакалавра и магистратуры, докторантуры). Ступенчатое структурирование - один из факторов стимулирования развития образовательной системы (социально-экономический аспект), мотивации в процессе непрерывного профессионального развития (квалификационно-профессиональный аспект).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Воронка Г. 
Формування реєстру загального перекладного словника / Г. Воронка // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 2. - С. 8-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблеми формування реєстру перекладного словника - визначення оптимальної кількості слів та вибір принципу розміщення слів у реєстрі. Охарактеризовано праці українських, російських та німецьких лексикографів. Проаналізовано німецькі, українсько-німецькі та німецько-українські словники.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-4 + Ш104.2 + Ш143.24-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Воронка Г. В. 
Гіпертекст як елемент мультимедійного довідкового видання / Г. В. Воронка // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. Сер. Техн. науки. - 2015. - № 2. - С. 240-247. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто специфічну для сучасних довідкових видань форму організації інформації - гіпертекст. Оскільки переважна більшість сучасних словників та енциклопедій виходять у форматі мультимедійних ресурсів, гіпертекст розглянуто з точки зору його застосування у таких формах довідкових видань. Мета роботи - вивчення явищ мультимедійності й гіпертекстуальності та визначення гіпертексту як невід'ємного елемента мультимедійного довідкового видання. Для ефективної підготовки мультимедійного довідкового видання редакторові важливо розуміти особливості гіпертексту, щоб правильно вибудувати систему зв'язків між інформаційними одиницями такого інформаційного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62с51я2

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського