Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Возна З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Возна З. О. 
Проблеми формування громадянського суспільства та правової держави: історія та сучасність : зб. ст. / З. О. Возна, Р. В. Голій, І. М. Дмитрук, В. В. Карпенко, А. В. Кукуруза, Ж. Б. Кукуруза, Н. В. Ніколаєнко, О. М. Олєйнічук, Т. П. Родік, З. В. Священко; ред.: В. В. Сокирська; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини, Ін-т філол. та суспільствознавства. - Умань, 2010. - 193 c. - укp.

Розглянуто питання закріплення прав людини в Старовалилонському суспільстві за Кодексом Законів Хаммурапі. Проаналізовано становище римо-католиків на Правобережній Україні та Білорусі наприкінці XVIII - першій половині ХІХ ст. в контексті свободи віросповідання в Російській імперії. Висвітлено проблеми формування громадянського суспільства (ГС) в країнах Західної Європи, еволюцію конституційного права. Розкрито значення прав та свобод людини в становленні ГС. Визначено співвідношення норм приватного та публічного права в здійсненні фінансової діяльності державних органів влади України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.01я43 + Х809(4/8)3я43 + Ф036я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734817 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Возна З. О. 
Методика проектної діяльності старшокласників у процесі навчання суспільствознавчих предметів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / З. О. Возна; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено основні характеристики змісту суспільствознавчих предметів. Визначено умови оптимізації процесу навчання засобами навчальних проектів. З'ясовано компоненти та показники суспільствознавчої компетентності. Вивчено вплив проектної діяльності на рівні її сформованості в учнів старших класів. Виявлено особистісні та змістово-процесуальні фактори й методичні умови реалізації навчальних проектів. Розроблено й експериментально перевірено методику проектної діяльності учнів у навчанні суспільствознавства, оцінено її ефективність у формуванні та розвитку суспільствознавчої компетентності старшокласників. Сформульовано методичні рекомендації організації проектної діяльності у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА409694 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського