Проаналізовано поняття "навчальна програма". Наведено рекомендації, втілення яких у програмах з іноземних мов сприяє реалізації індивідуально-диференційованого підходу до учнів у процесі навчання. Викладено критерії для формування змісту навчання.
Вишпінська Т. М. Індивідуально-диференційований підхід до навчання іноземної мови учнів старшої школи / Т. М. Вишпінська // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 2. - С. 23-30. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.
Освещена взаимосвязь факторов, влияющих на успешность учебной деятельности. Рассмотрен целостный подход к изучению личности в противовес упрощенному учету показателей академических успехов. Наиболее благоприятным для внедрения концепции индивидуализации и дифференциации представлен проблемно-поисковый метод обучения.