Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Ваховський М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ваховський М. Л. 
Педагогічні ідеї Г.Манна та К.Ушинського: порівняльний аналіз : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. Л. Ваховський; Луганськ. Нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано методологічні підходи до порівняльного аналізу педагогічних ідей видатних американських і вітчизняних дослідників XIX ст., розкрито в порівняльному аспекті соціально-історичний і педагогічний контекст формування їх поглядів, здійснено контекстний дискурс-аналіз педагогічної термінології в спадщині Г. Мана та К. Ушинського. Виявлено на підставі зіставлення та порівняльного аналізу ідеї громадської школи Г. Мана й ідеї народності виховання К. Ушинського, педагогічних ідей, які стосуються теорії виховання, проблем організації й управління школою, розглянуто спільні й особливі характеристики в поглядах видатних педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)5-8 Манн, Г. + Ч33(4РОС)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364289 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ваховський М. Л. 
К. Ушинський про проблеми теорії виховання / М. Л. Ваховський // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 1. - С. 37-44. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто ідеї видатного вітчизняного педагога К. Ушинського, які вплинули на становлення та розвиток теорії виховання. Показано, що зміст, основні напрями виховання визначалися ним у контексті ідеї народності виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ваховський М. Л. 
Формування корпусу текстів для порівняльного аналізу педагогічних поглядів Г. Манна та К. Ушинського / М. Л. Ваховський // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 106-110. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано принципи формування корпусу текстів для здійснення порівняльного аналізу поглядів американського педагога і діяча освіти Г. Манна та видатного вітчизняного педагога К. Ушинського. Показано, що корпус текстів як інформаційна система характеризується такими ознаками, як репрезентативність та об’ємність. Доведено, що при його формуванні необхідно забезпечити відповідність відібраних педагогічних текстів ключовій проблематиці, у контексті якої виокремлюються одиниці порівняльного аналізу. До корпусу текстів включено дванадцять щорічних звітів Массачусетському відділу народної освіти, підготовлених Г. Манном у 1837–1848 рр., та статті й фундаментальні роботи К. Ушинського, які є зіставними й достатніми за обсягом, що забезпечує можливість порівняльного аналізу та достовірність його результатів.

Обосновано принципы формирования корпуса текстов для осуществления сравнительного анализа взглядов американского педагога и деятеля образования Г.Манна и выдающегося отечественного педагога К.Ушинского. Показано, что корпус текстов как информационная система характеризуется такими признаками, как репрезентативность и объемность. Доказано, что при его формировании необходимо обеспечить соответствие отобранных педагогических текстов ключевой проблематике, в контексте которой выделяются единицы сравнительного анализа. В корпус текстов включены двенадцать ежегодных отчетов Массачусетскому отделу народного образования, подготовленных Г. Манном в 1837–1848 гг., а также статьи и фундаментальные работы К.Ушинского, которые являются сопоставимыми и достаточными по объему, что обеспечивает возможность сравнительного анализа и достоверность его результатов.

The article provides the basic principles of text corpus formation to carry out a comparative analysis of the views of the American educator and educational activist Horace Mann and the outstanding national educator Konstantin Ushynskyi. Educational activity of H. Mann and K. Ushynsky are from the same historical period, and their pedagogical ideas have a lot in common. Therefore, a comparative analysis of American and Ukrainian researchers will help with better understanding of the characteristics of schooling and educational thought in the USA and Ukraine. The article shows that the text corpus as an information system is characterized by such features as representativeness and volume . It is proved that at a stage of formation of a corpus it is necessary to ensure that the selected pedagogical texts correspond with the key range of problems, in the context of which the units of comparative analysis are singled out. The corpus of texts includes The Twelve Annual Reports to the Massachusetts Board of Education, prepared by Horace Mann in 1837-1848, as well as the articles and fundamental works of Konstantin Ushynskyi that are comparable and sufficient in volume that allows results of the comparative analysis to be accurate and trustworthy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)51-273 + Ч33(7Спо)5-8 Манн, Г.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського