Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Василевська-Скупа Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Василевська-Скупа Л. П. Формування комунікативних умінь майбутніх учителів музики в процесі фахової вокально-хорової підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. П. Василевська-Скупа; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.Конкретизовано суть та з'ясовано структуру комунікативних умінь вчителя музики. Визначено їх компоненти, критерії та рівні сформованості у студентів-музикантів. Доведено залежність ефективності формування у них цих умінь у процесі вокально-хорової підготовки від впровадження педагогічних умов, якими є: стимулювання розвитку мотивів комунікативної діяльності; формування чітких уявлень про суть і структуру даних умінь; організація діалогічної взаємодії суб'єктів педагогічного процесу; збагачення естетичних ціннісних орієнтацій студентів на базі систематизації вокального та хорового репертуару. Розроблено методику поетапного формування у майбутніх учителів музики комунікативних умінь, кожен етап якої передбачає реалізацію специфічних завдань і використання відповідних форм, методів і прийомів підготовки студентів до професійного спілкування. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.1-7р(4УКР)3:Ю9 + Ч314.0 + Ю953
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА350439 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Василевська-Скупа Л. П. Художньо-педагогічне спілкування майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорової діяльності / Л. П. Василевська-Скупа // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 139-146. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто художньо-педагогічне спілкування вчителя музики в процесі вокально-хорової діяльності. Підкреслено, що повноцінна підготовка вчителя-музиканта потребує особливої уваги до проблеми формування його комунікативних навичок, що сприяє збагаченню естетичних ціннісних орієнтацій, культурних потреб учнів. Рассмотрено художественно-педагогическое общение будущего учителя музыки в процессе вокально-хоровой деятельности. Подчеркнуто, что полноценная подготовка учителя-музыканта требует особого внимания к проблеме формирования его коммуникативных умений, что способствует обогащению эстетических ценностных ориентаций, культурных потребностей школьников. It is considered art-teacher communication future teacher of music in vocal and choral activities. It was stressed that proper training of teacher-musician requires special attention to the problem of the formation of his communicative skills, which helps enrich the aesthetic value orientations, cultural needs of pupils. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Щ314.1-7 р(4УКР)2 + Щ31 р(4УКР)31-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Актуальні питання мистецької освіти та виховання : зб. матеріалів наук.-практ. конф. викладачів та студентів, 16 квіт. 2020 р. / ред.: Т. В. Белінська, Л. П. Василевська-Скупа, Н. Є. Кравцова; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Науково-практична конференція "Актуальні питання мистецької освіти та виховання". - Вінниця : Твори, 2020. - 111 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.Звернено увагу на сучасні тенденції мистецької освіти, зокрема, специфіку професійної діяльності концертмейстера у вокальному класі. Висвітлено важливі аспекти роботи концертмейстра в класі з фахових дисциплін. Розглянуто організацію самостійної роботи студента в класі хорового диригування, використання концертмейстерських навичок у практичній роботі вчителя музичного мистецтва. Визначено психологічну компетентність концертмейстера як чинник успішного публічного виступу студента. Наведено деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до практичної діяльності з хором. Висвітлено методичні особливості роботи концертмейстера у класі хорового диригування, професійні аспекти роботи піаніста-концертмейстера в хоровому класі. Розглянуто формування вокальних компетентностей у студентів в класі постановки голосу. Визначено розвиток креативності як складову професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: СО39625 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|