Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ван Сяочень$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Ван Сяочень 
Методика формування гуманістичної художньо-світоглядної позиції майбутніх учителів музики у процесі музичного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ван Сяочень; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 20, [1] c. - укp.

Визначено змістовий аспект сучасного трактування гуманістичного художнього світогляду особистості, який включає: уявлення про людину як про вищу цінність, головного носія всієї системи цінностей і розуміння, що благо людини - є міра всіх речей; уявлення про людину як індивідуальність, що володіє правом на інтелектуальну, економічну свободу, моральну автономію, соціокультурну суверенність; потребу людини в позитивній свободі, відкритості, здатність до вільного самовияву в полікультурному соціумі; засвоєння загальнолюдських норм гуманістичної моралі, їх діапазону та конкретного змісту (доброти, взаєморозуміння, милосердя, співчуття, толерантності тощо) і культивування гуманності як значущого особистісного параметра; планетарну свідомість, глобалізм, повагу до достоїнств і прав людини, незалежно від її расової, релігійної, національної та соціальної приналежності; прагнення людини до самоорганізації, самореалізації, самовіддачі як до засобу і способу вираження власного "Я" в полікультурному просторі; гуманні відносини між людьми, що дозволяють їм зберігати людську гідність, реалізовувати власний художньо-творчий потенціал, не обмежуючи при цьому інтересів іншої людини; формування готовності і вміння жити в полікультурному середовищі, представленої системою загальнолюдських і культурних цінностей, де кожен її учасник у діалоговому спілкуванні зберігає та стверджує культурну ідентичність і виявляє готовність здійснити "обмін" культурами, цінностями, смислами, творчістю. Визначено загальну структуру (гностичний, емоційно-ціннісний і конативно-діяльнісний компоненти) та зміст гуманістичної художньо-світоглядної позиції майбутніх учителів музики, описано особливості процесу та запропоновано методику її формування в умовах педагогічних ВНЗ, що включає пізнавально-мотиваційний, ціннісно-орієнтаційний і діяльнісно-творчий етапи. Зазначено, що результативність запропонованої методики виявилась у позитивній динаміці рівнів сформованості гуманістичної художньо-світоглядної позиції студентів експериментальної групи за всіма критеріями та показниками порівняно з контрольною.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)32-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436576 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського