1. |
Біланчук С. М. Основні характеристики та чинники інформаційної інтенсифікації на телебаченні як засіб впливу на реципієнта / С. М. Біланчук // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 4. - С. 130-133. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Висвітлено основні характеристики та чинники інформаційної інтенсифікації на телебаченні, засоби впливу на реципієнта. Розглянуто такі характеристики, як: візуалізація інформації, мова диктора та психологічні основи сприйняття людини. Увагу приділено вивченню питання маніпулювання свідомістю через засоби масової комунікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.10
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
4. |
Біланчук С. М. Інтенсифікаційні компоненти телевізійного ток-шоу / С. М. Біланчук // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 3. - С. 40-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Висвітлено основні моменти історії розвитку жанру ток-шоу. Розглянуто складові популярності ток-шоу на телебаченні. Перераховано основні чинники, що впливають на популярність ток-шоу. Увагу приділено висвітленню засобів і форм інформаційної інтенсифікації на телебаченні в ток-шоу. Детально розглянуто такі компоненти, як декоративне оформлення, яке посилює сприйняття інформації аудиторією, маневрування інформацією, дозування та управління інформаційними потоками. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.163.9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
5. |
Біланчук С. М. Інформаційна інтенсифікація як домінанта сучасного телевізійного дискурсу : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / С. М. Біланчук; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2013. - 20 c. - укp.Досліджено домінантний аспект специфіки сучасного телевізійного дискурсу - інформаційній інтенсифікації, що досягається завдяки синтезу вербальних, візуальних і технологічних компонентів. Окреслено еволюцію наукової думки щодо проблеми інформаційної інтенсифікації в мас-медіа взагалі та в теледискурсі зокрема, що стало підгрунтям для проведення власних емпіричних досліджень. Проаналізований корпус продукції телеканалів України дозволяє визначити домінуючі особливості використання засобів інформаційної інтенсифікації: зокрема, змістові характеристики відеосюжетів є визначальними інтенсифікаційними компонентами, що мають вплив на аудиторію, й є значнішими, порівняно з емоційними та візуальними. Окреслено ряд інтенсифікаційних компонентів, від яких залежать рейтинги телепрограм, таких як: імідж, темпоритм, технологічні та зображально-естетичні компоненти інтенсифікації теледискурсу. За допомогою факторного та регресійного аналізу узагальнено інтенсифікаційні домінанти в інформаційних, аналітичних і розважальних програмах. Встановлено, що найбільш вагомими факторами інформаційної інтенсифікації теледискурсу виявилися змістово-тематичні, їх вплив на аудиторію був більш відчутним, ніж вплив емоційних і візуальних інтенсифікаційних компонентів. Подано рекомендації щодо вдосконалення методики розробки новинних, аналітичних і розважальних телепрограм і перспективи подальших досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА400094 Пошук видання у каталогах НБУВ
|