Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Білавич Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Білавич Г.  
Товариство "Рідна школа" (1881 - 1939 рр.) / Г. Білавич, Б. Савчук. - Івано-Франківськ : Лілея-НВ, 1999. - 208 c. - укp.

Досліджено діяльність Українського педагогічного товариства "Рідна школа" у Галичині (1881 - 1939рр.), з виникненням якої у регіоні розгорнулись активна систематична та цілеспрямована праця українського вчительства над піднесенням рідношкільної справи, розбудова національного шкільництва. Висвітлено процес організаційного поступу та ідеологічного розвитку товариства, розкрито напрями його діяльності в освітній царині. Відображено партійно-політичну боротьбу навколо нього, а також зв'язки "Рідної школи" з українським зарубіжжям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) л5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Литвин-Кіндратюк С. Д. 
Формування художньо-естетичної культури школярів засобами народознавства / С. Д. Литвин-Кіндратюк, Г. В. Білавич; АПН України. Наук.-метод. центр "Укр. етнопедагогіка і народознав.", Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : Вид-во Прикарпат. ун-ту ім. В.Стефаника "Плай", 1998. - 120 c. - (Педагогіка, етнопедагогіка; Вип. 23). - Бібліогр.: с. 109-114. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади формування художньо-естетичної культури (ХЕК) сучасних школярів засобами народознавства на засадах новітніх особистісно-зорієнтованих педагогічних технологій. Розглянуто види, структуру, критерії, показники та рівні розвитку ХЕК дітей шкільного віку. Проаналізовано художньо-естетичний досвід Школи-ліцею N 23 Прикарпатського університету ім. В.Стефаника щодо формування ХЕК школярів в аспекті психолого-педагогічного програмування.

Раскрыты теоретико-методологические основы формирования художественно-эстетической культуры (ХЭК) современных школьников методами народоведения с учетом новейших личностно-сориентированных педагогических технологий. Рассмотрены виды, структура, критерии, показатели и уровни развития ХЭК детей данного возраста. Проанализирован художественно-эстетический опыт Школы-лицея N 23 Прикарпатского университета им. В.Стефаника по формированию ХЭК школьников в аспекте психолого-педагогического программирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Білавич Г.  
Художньо-естетична підготовка майбутніх учителів початкової освіти: етнопедагогічний вимір : Навч.-метод. рек. / Г. Білавич, С. Литвин-Кіндратюк; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, Наук.-метод. центр "Укр. етнопедагогіка і народознав.". - Івано-Франківськ, 2004. - 48 c. - Бібліогр.: с. 33-35. - укp.

Викладено питання методології та методики художньо-естетичної підготовки майбутніх учителів початкової освіти на засадах етнопедагогіки. Розглянуто форми та методи використання етнопедагогічного потенціалу в питаннях історії педагогіки, загальної педагогіки.

Изложены вопросы методологии и методики художественно-эстетической подготовки будущих учителей начального образования на основах этнопедагогики. Рассмотрены формы и методы использования этнопедагогического потенциала в вопросах истории педагогики, общей педагогики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483.518.3

Шифр НБУВ: Р107860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лисенко Н. В. 
Етнопедагогічні засади українського дошкілля : навч.-метод. посіб. / Н. В. Лисенко, В. І. Кононенко, Л. Е. Орбан-Лембрик, Б. П. Савчук, Л. Т. Бабій, О. Б. Будник, Н. Б. Лазарович, М. В. Вовк, Г. В. Білавич, Л. О. Мацук; АПН України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ : Плай, 2008. - 541 c. - укp.

Розкрито концептуальні засади оновлення змісту дошкільної освіти в Україні в контексті української етнопедагогіки. Проаналізовано шляхи формування народознавчої компетенції дітей дошкільного віку, зокрема, ознайомлення їх з етноісторією, рідною мовою, родинно-побутовою культурою, народними піснями, трудовими традиціями краю, рухливими іграми.

Раскрыты концептуальные основы обновления содержания дошкольного образования в Украине в контексте украинской этнопедагогики. Проанализированы пути формирования народоведческой компетенции детей дошкольного возраста, в частности, ознакомления их с этноисторией, родным языком, семейно-бытовой культурой, народными песнями, трудовыми традициями края, подвижными играми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.385я7 + Ч411,01я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Завгородня Т. К. 
Українська педагогічна думка в іменах (Східна Галичина - українське зарубіжжя ХХ ст.) : навч. посіб. / Т. К. Завгородня, Г. В. Білавич, О. В. Джус, О. В. Качмар, В. М. Ковальчук, З. І. Нагачевська; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2009. - 477 c. - укp.

Подано творчі біографії, вибрані твори та бібліографічні описи основних публікацій українських педагогів Східної Галичини кінця XIX - перших чотирьох десятиліть XX ст., зокрема, М. Базника, О. (А)Барвінського, М. Галущинського, М. Рудницької, А. Крушельницького. Розглянуто їх науковий доробок у галузі дидактики, теорії та практики національного виховання. Висвітлено можливості застосування ретроспективного досвіду педагогічно-просвітницької діяльності західно-українських освітніх діячів у сучасному навчально-виховному процесі вищої школи України.

Приведены творческие биографии, избранные произведения и библиографические описания основных публикаций украинских педагогов Восточной Галиции конца XIX - первых четырех десятилетий XX вв., в частности, М. Базника, А. Барвинского, М. Галущинского, М. Рудницкой, А. Крушельницкого. Рассмотрено их научное наследие в области дидактики, теории и практики национального воспитания. Освещены возможности применения ретроспективного опыта их педагогическо-просветительской деятельности в современном учебно-воспитательном процессе высшей школы Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5/6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Савчук Б. 
Українські освітні товариства в Західній Україні у 20 – 30 рр. ХХ ст. / Б. Савчук, Г. Білавич // Молодь і ринок. - 2012. - № 7. - С. 8-13. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано діяльність українських громадських товариств Західної України на ниві українського шкільництва за умов асиміляторської політики Польщі у 1920 - 1930-х рр., показано внесок волинських “регіоналістських“ інституцій у розвиток національної освіти краю. Зроблено висновок, що у порівнянні з приватними гімназіями “Рідної школи” в Галичині, навчально-виховний процес у них мав менш виражену національну спрямованість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61/62 л5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Білавич Г. В. 
Діяльність “Просвіти” з формування господарської культури українців Галичини (1868 - 1924 рр.) / Г. В. Білавич // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 63. - С. 14-20. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано діяльність “Просвіти” наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст. Розглянуто її внесок у підвищення господарської культури українського населення Галичини шляхом широкого просвітництва, популяризації нових технологій, пропаганди кращого досвіду, інформування про зміни ринкових відносин тощо.

Проанализирована деятельность “Просвиты” в конце XIX - начале ХХ вв. Рассмотрен ее вклад в повышение хозяйственной культуры украинского населения Галичины путем широкого просвещения, популяризации новых технологий, пропаганды передового опыта, информирования об изменениях рыночных отношений и т.д.

The work of “Prosvita” in the late nineteenth - early twentieth century analyzes. to improve the economic culture of the Ukrainian population of Galicia through extensive education, promotion of new technologies, promote best practices, information on changes in market relations and so on is concidered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч710.4(4УКР3)л5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Білавич Г. 
Навчально-методичний супровід виховання господарської культури особистості в Галичині на початку ХХ ст. / Г. Білавич, У. Борис // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 85-89. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано досвід виховання господарської культури дітей та юнацтва в народних школах Галичини на початку ХХ ст. Розкрито роль українських освітян у вирішенні проблеми виховання господарської культури молоді. Проаналізовано наукове та методичне забезпечення виховання господарської культури, наголошено на практичній підготовці дітей до життя, міждисциплінарному підході до організації навчання в школах.

Раскрыта роль украинских педагогов в решении проблемы воспитания хозяйственной культуры детей и юношества в Галичине в начале ХХ в. Проанализировано научно­методическое обеспечение этого процесса. Акцентировано на практической подготовке детей к жизни, междисциплинарном подходе к организации обучения в школе.

The role Ukrainian educators in solving the problem of upbringing of economic culture of children and youth in Halychyna at the early twentieth century is determined. Scientific and methodological support of this process is analyzed. Practical training of children for life is emphasized. Interdisciplinary approach to the organization of schooling is highlighted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 г (4УКР - 9 ГАЛ)53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Білавич Г. В. 
Теорія і практика виховання господарської культури учнів та дорослих у Західній Україні (друга половина XIX - середина 40-х років XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Білавич; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2016. - 39 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади виховання господарської культури (ГК) особистості у Західній Україні в другій половині XIX - середині 40-х рр. XX ст. Наведено соціально-економічне й ідейне підгрунтя розвитку ГК українського населення регіону зазначеного періоду. Проаналізовано зміст, методи, форми, засоби здобуття господарсько-економічних знань, формування умінь і навичок в учнів українських державних і приватних шкіл, а також з'ясовано зміст підготовки кадрів для виховання ГК учнів і дорослих у Західній Україні (у другій половині XIX - середині 40-х рр. XX ст.) і висвітлено процеси формування та функціонування системи сільськогосподарської за досліджуваної доби. Охарактеризовано організаційні моделі та здобутки виховання ГК дітей та юнацтва в системі західноукраїнської позашкільної освіти кінця XIX - середині 40-х рр. XX ст. Розкрито концептуальні засади господарсько-економічних знань з'поміж дорослого населення регіону зазначеної доби. Визначено продуктивні ідеї та можливості творчого використання історико-педагогічного досвіду виховання ГК особистості в західному регіоні Україні в другій половині XIX - середині 40-х рр. XX ст. за сучасних умов трансформации національної системи освіти та вітчизняної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Освіта впродовж життя: зарубіжний досвід і національна практика : монографія / Л. М. Прокопів, В. В. Стинська, Г. В. Білавич, Б. П. Савчук, І. В. Єгорова, В. М. Ковальчук, Ю. М. Москаленко, О. Гевко, С. Ю. Довбенко, Л. Бандура, І. Завулічна, М. Олексюк, Т. Паска, С. Юрченко, М. Деренюк, В. Лаппо; ред.: Л. М. Прокопів, В. В. Стинська; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Івано-Франківськ : НАІР, 2022. - 288 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання науки, освіти та суспільства. Розглянуто такі проблеми педагогічної науки: інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку освіти впродовж життя в Україні та зарубіжжі; науково-методологічні та історико-педагогічні засади дослідження освіти впродовж життя; психофізіологічні особливості, інноваційні моделі та технології організації освіти різних вікових і соціальних груп. Проаналізовано нормативне забезпечення освіти дорослих в Україні та зарубіжжі. Показано роль інноваційних технологій у процесі втілення освіти впродовж життя. Охарактеризовано коучингові моделі розвитку освіти впродовж життя. Досліджено історію становлення центрів розвитку дітей та молоді в Україні. Розкрито науково-педагогічні погляди П. Лосюка на роль регіонального етнографічного компонента у формуванні сучасного освітнього середовища. Увагу приділено методиці формування у студентів готовності до застосовування медіаосвітніх технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА866796 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського