Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (122)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Бібік Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Бібік Н. М. 
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : Б-ка з освіт. політики / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенко, О. І. Локшина, О. В. Овчарук, Л. І. Паращенко. - К. : К.І.С., 2004. - 112 c. - укp.

Наведено напрями розвитку змісту освіти в Україні та розвинених країнах світу. Проаналізовано досвід розроблення та впровадження компетентнісного орієнтованого підходу до реалізації змісту загальної середньої освіти в зарубіжних країнах. Визначено моніторинг рівнів досягнень компетентностей, розглянуто особливості формування ключових компетентностей у старшокласників на підставі практичних підходів.

Приведены направления развития содержания образования в Украине и развитых странах мира. Проанализирован опыт разработки и внедрения компетентностного ориентированного подхода к реализации содержания общего среднего образования в зарубежных странах. Определен мониторинг уровней достижений компетентностей, рассмотрены особенности формирования ключевых компетентностей у старшеклассников на основе практических подходов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч34(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА660744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Теоретично-методичні проблеми навчання і виховання : Зб. наук. праць: пед. науки / ред.: Н. М. Бібік; Київ. міжрегіон. ін-т удоскон. вчителів ім. Б.Грінченка. - К. : Фенікс, 2000. - 160 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми сучасної педагогіки в історичному, методологічному та методичному аспектах. Висвітлено педагогічні умови та шляхи створення гуманних взаємин старших дошкільників. Розкрито сутність і структуру педагогічного спостереження, теоретичні основи формування у старших підлітків необхідності ведення здорового способу життя. Значну увагу приділено питанням підготовки майбутніх учителів до здійснення морального виховання підлітків у процесі позакласної роботи, проблемі використання вільного часу учнями молодших класів.

Рассмотрены актуальные проблемы современной педагогики в историческом, методологическом и методическом аспектах. Освещены педагогические условия и пути создания гуманных взаимоотношений старших дошкольников. Раскрыты сущность и структура педагогического наблюдения, теоретические основы формирования у старших подростков необходимости ведения здорового образа жизни. Значительное внимание уделено вопросам подготовки будущих учителей к осуществлению морального воспитания подростков в процессе внеклассной работы, проблеме использования свободного времени учениками младших классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: ВА646914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Моделі розвитку сучасної української школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 11 - 13 жовт. 2006 р., Черкаси / ред.: Н. М. Бібік; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : СПД Богданова А.М., 2007. - 240 c. - укp.

Висвітлено загальні проблеми розвитку школи, зокрема, інноваційності й освіти, моделювання виховної системи школи як умови самореалізації особистості учня, інноваційних пошуків освітян Черкащини, а також виховання компетентної особистості для життя в інформаційному суспільстві. Розглянуто питання інтегрованої діяльності сільських малочисельних шкіл, запропоновано модель соціального розвитку учня сільської школи. Проаналізовано педагогічну систему, що забезпечує особистісно орієнтовану освіту та модель діяльності полілінгвістичної гімназії.

Рассмотрены общие проблемы развития школы, в частности, инновационности и образования, моделирования воспитательной системы школы как условия самореализации личности ученика, инновационных поисков педагогов Черкасской области и воспитания компетентной личности для жизни в информационном обществе. Рассмотрены вопросы интегрированной деятельности сельских малочисленных школ, предложена модель социального развития ученика сельской школы. Проанализирована педагогическая система для обеспечения личностно ориентированного образования и модели деятельности полилингвистической гимназии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч425(4УКР) я43

Шифр НБУВ: ВС49133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бібік Н. В. 
Організаційно-економічний механізм управління розвитком регіону (на прикладі Харківської області) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05 / Н. В. Бібік; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні положення використання стратегій регіонального розвитку. Проведено аналіз розвитку регіону на сучасному етапі економічних перетворень України. Визначено особливості розвитку Харківщини. Висвітлено узагальнювальний показник регіонального розвитку - індекс фізичного обсягу валового регіонального продукту. Встановлено причинно-наслідкові зв'язки між індексом фізичного обсягу валового регіонального продукту й економічними, екологічними та соціальними чинниками. Запропоновано схему та структурні елементи організаційно-економічного механізму управління розвитком регіону. Розроблено організаційно-економічний механізм управління розвитком Харківщини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ХАР)212.51 + У049(4УКР-4ХАР)0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогічна і психологічна науки в Україні : зб. наук. праць: в 5 т. Т. 3. Загальна середня освіта / ред.: О. І. Ляшенко, О. Я. Савченко, Н. М. Бібік; НАПН України. - К. : Пед. думка, 2012. - 429 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми сучасної педагогічної теорії та практики, відображено результати досліджень з теорії та методики навчання, використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, удосконалення підготовки педагогічних кадрів. Обгрунтовано важливість чіткого формулювання педагогічних законів і закономірностей. Визначено сутність понять, пов'язаних з підготовкою дітей до школи та передшкільною освітою. Розглянуто проблеми формування усного українського мовлення в учнів початкових класів шкіл з мовами навчання національних меншин України, надано методичні рекомендації. Проаналізовано проблеми формування змісту базової фізичної освіти, її модернізації, удосконалення навчально-методичного забезпечення. З'ясовано пріоритетні напрями методики навчання російської мови в Україні на сучасному етапі. Окреслено стан, проблеми та перспективи інформатизації освіти в Україні. Розглянуто проблеми забезпечення підвищення ефективності використання дистанційного навчання за допомогою застосування адаптивних та інтелектуальних технологій. Розкрито досягнення України в галузі інформатики, зокрема, досвід Київського національного університету імені Т. Шевченка. Показано сутність технології формування проектної культури у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) я43 + Ч421.2 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353688/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Савченко О. Я. 
Дидактико-методичне забезпечення контролю та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу : колект. моногр. / О. Я. Савченко, Н. М. Бібік, Т. М. Байбара, М. С. Вашуленко, Н. С. Коваль. - К. : Пед. думка, 2012. - 191 c. - Бібліогр.: с. 183-191 - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз стану проблеми контролю й оцінювання успішності учнів, охарактеризовано їх базові поняття. Наведено дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя, дидактичні вимоги до реалізації компетентнісного підходу в початковій ланці освіти. Висвітлено зарубіжний досвід вимірювання результатів початкової освіти. Розглянуто методику контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу, а також інноваційні форми контролю (тестування, портфоліо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бібік Н. М. 
Пізнавальний інтерес як умова суб’єктності навчання молодших школярів / Н. М. Бібік // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 53-56. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено актуальність проблеми формування пізнавального інтересу як умови суб’єктності навчання молодших школярів і способи її розв'язання в педагогічному доробку В. О. Сухомлинського.

Освещена актуальность проблемы формирования познавательного интереса как условия субъективности обучения младших школьников и способы ее решения в педагогической деятельности В. А. Сухомлинского.

The actuality of the problem of cognitive interest forming as subject condition of junior schoolchildren learning and ways of its development in pedagogical works of V. Sukhomlyns’kyi are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.221.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бібік Н. 
Проблеми наукового забезпечення модернізації загальної середньої освіти (за матеріалами доповіді на науковій сесії, присвяченій 15-річчю АПН України) / Н. Бібік // Післядиплом. освіта в Україні. - 2007. - № 2. - С. 17-20. - укp.

Проаналізовано здобутки національної педагогічної науки за останні 15 років. Висвітлено участь науковців у розробці ряду нормативних актів, що визначили основну світоглядну домінанту на найближчі десятиліття. Розглянуто актуальні проблеми вітчизняної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л1

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вашуленко М. С. 
Інтеграція змісту з навчання грамоти, математики та ознайомлення з навколишнім середовищем у початковій школі / М. С. Вашуленко, Н. М. Бібік, Л. П. Кочіна // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 1. - С. 16-20. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Бібік Н. М. 
Проблеми наукового забезпечення модернізації загальної середньої освіти / Н. М. Бібік // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 1. - С. 40-46. - укp.

Проаналізовано напрями модернізації загальної середньої освіти. Розглянуто тематику наукових досліджень академії із зазначеного питання у контексті Болонського процесу.

Проанализированы направления модернизации общего среднего образования. Рассмотрена тематика научных исследований академии по этому вопросу в контексте Болонского процесса.

Problems of scientific provision in general secondary education modernisation have been analysed with a due account of the Bologna process requirements, for instance, introduction of the external independent assessment of pupils' knowledge as well as elaboration of new manuals.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бібік Н. 
Вимірювання освітніх результатів як компонент розвитку сучасної школи / Н. Бібік // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 2. - С. 69-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито можливість використання кваліметричного підходу до вимірювання результуючої діяльності учнів і педагогів. Завдяки дотриманню основних принципів кваліметрії з використанням оцінної технології здійснено вимірювання кінцевих результатів діяльності закладів освіти. Зроблено висновок, що використання кваліметричних моделей в педагогічній практиці надає можливість кардинального удосконалення управління процесом формування всебічно розвиненої особистості в системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)7 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Формування предметних компетентностей в учнів початкової школи : монографія / Н. М. Бібік, М. С. Вашуленко, В. О. Мартиненко, Н. С. Коваль, О. Ю. Прищепа; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. думка, 2014. - 343, [2] c. - укp.

Розглянуто дидактико-методичне забезпечення формування у молодших школярів предметних компетентностей у процесі навчання української мови, читання, математики, природознавства, курсу "Я у світі", основ здоров'я. Обгрунтовано наукові підходи до визначення шляхів і засобів реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання. Вивчено структуру та зміст предметних компетентностей. Проаналізовано новостворені нормативно-правові документи для початкової ланки освіти: Національну рамку кваліфікацій, Державний стандарт початкової загальної освіти, навчальні програми, орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів, у яких охарактеризовано нові цілі навчання та його компетентнісні результати. Описано експериментально перевірену методику формування в учнів предметних компетентностей на різних рівнях - змісту, методів, форм організації навчальної діяльності, засобів навчання. Підтверджено припущення, що ефективність формування в учнів предметних компетентностей забезпечується за умов реалізації системного підходу, який передбачає єдність концептуальних засад формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів у початковій ланці загальної середньої освіти, взаємозв'язок процесів формування ключових і предметних компетентностей, цілісність процесу формування ключових і предметних компетентностей упродовж усієї початкової ланки тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гендерна політика міст: історія і сучасність. Вип. 5 / ред.: Н. В. Бібік, Г. Г. Фесенко, З. О. Першай; Харків. нац. ун-т міського госп-ва ім. О.М. Бекетова. - Харків, 2015. - 349 c. - укp. - англ.

Обговорено проблеми гендерної демократії соціополісу, трансформації гендерної культури, проблеми і перспективи жінок в економічному середовищі міста, ефективні шляхи реалізації гендерної політики в Україні. Розкрито феномен гендеру в історії міст.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 я431 + С5*424.21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351727/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Організаційні форми навчання у початковій школі : посібник / О. Я. Савченко, Н. М. Бібік, В. О. Мартиненко, О. Ю. Прищепа, К. І. Пономарьова; ред.: Н. М. Бібік; НАПН України, Ін-т педагогіки. - Київ : Сам, 2017. - 287 c. - укp.

Наведено дидактичні моделі організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання української мови, літературного читання, математики, ''Я у світі'', природознавства. Подано методичні рекомендації щодо їх реалізації у навчальному процесі початкової школи. Запропоновано шляхи удосконалення організації процесу навчання у початковій школі на засадах компетентнісного підходу, що може бути використано у масовій педагогічній практиці початкової ланки освіти, в навчальному процесі педагогічних ВНЗ і в закладах післядипломної педагогічної освіти з метою підвищення кваліфікації учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС64965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бібік Н. В. 
Інформаційно-аналітичні засади управління бюджетуванням в об'єднаних територіальних громадах / Н. В. Бібік, В. О. Єсіна, О. О. Рудаченко // Бізнес Інформ. - 2020. - № 9. - С. 107-116. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

У зв'язку з процесами децентралізації все більшої уваги набувають питання, пов'язані з формуванням об'єднаних територіальних громадах (ОТГ). Великою перевагою при створенні ОТГ є передача від державних органів влади значних повноважень щодо бюджетів місцевому самоврядуванню. Доведено, програмне забезпечення у сфері управлінського обліку та бюджетування повинно включати в себе методики впровадження підсистем бюджетного та процесного управління, а також засоби для проектування регламентів системи управління фінансами. Запропоновано необхідні мінімальні вимоги до програмного забезпечення процесу бюджетування, які показують, що за рахунок потужної та гнучкої системи формування аналітичних звітів відбувається значне покращення організації роботи щодо виконання та аналізу бюджету. Наведено перелік і характеристику програмного забезпечення, що є в наявності на українському ринку, які підтверджують, що проведення автоматизації бюджетування за рахунок впровадження інтегрованої інформаційної системи можливе та залежить лише від розуміння важливості та необхідності цього з боку керівництва ОТГ. Процес розробки управлінських рішень має ряд аналітичних процедур: аналіз інформації, що надходить, використовуваної для прийняття управлінських рішень; аналіз альтернативних варіантів рішень; аналіз ходу виконання рішення й аналіз відхилень отриманих результатів від запланованих. Аналітична діяльність є невід'ємним атрибутом всього управлінського процесу. За результатами дослідження можна зробити висновок, що збільшення кількості управлінських завдань, що одночасно постають перед керівництвом громади, формує передумови для створення інформаційно-аналітичної системи, дані якої зможуть задовольнити будь-які запити - як зовнішні, так і внутрішні. Забезпечення необхідною інформацією в потрібний час на основі управлінського обліку й аналізу становить суть організації інформаційного обслуговування процесів бюджетування та управління, сприяє досягненню цілей, окреслених у стратегії розвитку громади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011.201 + У9(4УКР)212.51 + У9(4УКР)261.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського