Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Бушай І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Скрипченко О. В. 
Основи психології і педагогіки: Теоретико-методологічні питання : Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / О. В. Скрипченко, І. М. Бушай, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Чернігів : РВК "Деснян. правда", 2001. - 120 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні питання психології та педагогіки. Розкрито зміст психолого-педагогічних понять, явищ. Проаналізовано загальні принципи та підходи до психолого-педагогічних досліджень. Висвітлено проблеми розвитку і виховання свідомості, моральної самосвідомості гуманізму як основних пріоритетів національної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9р30 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344987 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скрипченко О. В. 
Основи психології і педагогіки. Психічні процеси : Навч.-метод. посіб. / О. В. Скрипченко, І. М. Бушай, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 146 c. - укp.

З використанням модульного підходу висвітлено проблеми відчуттів, сприймання, пам'яті, мислення та уяви. Розглянуто взаємодію відчуттів, розкрито суть понять предметності та константності сприймання, спогадів, згадування, пригадування, впізнавання, відтворення, запам'ятання та забування. Запропоновано класифікацію видів пам'яті, визначено умови, від яких залежить запам'ятання. Наведено моделі внутрішньої проблемної ситуації. Вміщено список літературних джерел з даного питання.

С использованием модульного подхода освещены проблемы чувств, восприятия, памяти, мышления и представления. Рассмотрено взаимодействие чувств, раскрыто содержание понятий предметности и константности восприятия, воспоминаний, вспоминания, припоминания, опознания, узнавания и забывания. Предложена классификация видов памяти, определены условия, от которых зависит запоминание. Приведены модели внутренней проблемной ситуации. Предложен список литературных источников по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч489.511.220 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бушай І. М. 
Психологічні особливості розвитку образу світу школярів : моногр. / І. М. Бушай; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Чернігів, 2007. - 382 c. - Бібліогр.: с. 344-372. - укp.

Висвітлено психологічні аспекти становлення образу світу школярів різних вікових категорій, зокрема, учнів початкових, середніх і старших класів. Розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку образу світу дитини: психологічний зміст категорії "образ світу", наявні підходи його дослідження у психології та суміжних дисциплінах, зародження та подальший розвиток в онтогенезі людини. Запропоновано модель образу світу, наведено концепцію динамічної рівноваги у системі образ світу - образ "Я" підростаючої особистості.

Освещены психологические аспекты становления образа мира школьников возрастных категорий, в частности, учеников начальных, средних и старших классов. Рассмотрены теоретико-методологические вопросы развития образа мира ребенка: психологическое содержание категории "образ мира", существующие подходы его исследования в психологии и смежных дисциплинах, зарождение и дальнейшее развитие в онтогенезе человека. Предложена модель образа мира, приведена концепция динамического равновесия в системе образ мира - образ "Я" подрастающего поколения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.102 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бушай І. М. 
Психологічні особливості розвитку "Я - образу" акцентуйованих підлітків : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Бушай; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Розглянуто питання процесу становлення "Я - образу" підлітків з найбільш поширеними акцентуаціями характеру. Теоретично обгрунтовано модель формування "Я - образу" підростаючої особистості. Встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів моделі "Я - образу" (когнітивного, емоційно-оцінного, поведінкового) в поєднанні з індивідуально-психологічними характеристиками чотирьох найбільш поширених у сучасних школярів типів акцентуацій - лабільної, демонстративної, гіпертимної, нестійкої. Практично перевірено систему психокорекційної роботи, зорієнтованої на оптимізацію розвитку адекватного "Я - образу" підлітків-акцентуантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю952.2-734 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бутко М. П. 
Менеджмент для публічної влади : навч. посіб. / М. П. Бутко, І. М. Бутко, І. М. Бушай, С. М. Задорожна, Н. В. Іванова; ред.: М. П. Бутко; Нац. агентство України з питань держ. служби, М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Черніг. держ. технол. ун-т. - Ніжин : Аспект-Поліграф, 2011. - 359 c. - укp.

Охарактеризовано поняття, сутність, функції та категорії менеджменту. Простежено еволюцію науки управління, становлення та особливості державного і муніципального менеджменту в Україні. Значну увагу приділено процесу управління та основам теорії прийняття державно-управлінських рішень. Розкрито основні поняття організації як функції управління, наведено сучасну модель державного управління та місцевого самоврядування в Україні. Подано детальну інформацію щодо планування управлінської діяльності, функції мотивації в менеджменті. Акцентовано на організації управлінського контролю, зокрема в системі публічної влади. Висвітлено роль інформації в процесі комунікації, охарактеризовано сучасні засоби комунікації в державному управлінні. Детально розглянуто психологічні аспекти управління, шляхи розв'язання конфліктів в органах публічної влади.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73 + У9(4УКР)212.1 я73 + Х819(4УКР)012 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бушай І. М. 
Психологічні основи становлення образу світу дітей шкільного віку : автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / І. М. Бушай; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 41 c. - укp.

В руслі особистісно-моделювальної парадигми стверджено положення про те, що вихідною засадою становлення особистості учнів на різних вікових етапах розвитку виступає їх образ світу як результат психічного відображення оточуючої реальності. Згідно з теоретичними установками особистісно-моделювального підходу вибудовано авторську концепцію становлення образу світу особистості школярів. Обгрунтовано питання генезису образу світу в діалектичному взаємозв'язку з образом "Я", його зміст, структуру та типологічні особливості на кожному вільному етапі дорослішання дитини. Встановлено сутність психологічних механізмів і закономірностей функціонування образу світу, основні підходи щодо його психодіагностики у школярів початкових, середніх і старших класів. Створена психологічна модель образу світу дозволяє узагальнити зовнішні чинники та особистісні детермінанти становлення образу світу учнів, виявити критерії, рівні та показники структурно-динамічних і типологічних відмінностей цього процесу, їх вплив на ефективність соціалізації школярів, поведінку. Розроблено та впроваджено у практику навчально-виховного процесу школи та діяльність психологічної служби систему психокорекції образу світу учнів, різні форми профілактичної та особистісно-розвивальної роботи з їх батьками, вчителями. Апробовано програму активізації образу світу дітей шкільного віку, що спрямована на нівелювання особистісних дисгармоній розвитку, девіацій поведінки, порушень соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.102 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368669 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Булах І. С. 
Консультативна психологія : навч. посіб. / І. С. Булах, І. М. Бушай, В. У. Кузьменко, Е. О. Помиткін, Ю. А. Алєксєєва; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 458 c. - Бібліогр.: с. 446-458 - укp.

Висвітлено загальні питання консультативної психології, розкрито її поняття, цілі та завдання. Проаналізовано професійне психологічне консультування та його взаємозв'язок з психотерапією. Розглянуто історію становлення та загальні принципи консультативної психології. Надано відомості про консультування в контексті різних наукових підходів (в парадигмі психоаналітичного підходу, в екзистенційній психології, на засадах когнітивно-біхевіорального підходу тощо). Розглянуто питання психодіагностики в процесі консультативної діяльності. Розкрито специфіку консультативної діяльності психолога. Досліджено особистість консультанта, наведено психологічну схему його консультативної діяльності. Надано відомості про психологічне консультування дошкільників, молодших школярів, особистостей підліткового й юнацького віку, дорослих людей. Увагу приділено специфічним сферам психологічного консультування, а також сімейному консультуванню.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Булах І. С. 
Консультативна психологія : підручник / І. С. Булах, І. М. Бушай, В. У. Кузьменко, Е. О. Помиткін, Ю. А. Алексєєва; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соціології, психології та соц. комунікацій. - Вінниця : Нілан, 2014. - 483 c. - укp.

Висвітлено поняття консультативної психології, розкрито предмет, цілі та завдання консультативної психології. Розглянуто консультування в контексті різних наукових підходів. Досліджено питання особистості консультанта в процесі професійної діяльності. Проведено психологічну діагностику на різних етапах консультативної сесії. Проаналізовано консультування як стратегію психологічної допомоги людям. Розкрито питання психологічного консультування молодших школярів і членів їх родини. Висвітлено питання консультування у різних сферах професійної діяльності. Визначено особливості консультування подружніх пар і клієнтів різного віку з питань сексуальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Консультативна психологія : підручник / І. С. Булах, В. У. Кузьменко, Е. О. Помиткін, І. М. Бушай, Ю. А. Алексєєва; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - 2-ге вид., допов. - Вінниця : Нілан, 2015. - 481, [1] c. - укp.

Висвітлено специфіку та структуру консультативної діяльності психолога, віково-психологічні аспекти консультування, роль психодіагностики в процесі консультативної взаємодії. Викладено особливості психотехнології консультування клієнтів зі специфічними проблемами, питання побудови консультативної взаємодії у різних сферах професійної діяльності. Розкрито найважливіші аспекти сімейного психоконсультування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського