Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Бутурлим Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Бутурлим Т. І. 
Понятійно-сутнісні аспекти формування ґендерної культури особистості / Т. І. Бутурлим // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 4. - С. 77-83. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Доведено, що досягнення гендерної гармонії з навколишнім світом визначається такими етапами формування гендерної культури: когнітивним, критичним, аксіологічним, формувальним, емотивним, рефлексивним, моделювальним, інтерактивним, деонтологічним. Розкрито зміст гендерної термінології щодо становлення гендерного «Я». Запропоновано власні авторські визначення ключових гендерних понять на основі теоретичного аналізу праць з гендерології.

Доказано, что достижение гендерной гармонии с окружающей средой определяется такими этапами формирования гендерной культуры: когнитивным, критическим, аксиологическим, формирующим, эмотивным, рефлексивным, моделирующим, интерактивным, деонтологическим. Раскрыто содержание гендерной терминологии относительно становления гендерного «Я». Предложены собственные авторские определения главных понятий на основании теоретического анализа работ по гендерологии.

It is proved that reaching gender harmony with the environment is determined by such stages of forming gender culture: cognitive, critical, axiological, emotive, reflective, modelling, interactive, deontological. Learning one's own «I», forming and improving gender knowledge, ability and skills, creating effective gender experience help to create egalitarian relationship. The contents of gender terminology, concerning formation gender «I» are exposed. The author suggests her own definitions of key gender notions on the basis of theoretical analysis of works in gender science.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бутурлим Т. 
До проблеми формування гендерної культури старшокласників / Т. Бутурлим // Рідна шк.. - 2009. - № 12. - С. 22-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виділено критерії гендерної культури старшокласників. Проаналізовано особливості та умови прогресивного гендерного розвитку особистості. Визначено гендерну ідентичність як усвідомлення власної належності до певної гендерної групи, прояв відповідної поведінки, що впливає на розвиток особистості; її порушення призводить до внутрішньоособистісних конфліктів. Наголошено на доцільності відходу всіх інститутів навчання й виховання від дискримінаційних патріархальних стереотипів з метою створення для юнацтва сприятливих умов формування власних гендерних цінностей. Окреслено завдання вчителя ХХІ ст. в формуванні в учнів потреби змінитися, критично, самостійно мислити, навички гармонійної взаємодії з представниками протилежної статі. Виокремлено педагогічні умови формування гендерної культури старшокласників. Подано психологічний портрет андрогінної особистості як варіант можливого досягнення міжособистісної гармонії між чоловіком і жінкою. Зазначено умови побудови гендерно зрілої сім'ї старшокласниками в майбутньому.

Выделены критерии гендерной культуры старшеклассников. Проанализированы особенности и условия прогрессивного гендерного развития личности. Определены гендерная идентичность как осознание собственной принадлежности к определенной гендерной группе; проявление соответствующего поведения, влияющего на развитие личности; нарушение приводит к внутриличностным конфликтам. Отмечена целесообразность ухода всех институтов обучения и воспитания от дискриминационных патриархальных стереотипов с целью создания для юношества благоприятных условий формирования собственных гендерных ценностей. Определены задачи учителя XXI в. в формировании в учащихся потребности измениться, критически, самостоятельно мыслить, навыков гармоничного взаимодействия с представителями противоположного пола. Выделены педагогические условия формирования гендерной культуры старшеклассников. Дан психологический портрет андрогенной личности как вариант возможного достижения межличностной гармонии между мужчиной и женщиной. Указаны условия построения гендерно зрелой семьи старшеклассниками в будущем.

The criteria of gender culture of high school students. Also features and conditions of the progressive development of gender identity. Identified gender identity as the awareness of their own membership of a particular gender group, a manifestation of the behavior that affects the development of personality; it leads to a violation of intrapersonal conflict. Noting the utility of care for all institutions of education and training of discriminatory patriarchal stereotypes in order to create favorable conditions for young people forming their own gender values. The tasks were defined teacher in shaping the XXI century in the students' needs change, critical, independent thought, skills, harmonious interaction with the opposite sex. Are distinguishedpedagogical conditions of gender culture of high school students. Paulhan psychological portrait of androgenic personality as a possible option to achieve interpersonal harmony between man and woman. We give conditions for the construction of gender families mature high school students in the future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + С5*423.2*344

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бутурлим Т. І. 
Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. І. Бутурлим; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні основи проблеми формування гендерної культури старшокласників, уточнено сутність понять "гендерна культура старшокласників", "виховання гендерної культури засобами української літератури", зміст структурних компонентів гендерної культури. Визначено критерії, показники та рівні її сформованості в старшокласників. Висвітлено технологію формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + Ш5(4УКР) р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399904 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського