Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Бурківська Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
| | | | |
1. |
Бурківська Л. Ю. Лексика історичної прози Богдана Лепкого в контексті загальнолітературної та стилістичної норми : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.01 / Л. Ю. Бурківська; НАН України. Ін-т укр. мови. - К., 2003. - 23 c. - укp.Визначено екстра- та інтралінгвальні чинники формування Б.Лепкого як мовної особистості. Здійснено структурно-семантичну характеристику стилістично маркованої лексики, зокрема, виявлено значення та способи використання книжних (історизмів, архаїзмів, старослов'янізмів) та усно-розмовних джерел, співвідношення між ними. На підставі кількісного аналізу встановлено відсоток розмовних, рідковживаних, діалектних лексем від загальної кількості усно-розмовних слів, зафіксованих у історичній прозі письменника. Досліджено функціонування фонетичних, морфологічних, словотвірних, комбінованих варіантів слів та некодифікованої в сучасних словниках лексики. Установлено, що варіантність - структурна ознака лексики історичної прози Б.Лепкого та характерна ознака індивідуально-авторської мовотворчості. Відзначено, що лексика історичної прози відтворює епоху письменника, живу діалектну стихію, часовий зріз писемної української практики, надає матеріал для зіставлення з сучасним словником літературної мови. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-611 + Ш5(УК=4ПОЛ)-4 Лепкий,Б. 534 + Ш5(4ПОЛ=УК)-4 Лепкий,Б. 534
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА325040 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бурківська Л. Ю. Особливості ілюстративного оформлення сучасних мас-медіа (на матеріалі газети "Галичина") / Л. Ю. Бурківська, Ю. Л. Романишин, Х. Я. Бородайкевич // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 3. - С. 45-49. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Проаналізовано особливості ілюстративного та графічного оформлення громадсько-політичної газети "Галичина". Охарактеризовано наповнення рубрик, композицію ілюстративного матеріалу, досліджено використання та призначення графічних елементів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.163.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Романишин Ю. Л. Створення рекламно-інформаційної продукції засобами інформаційних технологій (на прикладі Івано-Франківської рекламно-виробничої компанії "Трамплін") / Ю. Л. Романишин, Л. Ю. Бурківська // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4. - С. 197-201. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Висвітлено значення реклами й інформаційних технологій для успішної діяльності фірми. Обгрунтовано використання розробленої цільової рекламно-інформаційної продукції для задоволення інформаційних потреб рекламно-виробничої компанії "Трамплін". Охарактеризовано інформаційне наповнення та художньо-композиційне оформлення таких видів рекламної продукції, як реклама на бігборді, рекламне оголошення в газеті та рекламна брошура-каталог. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + У9(4УКР-4ІВА)421.0-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Бурківська Л. Економічна тематика в українському регіональному медіапросторі / Л. Бурківська, Ю. Романишин // Вісн. Кн. палати. - 2014. - № 2. - С. 22-24. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Висвітлено один з елементів сучасного медіапростору - друковану пресу. Охарактеризовано економічну інформацію, виокремлено її основні властивості та типові ознаки. Проаналізовано інформацію економічного характеру, представлену в публікаціях Івано-Франківської обласної громадсько-політичної газети "Галичина", за розділами економіки, територіальною та галузевою ознаками. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.13
Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Григораш С. Сучасна реклама як спеціалізований канал соціальної комунікації / С. Григораш, Л. Бурківська, О. Лесюк // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Іст. науки. - 2020. - Вип. 9. - С. 48-63. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.Визначено поняття реклами як комунікації між споживачем та виробником, визначено процес комунікації, який можна переформувати на процес створення реклами. Комунікація - це процес двостороннього обміну інформацією, основне завдання якого полягає у налагодженні взаємодії між людьми, без цього комунікація не відбудеться. Виявлено, що у процесі комунікації інформація передається від одного суб'єкта іншим, відповідно суб'єктами можуть виступати окремі особи, групи або цілі організації, в тому числі, які займаються створенням реклами. З'ясовано, що рекламу можна розглядати як форму комунікації, яка покликана перекласти якість товарів та послуг на мову потреб споживачів, у цьому ракурсі ми розглядаємо і зовнішню рекламу, як рекламу, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях - рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Здійснено спробу аналізу зовнішньої реклами, особливостей елементів обладнання міста Івано-Франківська та його магістралей. За допомогою анкетування визначено думку мешканців міста щодо кількості зовнішньої реклами та її естетичного вигляду. Окреслено основні проблеми надмірної кількості реклами в місті та подано рекомендації щодо подолання визначених проблем. Мета роботи - встановлення значення реклами як комунікації у сучасному суспільстві та дослідження дотримання вимог розміщення зовнішньої реклами у м. Івано-Франківськ. Поставлені у роботі завдання полягають у визначенні реклами як одного з видів комунікації та аналізі дотримання вимог розміщення зовнішньої реклами у м. Івано-Франківськ. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.621.25
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74618:Іст.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Григораш С. Інформаційний продукт як канал комунікації та результат видавничої діяльності / С. Григораш, Л. Бурківська // Соціум. Документ. Комунікація. Сер. Іст. науки. - 2021. - Вип. 11. - С. 270-284. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Висвітлені поняття "видавнича діяльність", "видавнича установа", "інформаційний продукт", "книга". З'ясовано, що діяльність будь-якого видавництва складається з творчої, організаційно-виробничої та комерційної роботи. У сучасному видавництві редакційно-видавничий процес охоплює такі чотири етапи: підготовчий; редакційний; виробничий; маркетинговий (розповсюдження й рекламування книжкової продукції). Існує велика кількість видавничої продукції, проте найбільш популярною залишається книга. Тенденції розвитку сучасного суспільства сприяють зменшенню попиту на книгу та збільшенню - на використання електронних ресурсів. Добре сфокусовані видавничі стратегії мають у своїй основі знання про ставлення читача до книги, про процес читання, про вплив книги на читача. Ця проблема набула особливої актуальності у зв'язку з появою нових комунікаційних засобів і форм дозвілля, які суттєво обмежили увагу людини до книги. Здійснено спробу проаналізувати зацікавленість у читанні книг серед молоді міста Івано-Франківська. За допомогою анкетування з'ясовано думку молодих людей про читання, надано статистику книгарні "т" щодо вподобань покупців, а також вибору певного жанру літератури. Зазначено основні причини незацікавленості в читанні та запропоновано шляхи подолання проблеми. Подано характеристику видавничої продукції як каналу комунікації в сучасному суспільстві та шляхи подолання малоначитаності серед молоді Івано-Франківська. Проведене дослідження встановило, що мало читають особи шкільного віку (14 - 17 років), які назвали такі причини: брак часу, лінь, незацікавленість у читанні, а також труднощі пошуку відповідної книги. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж74618:Іст.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|