1. |
Бригідир А. Екологія - новий спосіб мислення / А. Бригідир // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 141-144. - укp.Висвітлено актуальну проблему формування екологічної культури, ріст масової екологічної свідомості, пошук оптимальних форм реалізації екологічних цінностей. Розглянуто основні завдання екологічної освіти та виховання. Визначено способи розвитку мислення в підростаючого покоління в Тернопільській загальноосвітній школі № 11. Охарактеризовано нові програми з біології профільного навчання в старших класах, використання міжпредметних зв'язків у межах класно-урочної системи. Розкрито значення гри в процесі формування екологічної культури, ефективність якої залежить від ряду факторів. Зазначено, що найбільш поширеними серед учнів є настільні ігри: екологічні кросворди, ребуси, чайнворди; рухливі: ігри-змагання, естафета ерудитів та рольові ігри. Досліджено значення екологізації та інтеграції навчально-виховного процесу для розвитку екологічного мислення й екологічної культури, формування цілісного підходу до явищ і предметів та до всього життя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б1 р(4УКР)2-31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ
|