Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Брежнєва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Брежнєва О. Б. 
Стан гемодинаміки (центральної й мозкової) та системи простаноїдів при есенціальній гіпертензії у молодих : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.01.11 / О. Б. Брежнєва; Харк. держ. мед. ун-т. - Х., 1999. - 19 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.030-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Щербакова К. Й. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку : навч. посіб. для студ. ВНЗ / К. Й. Щербакова, О. Г. Брежнєва; Маріуп. держ. ун-т. - Донецьк : Ландон - XXI, 2012. - 198 c. - Бібліогр.: с. 188-198 - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні аспекти проблеми формування пізнавальної активності у дітей дошкільного віку, проаналізовано сутність та структуру поняття "пізнавальна активність". Охарактеризовано аспекти готовності вихователя дошкільного навчального закладу до формування пізнавальної активності у дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Щербакова К. 
Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку / К. Щербакова, О. Брежнєва // Рідна шк.. - 2011. - № 4/5. - С. 35-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено роль ВНЗ як базової ланки освіти у формуванні професіоналізму майбутнього педагога, який повинен вміти працювати в умовах професійної конкуренції, розуміти, що тільки високий професіоналізм, творчість і ініціатива допоможуть посісти гідне місце в суспільстві та самореалізуватися в обраній професії. Розкрито значення та місце теоретико-педагогічної підготовки студентів. Розроблено модель формування готовності майбутніх вихователів до забезпечення логіко-математичного розвитку дошкільників, яка побудована так, що різні форми і методи роботи зі студентами поєднуються в їх різноманітті та складності: активні методи навчання, творчі завдання різного рівня складності, навчальні ігри тощо. Відмічено способи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на лекціях: експрес-опитування, дискусії, короткі тематичні бесіди, семінарсько-практичні заняття.

Освещена роль ВУЗ как базового звена образования в формировании профессионализма будущего педагога, который должен уметь работать в условиях профессиональной конкуренции, понимать, что только высокий профессионализм, творчество и инициатива помогут занять достойное место в обществе и самореализоваться в избранной профессии. Раскрыто значение и место теоретико-педагогической подготовки студентов. Обоснованна разработанная модель формирования готовности будущих воспитателей к обеспечению логико-математического развития дошкольников, которая построена так, что различные формы и методы работы со студентами сочетаются в их многообразии и сложности: активные методы обучения, творческие задания разного уровня сложности, обучающие игры и т.п. Отмечены способы активизации учебно-познавательной деятельности студентов на лекциях: экспресс-опрос, дискуссии, короткие тематические беседы, семинарско-практические занятия.

Highlight the role of the university as a basic level of education in shaping the future of professional teachers, who must be able to work in a professional competition, understand that only a high level of professionalism, creativity and initiative will help to take their rightful place in society and self-fulfillment in their chosen profession. Revealed the importance and place of the theoretical and pedagogical training of students. Reasonably developed by the authors model of preparedness for future educators to ensure that the logical-mathematical development of preschool children, which is constructed so that the various forms and methods of working with students to combine their diversity and complexity: active teaching methods, creative tasks of varying complexity, learning games, etc. n. Pointed out ways to improve learning and cognitive activities of students in class: Quick poll, discussions, short thematic discussions, seminars and practical classes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Брежнєва О. Г. 
Сучасні інноваційні підходи до забезпечення математичної освіти дітей дошкільного віку / О. Г. Брежнєва // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 34-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено актуальні питання математичної освіти дошкільників. Обґрунтовано роль і значення математики як складової людської культури, компонента розвитку особистості. Окреслено інноваційну модель математичної освіти дітей дошкільного віку, яка ґрунтується на інтегрованих засадах конструювання навчально-виховного процесу.

Освещены актуальные вопросы математического образования дошкольников. Обоснована роль и значение математики как составляющей человеческой культуры, компонента развития личности. Приведена инновационная модель математического образования детей дошкольного возраста, которая основана на интегрированных принципах конструирования учебно-воспитательного процесса.

The problems of mathematical education of pre-school children are investigated in the article. The role and importance of mathematics as a part of human’s culture has been grounded here. Mathematical teaching of children’ experience of our country andworld one are analyzed and generalized in this paper in different aspects. Analysis of modern researches of mathematical training of children is given. The author considers the innovational model of mathematical education of pre-school children which is grounded on the building of teaching process on integrative basics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Щербакова К. Й. 
Теорія і методика логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку : навч. посіб. для студентів спец. "Дошкільна освіта" ден. і заоч. форми навчання / К. Й. Щербакова, О. Г. Брежнєва. - Мелітополь : Вид. будинок ММД, 2015. - 199 c. - Бібліогр.: с. 181-190, в кінці глав - укp.

Розкрито завдання логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Розглянуто становлення, сучасний стан і перспективи розвитку методики вивчення дошкільниками елементів математики. Обгрунтовано загальнодидактичні принципи і форми навчання елементам математики. Розкрито зміст та методи логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Висвітлено особливості організції логіко-математичного розвитку дітей зазначеної вікової групи. Викладено дидактико-методичні підходи до розвитку уявлень про множину у дітей четвертого року життя. Увагу приділено формуванню у дітей понять про число, математичні та логічні операції. Подано інформацію про логіко-математичний розвиток дітей в процесі ознайомлення їх з величиною предметів (розміром). Розкрито особливості часових уявлень у дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА796307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дошкільна освіта в персоналіях : до ювілею проф. К. Й. Щербакової / упоряд.: О. Г. Брежнєва, Л. В. Макаренко; Маріупол. держ. ун-т. - Мелітополь : Вид. будинок Мелітоп. міськ. друк., 2016. - 247 c. - укp.

Висвітлено життя та професійне становлення визнаного теоретика і практика в галузі дошкільної освіти професора К. Й. Щербакової. Представлено її головні здобутки як викладача, вченого, фундатора наукової школи "Теоретико-методологічні проблеми пізнавального розвитку дітей дошкільного віку". Подано інформацію про науково-методичні здобутки вченого. Вміщено привітання на честь 80-річного ювілею К. Й. Щербакової, а також окремі наукові публікації її учнів, послідовників і соратників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч413(4УКР)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Професійна підготовка педагогів дошкільної освіти в умовах європейського вибору: проблеми, пошуки, здобутки : [колект.] монографія / О. Г. Брежнєва, М. Ф. Андрєєва, О. О. Березіна, О. Л. Бухало, Ю. О. Демидова, Ю. М. Косенко, С. І. Макаренко, Л. В. Макаренко, А. О. Охрименко, О. О. Фунтікова, К. Й. Щербакова; ред.: О. Г. Брежнєва; Маріупольський державний університет. - Мелітополь : Мелітоп. міськ. друк., 2020. - 321 c. - Бібліогр.: с. 286-318 - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади професійної підготовки педагогів дошкільної освіти в умовах європейського вибору і презентовано оригінальні дослідження з питань оновлення дошкільної освіти, новітні технології розвитку дітей дошкільного віку. Розглянуто теоретико-методичне забезпечення професійної підготовки педагогів дошкільної освіти. Доведено оновлення дошкільної освіти у вимірах сьогодення:теоретико-методичні аспекти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851513 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Брежнєва О. Г. 
Теорія і практика математичного розвитку дітей 3-6 років у системі дошкільної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / О. Г. Брежнєва; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2019. - 39 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439124 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського