Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Бербец В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Бербец В. В. 
Проектно-технологічна діяльність учнів на уроках трудового навчання: теорія і методика : Моногр. / В. В. Бербец, Т. М. Бербец, Н. В. Дубова, О. М. Коберник, Т. В. Кравченко, О. Б. Мелентьєв, В. В. Харитонова, Л. М. Хоменко, С. М. Ящук. - К. : Наук. світ, 2003. - 172 c. - Бібліогр.: 182 назв. - укp.

Розкрито сутність проектно-технологічної системи трудового навчання, зміст, структуру та основні етапи проектно-технологічної діяльності. Висвітлено історію становлення і розвитку методу проектів у вітчизняній та зарубіжній педагогічній теорії і практиці. Визначено особливості здійснення особистісно орієнтованого підходу за умов виконання творчих проектів. Описано методику організації проектно-технологічної діяльності у процесі вивчення учнями модулів навчальної програми з трудового навчання в V - IX класах загальноосвітніх навчальних закладів.

Раскрыты сущность проектно-технологической системы трудового обучения, содержание, структура и основные этапы проектно-технологической деятельности. Освещена история становления и развития метода проектов в отечественной и зарубежной педагогической теории и практике. Определены особенности осуществления личностно-ориентированного подхода в условиях выполнения творческих проектов. Описана методика организации проектно-технологической деятельности в процессе изучения учениками модулей учебной программы по трудовому обучению в V - IX классах общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.0 + Ж6р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бербец В. В. 
Методика трудового навчання: проектно-технологічний підхід : навч. посіб. / В. В. Бербец, Н. В. Дубова, О. М. Коберник, Т. В. Кравченко, В. К. Сидоренко, А. І. Терещук. - Умань : СПД Жовтий, 2008. - 216 c. - Бібліогр.: с. 207-212. - укp.

Розкрито сутність проектної технології як моделі особистісно орієнтованого процесу трудового навчання. Обгрунтовано теоретико-методичні засади організації проектно-технологічної діяльності учнів основної школи. Висвітлено сучасні вимоги до проведення уроків трудового навчання відповідно до нового змісту освітньої галузі "Технологія".

Раскрыта сущность проектной технологии как модели личностно ориентированного процесса трудового обучения. Обоснованы теоретико-методические основы организации проектно-технологической деятельности учеников основной школы. Освещены современные требования к проведению уроков трудового обучения в соответствии с новым содержанием образовательной области "Технология".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266я73

Шифр НБУВ: ВА698573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бербец В. В. 
Діагностування навчальних досягнень учнів у процесі трудового навчання: сутність, критерії, методика : монографія / В. В. Бербец. - Умань, 2008. - 128 c. - Бібліогр.: 219 назв. - укp.

Розкрито сутність і методику діагностування навчальних досягнень учнів шкіл у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання. Визначено функції контролю знань, умінь і навичок школярів. Наведено критерії оцінювання процесу та результатів навчально-трудової діяльності учнів. Обгрунтовано рівні діагностування навчальних досягнень школярів у процесі проектування та виготовлення об'єктів технологічної діяльності.

Раскрыты сущность и методика диагностирования учебных достижений учеников в процессе проектно-технологической деятельности на уроках трудового обучения. Определены функции контроля знаний, умений и навыков школьников. Приведены критерии оценки процесса и результатов учебно-трудовой деятельности учеников. Обоснованы уровни диагностирования учебных достижений школьников в процессе проектирования и изготовления объектов технологической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бербец В. В. 
Методика діагностування навчальних досягнень учнів V - IX класів на уроках трудового навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Бербец; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 18 c. - укp.

Уточнено зміст і структуру понять "діагностування", "контроль", "перевірка", "оцінювання", "облік". Обгрунтовано основні принципи, функції та методи діагностування під час виконання творчих проектів. Визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності, які включають критерії оцінювання процесу виконання творчого проекту та критерії оцінювання його захисту з метою підвищення об'єктивності оцінки навчально-трудової діяльності учнів. Вперше розроблено методику контролю та оцінювання навчальних досягнень школярів, яка базується на поєднанні оптимальних форм і методів контролю. Розроблено ефективні способи формування навичок самоконтролю та самооцінки у школярів V - IX класів на уроках трудового навчання. Теоретичні положення наукового дослідження експериментально перевірено у процесі навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336204 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського