Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Бачинська Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Бачинська Є. М. 
Організаційно-методичні засади підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. М. Бачинська; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Проаналізовано наукові дослідження та досвід підготовки вчителів до класного керівництва в історико-педагогічному контексті, розглянуто основні вимоги до їх знань і вмінь. Обгрунтовано організаційно-методичні засади підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності класних керівників. Розкрито шляхи забезпечення єдності та послідовності всіх ланок системи підвищення кваліфікації у підготовці вчителів до виховної роботи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації, цільової програми підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності та програми проблемно-тематичних курсів для класних керівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бачинська Є. М. 
Актуальність дослідження базових соціальних цінностей у педагогічній науці / Є. М. Бачинська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 12-17. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто актуальність проблеми формування соціальних цінностей. Проаналізовано зміст базових соціальних цінностей (БСЦ): довіри, толерантності, солідарності, авторитету. Запропоновано характеристику БСЦ для вимірювання рівня їх сформованості у школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ю217.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Алєксєєнко Т. Ф. 
Соціальні цінності малої групи школярів : монографія / Т. Ф. Алєксєєнко, Є. М. Бачинська, І. Д. Звєрєва, Т. Ю. Куниця, С. В. Кушнарьов; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Пед. думка, 2012. - 239 c. - Бібліогр.: с. 230-239 - укp.

Наведено малі групи школярів як соціально-педагогічний феномен. Розкрито мотиви та причини їх утворення, норми функціонування, соціальні статуси та соціальні ролі їх членів. Викладено особливості внутрішньогрупової та міжгрупових комунікацій, механізми формування соціальної поведінки особистості та групи. Обгрунтовано педагогічні умови формування толерантності, довіри, авторитету та солідарності як базових соціальних цінностей малої групи. Викладено методичні аспекти проведення соціально-педагогічного тренінгу з неповнолітніми засудженнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бачинська Є. 
Модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника як основа підготовки до виховної роботи в системі підвищення кваліфікації / Є. Бачинська // Рідна шк.. - 2006. - № 7. - С. 51-55. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Подано трактування поняття психолого-педагогічної компетентності класного керівника. Досліджено проблеми розробки моделі професійної компетентності. Здійснено спробу узагальнити наукові дослідження щодо визначення обсягу знань та вмінь педагога-вихователя. Розроблено модель психолого-педагогічної компетентності класного керівника як змістову основу його підготовки. Розкрито структуру моделі: блок знань; блок вмінь (гностичні, конструктивні та інші). Запропоновано оцінювання рівнів психолого-педагогічної компетенції (в балах) - дуже низький, низький, середній, високий. Визначено критерії репродуктивного, адаптивного, локально- та системно-моделюючого рівнів практичної діяльності класних керівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бачинська Є. М. 
Механізм формування інноваційного освітнього простору в регіоні / Є. М. Бачинська // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 1. - С. 79-88. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Досліджено суперечності в інноваційній діяльності закладів освіти як відкритих соціально-педагогічних систем. Розкрито зміст понять "інноваційна інфраструктура", "інноваційний потенціал", "інноваційна культура", "нагляд за інноваційною діяльністю". Розглянуто внутрішні та зовнішні можливості певної території, які є складовими регіонального інноваційного потенціалу. Визначено зміст статичного та динамічного елементів механізму формування інноваційного освітнього простору в регіоні. Названо об'єкти інноваційної діяльності в регіоні. Конкретизовано завдання кожного з шести етапів в організації інноваційної діяльності. Запропоновано схему "Організаційна структура управління інноваційною освітньою діяльністю в регіоні".

Исследованы противоречия в инновационной деятельности учебных заведений как открытых социально-педагогических систем. Раскрыто содержание понятий "инновационная инфраструктура", "инновационный потенциал", "инновационная культура", "надзор за инновационной деятельностью". Рассмотрены внутренние и внешние возможности отдельной территории как составляющих регионального инновационного потенциала. Определено содержание статического и динамического элементов механизма инновационного образовательного пространства в регионе. Названы объекты инновационной деятельности в регионе. Конкретизированы задания каждого из шести этапов в организации инновационной деятельности. Предложена схема "Организационная структура управления инновационной деятельностью в регионе".

The author opens mechanisms of the educational innovative activities implementation at the region level as a system -creative activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч34(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бачинська Є. 
Підготовка вчителів до роботи в 1 - 4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України" / Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене // Рідна шк.. - 2013. - № 10. - С. 69-74. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Актуалізовано проблему підготовки вчителів до роботи зі здібними та обдарованими учнями молодшого шкільного віку. Узагальнено досвід щодо формування готовності вчителів початкових класів до роботи в проектних класах «Інтелект України» – класах, сформованих відповідно до однієї з моделей зовнішньої диференціації – моделі рівних здібностей, у яких навчаються здібні й обдаровані діти в рамках науково-педагогічного проекту «Інтелект України». У формі таблиці надано навчальний план курсів підготовки вчителів до роботи в проектних класах «Інтелект України». Розкрито зміст методологічної, теоретичної, практичної, психологічної та методичної підготовки вчителя до роботи зі здібними та обдарованими учнями початкових класів, охарактеризовано сукупність професійно важливих якостей особистості вчителя.

Актуализирована проблема подготовки учителей к работе со способными и одарёнными учащимися младшего школьного возраста. Обобщен опыт по формированию готовности учителей начальных классов к работе в проектных классах «Интеллект Украины» – классах, сформированных в соответствии с одной из моделей внешней дифференциации – моделью равных способностей, в которых учатся способные и одаренные дети в рамках научно-педагогического проекта «Интеллект Украины». В виде таблицы представлен учебный план курсов подготовки учителей к работе в проектных классах «Интеллект Украины». Раскрыто содержание методологической, теоретической, практической, психологической и методической подготовки учителя к работе со способными и одарёнными детьми, охарактеризована совокупность профессионально важных качеств личности учителя.

In the article the problem of preparation of teachers to work with gifted and capable pupils of primary school age has been updated. The curriculum of teacher preparing courses to work in project classes «Intellect of Ukraine» has been presented. The content of the methodological, theoretical, practical, psychological preparation of teachers to work with gifted and capable children has been revealed, the characteristic of professionally important qualities of teacher's personality has been given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.220 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського