Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Балацька Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Балацька Л. М. 
Нетрадиційні методи інтенсивного навчання іноземної мови в технічному вузі / Л. М. Балацька, Л. А. Кухар, І. В. Коваль // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. - 1999. - № 6. - С. 75-77. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми інтенсивного навчання іноземній мові у технічному вузі та завдання, які стоять перед викладачами іноземної мови даних вузів. Розкрито роль і значення концентрації навчального процесу, інтенсивного тренування, підвищення комунікативності граматичних вправ для забезпечення максимальної інтенсифікації навчального процесу. Особливу увагу приділено таким нетрадиційним методам навчання, як комп'ютеризація навчального процесу та дистанційне навчання, розкрито можливості, які створюють дані методи для вивчення іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єдинак Г. А. 
Морфологічний і функціональний статус дівчаток 3-6 років різної соматичної типології / Г. А. Єдинак, Л. В. Балацька // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 3. - С. 3-12. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проведено дослідження щодо наявності або відсутності типологічно обумовлених особливостей у величинах прояву та динаміці морфофункціональних показників, а також енергозабезпечення м'язової діяльності в дівчаток віком 3 - 6-ти років. Виявлено суттєві, типологічно обумовлені особливості за усіма показниками, що вивчались.

Проведены исследования, направленные на определение наличия или отсутствия типологически обусловленных особенностей в величинах проявления и динамике морфофункциональных показателей, а также энергообеспечения мышечной деятельности у девочек 3-6 лет. Выявлены существенные, типологически обусловленные особенности во всех изученных показателях.

The investigation was carried out as for the presence and absence of the typologically conditioned peculiarities in the quantity of appearance and dynamics of morpho-functional indicators and also energy supply of muscle activity of girls aged 3-6. Fundamental typologically conditioned peculiarities are found out in all investigated indicators.


Ключ. слова: морфофункціональні показники, соматичний тип, енергозабезпечення м'язів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балацька Л. В. 
Типологічні особливості динаміки у показниках фізичного стану дошкільників / Л. В. Балацька // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 5-8. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено дослідження щодо наявності або відсутності типологічно обумовлених особливостей у величинах прояву та динаміці морфофункціональних показників, а також енергозабезпечення м'язової діяльності в дівчаток віком 3 - 6-ти років. Виявлено суттєві, типологічно обумовлені особливості за усіма показниками, що вивчались.

Проведены исследования, направленные на определение наличия или отсутствия типологически обусловленных особенностей в величинах проявления и динамике морфофункциональных показателей, а также энергообеспечения мышечной деятельности у девочек возрастом 3 - 6 лет. Выявлены существенные, типологически обусловленные особенности во всех изученных показателях.

The investigation was carried out for the presence and absence of the typologically conditioned peculiarities in the quantity of appearance and dynamics of morpho-functional indicators and also energy supply of muscle activity of girls aged 3-6. Fundamental typologically conditioned peculiarities are found out in all investigated indicators.


Ключ. слова: морфофункціональні показники, соматичний тип, енергозабезпечення м'язів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.912.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гігієнічні основи фізичного виховання: аспекти, рекомендації, заходи : метод. посіб. / уклад.: Л. В. Балацька; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2009. - 60 c. - укp.

Визначено вимоги щодо особистої гігієнти фізкультурника та спортсмена, спрямовані на збереження та зміцнення здоров'я. Наведено відомості про вплив на організм людини негативних звичок (паління, вживання алкоголю та наркотиків). Розкрито гігієнічні засади загартовування, обгрунтовано рекомендації щодо забезпечення раціонального харчування в аспекті занять фізичною культурою та спортом. Розроблено рекомендації щодо організації лікарського контролю та самоконтролю на заняттях фізичною культурою та спортом. Висвітлено питання профілактики спортивного травматизму та надання першої долікарської допомоги у разі одержання травм різних видів. Розглянуто правила техніки безпеки, які необхідно дотримуватись на заняттях з фізичного виховання.

Определены требования к личной гигиене физкультурника и спортсмена, направленные на сохранение и укрепление здоровья. Проанализировано влияние вредных превычек на человеческий организм (курения, употребления алкоголя и наркотиков). Раскрыты гигиенические основы закаливания, обоснованы рекомендации по обеспечению рационального питания в аспекте занятий физической культурой и спортом. Разработаны рекомендации по организации врачебного контроля и самоконтроля на занятиях физической культурой и спортом. Освещены вопросы профилактики спортивного травматизма и оказания первой доврачебной помощи при получении травм различных видов. Рассмотрены правила техники безопасности, которых необходимо придерживаться на занятиях по физическому воспитанию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.8 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Балацька Л. В. 
Експериментальне обгрунтування ефективності організаційно-методичних основ покращання моторної функції дошкільників у процесі фізичного виховання / Л. В. Балацька // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2012. - № 5, ч. 1. - С. 86-92. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено ефективність розроблених організаційно-методичних основ покращання моторної функції дошкільників у процесі фізичного виховання в дошкільному навчальному закладі. Використовуючи загальноприйняті методики, визначено спрямованість мануальної рухової асиметрії 165 дівчаток і 169 хлопчиків п'яти років, задіяних в однорічному формувальному експерименті у складі дослідних груп, а педагогічним тестуванням з використанням рухових завдань, визначених програмою для дошкільних навчальних закладів, - динаміку показників моторики, пов'язаних з мануальною вправністю. Встановлено перевагу дівчаток експериментальних груп над дівчатками контрольних груп з різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії, а також таку перевагу у хлопчиків за кількістю показників, що суттєво покращилися протягом дослідження та які наприкінці відзначалися найвищими значеннями. Результати свідчать про необхідність використовувати запропоновані основи під час організації фізичного виховання й реалізації його змісту у дошкільних навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Балацька Л. В. 
Організаційно-методичні основи покращення моторної функції дітей 3 - 5 років у процесі фізичного виховання : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / Л. В. Балацька; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Л., 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему вдосконалення фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах (ДНЗ) для підвищення ефективності в покращанні моторної функції дітей. Визначено організаційно-методичні основи цього процесу, одна з основних - урахування спрямованості мануальної рухової асиметрії (МРА) дітей. Доведено перевагу методики вивчення рухової дії, що передбачає "симетричне" оволодіння нею в послідовності "спочатку непровідною, а після формування вміння - провідною рукою (ногою), у непровідному чи провідному напрямі", над загальноприйнятою методикою вивчення дії тільки провідною рукою (ногою), у провідному напрямі або спочатку провідною, а після формування навички - непровідною. Установлено особливості вияву та зміни досліджуваних показників моторики, фізичних якостей дівчаток і хлопчиків із різною спрямованістю МРА впродовж 3 - 5-го років. Доповнено дані про основи організації, формування й реалізації змісту фізичного виховання дошкільників, урахування яких значно підвищує ефективність вирішення різних завдань процесу, визначених чинною програмою для ДНЗ. Поглиблено знання про взаємозв'язок між розвитком моторної функції і фізичних якостей, а також про величини вияву останніх у дітей протягом З - 5-го років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Галаманжук Л. Л. 
Організація і методика фізичної активності дітей дошкільного віку з формування рухового потенціалу : [навч. посіб.] / Л. Л. Галаманжук, Л. В. Балацька, Г. А. Єдинак; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Кам'янець-Подільський : Рута, 2014. - 154 c. - Бібліогр.: с. 110-131 - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти та запропоновано практичні рекомендації щодо організації, формування і реалізації змісту фізичної активності дітей дошкільного віку превентивної спрямованості. Розкрито особливості розвитку систем і функцій у дітей із різною спрямованістю мануальної рухової асиметрії продовж чотирьох - шести років. Охарактеризовано превентивну спрямованість фізичної активності дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фучила О. 
Особливості неформальної освіти дорослих у сучасній Фландрії (Бельгія) / О. Фучила, Л. Балацька // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 1. - С. 192-198. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні складові неформальної освіти в сучасній Фландрії, яка є важливою ланкою системи освіти дорослих, спрямованим на підвищення конкурентності та адаптації до нових технологій в умовах глобалізованого світового співтовариства. Описано основні функції та цільові групи неформальної освіти, а також показана сфера його діяльності як провайдера безперервної освіти, що пропонує громадянам допомогу в реалізації різних економічних, соціальних і культурних інтересів. Позначено, що позитивний педагогічний досвід Фландрії дозволяє розробити рекомендації щодо впровадження європейського досвіду у сфері неформальної освіти дорослих в Україні. Зазначено, що, по-перше, необхідно на урядовому рівні визнати значущість і дієвість неформальної освіти дорослих як засобу безперервного навчання; по-друге, потрібно усвідомити, що саме неформальна освіта може допомогти в декриміналізації суспільства і надати допомогу в самоосвіті особам із груп соціального ризику.

Рассмотрены основные составляющие неформального образования в современной Фландрии, которое является важным звеном системы образования взрослых, направленного на повышение конкурентности и адаптации к новым технологиям в условиях глобализации мирового сообщества. Описаны основные функции и целевые группы неформального образования, а также показана сфера его деятельности как провайдера непрерывного образования, которая предлагает гражданам помощь в реализации различных экономических, социальных и культурных интересов. Обозначено, что положительный педагогический опыт Фландрии позволяет разработать рекомендации по внедрению европейского опыта в сфере неформального образования взрослых в Украине. Отмечено, что, во-первых, необходимо на правительственном уровне признать значимость и действенность неформального образования взрослых как средства непрерывного обучения; во-вторых, нужно осознать, что именно неформальное образование может помочь в декриминализации общества и оказать помощь в самообразовании лицам из групп социального риска.

The main components of informal education in modern Flanders, which is an important link in the system of adult education aimed at increasing of competitiveness and adaptation to new technologies in the globalized world community are considered in the article. The basic functions and the target groups of informal education are described; the sphere of its activity as a provider of continuing education that offers help in the realization of various economic, social and cultural interests is presented. It is mentioned that positive teaching experience of Flanders allows to develop recommendations concerning implementation of the European experience in the sphere of informal adult education in Ukraine. It is indicated that, firstly, it is necessary to recognize the importance and effectiveness of informal adult education as a means of continuing education at the government level; secondly, one should realize that informal education can help to decriminalize society and help people from social risk groups to receive self-education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4БЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського