Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Бакалінський О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Аксьонов І. М. 
Методологічні завади у дослідженнях якості обслуговування споживачів на ринку пасажирських перевезень / І. М. Аксьонов, О. В. Бакалінський, О. В. Кравчук // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 2. - С. 66-70. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Представлено підходи щодо усування завад, які виникають під час кількісних досліджень ставлення пасажирів до якості обслуговування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бакалінський О. В. 
Реклама у друкованих засобах масової інформації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О. В. Бакалінський; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

Розглянуто ринок реклами України та його важлива частина - реклама у друкованих засобах масової інформації. Досліджені: ринок реклами; динаміка розцінок на рекламну площу в пресі України; структура рекламних повідомлень, які розміщувалися в пресі; сезонність рекламування ряду товарів і послуг. Запропоновано: вдосконалені критерії оцінки ефективності реклами, методика планування розміщення реклами у друкованих засобах масової інформації на основі статистики попередніх років і методика тестування рекламних повідомлень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бакалінський О. В. 
Маркетингові проблеми запровадження руху двоповерхових вагонів в Україні / О. В. Бакалінський, О. В. Христофор // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 4. - С. 10-14. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-02 + О285 + У9(4УКР)372.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Бакалінський О. В. 
Маркетингове забезпечення впровадження перспективних видів залізничного рухомого складу : монографія / О. В. Бакалінський. - К. : ДЕТУТ, 2012. - 267 c. - Бібліогр.: с. 245-267. - укp.

Розглянуто концепцію маркетингу транспортних послуг у сегменті залізничних пасажирських перевезень. Проаналізовано ринкові чинники впровадження перспективних видів пасажирського рухомого складу залізниць. Досліджено причини виникнення критичних подій у процесі обслуговування пасажирів, а також вплив ставлення до обслуговування на споживчі інтенції пасажирів. Обгрунтовано важливість зменшення управлінської невизначеності у стратегічному ціноутворенні в проектах закупки перспективних видів рухомого складу. Показано вплив інформації на споживчу поведінку пасажирів залізниць. Запропоновано нову класифікацію пасажирських поїздів, а також інструментарій для розробки заходів стимулювання збуту та визначення місця його застосування у процесі обслуговування пасажирів. Удосконалено процес управління маркетингом проектів з впровадження перспективних видів рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753589 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бакалінський О. В. 
Бенчмаркінг впровадження перспективних інформаційних технологій у пасажирському комплексі залізниць України / О. В. Бакалінський, В. В. Вертель // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 727. - С. 188-194. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зазначено, що ефективність впровадження інформаційних технологій є новою проблемою для залізниць України. Фокус сучасних досліджень полягає у розвитку методології її оцінки. Висвітлено інформаційний контекст оцінювання. Наведено результати аналізу кращих практик впровадження сучасних інформаційних технологій у пасажирському комплексі залізниць світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.101-814 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бакалінський О. В. 
Маркетинговий підхід до регулювання використання вагонів пасажирських поїздів / О. В. Бакалінський, А. А. Касянчук // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 9. - С. 293-297. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На основі маркетингового підходу проведений АВСA'B'C'-аналіз розподілу транспортної роботи та кількості перевезених пасажирів поїздами українських залізниць, показано додаткові можливості оптимізації використання рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бакалінський О. В. 
Розробка нової класифікації пасажирських поїздів для українських залізниць / О. В. Бакалінський // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 9. - С. 153-161. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Надано результати науково-дослідних робіт з розробки нової класифікації пасажирських поїздів для українських залізниць. У розробленні використано результати фасетного аналізу класифікацій поїздів на закордонних залізницях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814 + О245

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бакалінський О. В. 
Маркетинг пасажирських перевезень перспективними видами рухомого складу залізниць: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. В. Бакалінський; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2012. - 36 c. - укp.

Виконано комплексне дослідження теоретичних, методологічних і практичних аспектів маркетингу пасажирських перевезень перспективними видами рухомого складу залізниць. Концептуальні положення маркетингу послуг уточнено з урахуванням особливостей пасажирських перевезень залізницями. З клієнто-орієнтованих позицій розкрито природу феномену утворення та впливу споживчої цінності перевезень залізницями на споживчу поведінку пасажирів. Досліджено сучасні можливості утворення споживчої цінності пасажирських перевезень залізницями, запропоновано практичні рекомендації для її збільшення. Визначено тенденції розвитку потреб пасажирів у транспортних послугах. Розроблено теоретичні основи та практичні інструменти для дослідження впливу якості транспортних послуг залізниць на ставлення пасажирів до обслуговування та їх споживчі інтенції щодо повторної покупки. Запропоновано підхід до ціноутворення на пасажирські перевезення у перспективних видах рухомого складу залізниць. Визначено вплив інформації на споживчу поведінку пасажирів. Розроблено нову класифікацію пасажирських поїздів, а також підхід до визначення характеристик елементів системи стимулювання продажу. Наведено заходи для удосконалення управління маркетингом за умов впровадження перспективних видів пасажирського рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.101-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бакалінський О. В. 
Сегментація клієнтів севісної організації за напрямами пошуку ними споживчої цінності послуг / О. В. Бакалінський // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10. - С. 299-303. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Запропоновано новий методологічний підхід до сегментації клієнтів сервісної організації за напрямами пошуку ними споживчої цінності послуг. Сервісні організації можуть застосувати його з метою визначення параметрів управлінського впливу в процесі створення передумов виникнення споживчої цінності послуг певної конфігурації. Споживча цінність послуги виникає в результаті взаємодії надавача та клієнта. Структура споживчої цінності є найважливішим фактором впливу на поведінку клієнта. Однак людські цінності, виробничі, географічні та демографічні критерії продовжують широко використовуватися в якості бази сегментації у сервісній галузі. Вони відіграють лише другорядну роль у процесі утворення споживчої цінності послуги. Основними причинами їх використання в практиці маркетингу є простота та зручність пов'язаних з ними практичних інструментів. Розрив між ідеєю сегментації та маркетинговою практикою полягає у відсутності відповідної перевіреної зручної комбінації методів. Розробка такого прикладного підходу є метою даної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бакалінський О. В. 
Тотальне управління споживчою цінністю послуги. Нова концепція, яка розширює практичні можливості маркетингу сервісу : [монографія] / О. В. Бакалінський. - Київ : ДУІТ, 2017. - 139 c. - Бібліогр.: 140 назв. - укp.

Розглянуто споживчу цінність сервісу як центральний об'єкт управління маркетингу послуг. Впорядковано сучасні наукові здобутки щодо управління споживчою цінністю послуг (створення передумов її виникнення, вимірювання елементів жертв і переваг, сегментації поведінкових реакцій клієнтів). Запропоновано цілісну концепцію тотального управління споживчою цінністю послуги, яка завдяки посиленим прогностичним властивостям здатна відчиняти перед сервісними організаціями нові ринкові перспективи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20-211.1 + У9(4УКР)442.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА822715 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бакалінський О. В. 
Маркетингові дослідження при тотальному управлінні споживчою цінністю перевезень пасажирів залізницями : [монографія] / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник. - Київ : Нац. трансп. ун-т, 2018. - 286 c. - Бібліогр.: с. 259-276 - укp.

Розкрито основні поняття та висвітлено розвиток маркетингу послуг. Розглянуто панівні концепції споживчої цінності (СЦ) послуги в сучасній парадигмі сервісу. Запропоновано методику вимірювання сили впливу якості обслуговування на споживчі інтенції клієнтів. Здійснено порівняння залежності цін на перевезення пасажирів від відстані в різних країнах Європи. Розроблено концепцію тотального управління СЦ послуги. Доведено необхідність гармонізації змісту та величини СЦ за етапами надання послуги. Розглянуто методику розробки змісту ціннісних маркетингових комунікацій перевезень пасажирів залізницею. Описано практику маркетингових досліджень за умов тотального управління СЦ перевезень пасажирів залізницею України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА827999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бакалінський О. В. 
Цілісне управління споживчою цінністю залізничних пасажирських перевезень: практика запровадження методологічного підходу / О. В. Бакалінський, Т. С. Мельник // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2019. - Вип. 1. - С. 141-150. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Обгрунтовано новий підхід до управління споживчою цінністю послуг, удосконалено методи маркетингових досліджень та проаналізовано їх результати. Цільові завдання роботи: визначення величини та змісту споживчої цінності послуги з перевезень пасажирів залізницею України в далекому сполученні; порівняння результатів двох підходів до дослідження ставлення клієнтів до послуги (традиційного та запропонованого - цілісного); визначення напрямів управлінського впливу на споживчу цінність перевезень пасажирів у далекому сполученні залізницею України. У трьох фокус-групах проведено дискусії щодо поїздки денними і нічними потягами, за результатами якої сформовано перелік ущемлень і переваг, що утворюють споживчу цінність такої транспортної послуги. Перелік з 19 позитивних та негативних тверджень відображав усі етапи поїздки залізницею, до нього застосовано шкалу Лікерта та розроблено відповідну форму для проведення інтерв'ю, на цій основі проведено опитування всередині випадкової вибірки респондентів. Використано два підходи до вимірювання споживчої цінності транспортної послуги, які відповідають традиційному і цілісному управлінню нею. Результати показали, що упереджене ставлення пасажирів до денних швидкісних перевезень за сім років їх існування подолано, ставлення клієнтів залізниці України до денних перевезень у далекому сполученні є кращим, ніж до нічних, а рівні переваг та ущемлень повною мірою влаштовують лише п'яту частину подорожуючих удень і вночі. При цьому вектори пошуку способів збільшення споживчої цінності послуги для представників різних сегментів пасажирів є різноспрямованими. Доведено, що традиційний підхід до невпорядкованого точкового впливу на елементи споживчої цінності не дає очікуваних результатів, не підвищує задоволення клієнтів і не дозволяє їх надійно закріпити за залізничним транспортом; якщо кілька сегментів клієнтів з різними уподобаннями, запитами та очікуваннями обслуговуються одночасно у спільному просторі, результативним може бути тільки цілісне управління споживчою цінністю послуг, яке спирається на відповідні методи проведення маркетингових досліджень. Надано розвиток методології маркетингових досліджень в частині основоположних принципів - загальних і специфічних, які є необхідними для реалізації нової концепції цілісного управління споживчою цінністю послуг. Під час маркетингового дослідження було запропоновано та випробувано новий підхід, а також розроблена послідовність аналізу прагнень сегментів, що дало змогу визначити напрями та параметри управлінського впливу на створення передумов споживчої цінності послуги певного рівня та змісту; представлення структури ставлення клієнтів до ущемлень і переваг у вигляді пелюсткових діаграм дає змогу визначити вектори споживчої цінності послуг, які конкурують між собою, що є основою розробки управлінських рішень щодо конструювання споживчої цінності послуг залізниці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
13.

Бакалінський О. В. 
Оновлення комплексу принципів ціноутворення як наслідок дерегуляції цін користування вантажними залізничними вагонами / О. В. Бакалінський, В. В. Маліцький // Rev. of Transport Econ. and Management. - 2020. - Вип. 4. - С. 115-122. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - формування оновленого комплексу принципів ціноутворення на послуги з користування вантажними вагонами АТ "Укрзалізниця", який враховує кон'юнктуру ринку та особливості роботи компанії-перевізника в сучасних умовах. Аналіз впливу факторів на ціну користування вантажними вагонами до та після початку дерегуляції вагонної складової. Синтез оновленого комплексу принципів ціноутворення. Виведення з-під державного регулювання вагонної складової відкрило можливість встановлювати ціну на користування вагонами АТ "Укрзалізниця" при перевезенні вантажів на ринкових засадах. Проте перший досвід використання ринкової ціни виявився негативним - попит на транспортне обслуговування знизився. Помилки при встановленні ціни, яких припустився менеджмент, пояснюються інерцією впливу традицій ціноутворення. Нові умови, за яких відбувається встановлення цін на перевезення, потребують оновлення комплексу принципів ціноутворення. Запропоновано відповідні удосконалення. Наукова новизна. Існуючий комплекс принципів ціноутворення удосконалено за рахунок доповнення принципами: врахування індивідуальної еластичності попиту; урахування сезонності; своєчасності реакції. Уперше пропонується враховувати індивідуальну еластичність попиту клієнта. Запропонований комплекс принципів є початком розробки нової моделі ціноутворення. Його дотримання дозволить зменшити ймовірність управлінських помилок при встановленні цін на перевезення вантажними вагонами АТ "Укрзалізниця" в нових умовах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Бакалінський О. В. 
Удосконалення ціноутворення при встановленні ціни на послуги з використання вантажних вагонів АТ "Укрзалізниця" / О. В. Бакалінський, В. В. Маліцький // Залізн. трансп. України. - 2022. - № 2. - С. 52-58. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Виведення з-під державного регулювання послуг з використання вантажних вагонів надало можливість АТ "Укрзалізниця" самостійно встановлювати ціни на цю послугу. Розроблена та запроваджена компанією процедура ціноутворення, яка виходила з формування цін на базі статистичної інформації минулих періодів, в умовах ринку спричинила падіння попиту на вантажні вагони власності АТ "Укрзалізниця". Для вирішення цієї проблеми запропоновано оновити процедуру ціноутворення на основі теореми Ф. Ремсі. Дослідження показало, що тотальне запровадження такого підходу на вантажному залізничному транспорті наштовхнеться на непереборні складнощі. Доцільно проводити локальне застосування цього підходу до ціноутворення. Серед ключових загроз можна виділити такі: можливе зростання ціни на послугу для всіх сегментів ринку та зменшення сукупного попиту, негативні соціально-економічні ефекти, похибки в оцінці еластичності попиту, ціни конкурентів, можлива зміна структури пропозиції у розрізі цін та за видами вагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського