Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (57)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Атаманчук П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Атаманчук П. С. 
Інноваційні технології управління навчанням фізики / П. С. Атаманчук; Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 1999. - 170 c. - Бібліогр.: 341 назв. - укp.

Подано теоретико-технологічну модель управління, орієнтовану на когнітивні та емоціонально-ціннісні основи діяльності учнів у навчанні фізики. Розроблено технологічні схеми управління навчанням фізики з різними видами контролю (оперативний, поточний, тематичний, підсумковий). Окремі розділи присвячено методичним та технологічним особливостям, а також результатам впровадження еталонного підходу в навчанні фізики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4Укр)21-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594295 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2004. - 183 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 10). - укp.

Розглянуто питання прогнозу, контролю, управління та самоосвіти в педагогічних технологіях. Висвітлено методичний і технологічний аспекти управління пізнавальною діяльністю студентів на підставі вимог цільової навчальної програми з фізики. Розкрито методичні засади забезпечення результативного навчання фізики, теоретичні засади модульної побудови навчального процесу у ВНЗ. Проаналізовано особливості системи фахової підготовки педагогічних кадрів, описано інтерактивні методи та мультимедійні технології їх підготовки.

Рассмотрены вопросы прогноза, контроля, управления и самообразования в педагогических технологиях. Освещены методический и технологический аспекты управления познавательной деятельностью студентов на основе требований целевой учебной программы по физике. Раскрыты методические основы обеспечения результативного обучения физике, теоретические основы модульного построения учебного процесса в ВУЗ. Проанализированы особенности системы профессиональной подготовки педагогических кадров, представлены интерактивные методы и мультимедийные технологии их подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р я54(4УКР)3 + Ч311.24 я54(4УКР)3 + Ж.р я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Проблеми теорії і методики виховання, лікувальної фізкультури та спортивної медицини, олімпійського та професійного спорту / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2004. - 235 с. - (Наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 2). - укp.

Розглянуто питання фізичного виховання учнівської та студентської молоді, оздоровчої та лікувальної фізичної культури, реабілітації та рекреації. Проаналізовано формування мотивації у дітей старшого дошкільного віку до занять фізичною культурою. Описано педагогічні механізми організації процесу фізичного самовиховання ліцеїстів за умов навчання у військовому ліцеї. Наведено оцінку фізичного здоров'я учнівської молоді у контексті сучасних завдань фізичного виховання. Розкрито теоретико-методологічні засади виховання позитивного ставлення до занять фізичною культурою в учнів V - VII класів. Висвітлено теоретичні, методичні та організаційні основи олімпійського спорту, дидактичні особливості підготовки до змагань у єдиноборствах, аспекти психологічної підготовки баскетболістів.

Рассмотрены вопросы физического воспитания ученической и студенческой молодежи, оздоровительной и лечебной физической культуры, реабилитации и рекреации. Проанализировано формирование мотивации у детей старшего дошкольного возраста к занятиям физической культурой. Описаны педагогические механизмы организации процесса физического самовоспитания лицеистов в условиях обучения в военном лицее. Приведена оценка физического здоровья ученической молодежи в контексте современных заданий физического воспитания. Раскрыты теоретико-методологические основы воспитания положительного отношения к занятиям физической культурой у учеников V - VII классов. Освещены теоретические, методические и организационные основы олимпийского спорта, дидактические особенности подготовки к соревнованиям в единоборствах, аспекты психологической подготовки баскетболистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51я54(4УКР)3 + Р354.1я54(4УКР)3 + Ч311.354я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: О. В. Сергєєв, П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2002. - 343 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 8). - укp.

Висвітлено проблеми прогнозування змісту освіти за умов особистісно орієнтованого навчання. Викладено технологічні аспекти управління результатами навчання фізики. Описано особливості змісту та реалізації принципів особистісно орієнтованого навчання фізики у загальноосвітній середній та вищій педагогічній школі. Проаналізовано стан сформованості методів пошукової діяльності студентів за традиційної організації занять із загальної фізики. Розглянуто питання формування освітнього середовища, інтегративні процеси у сучасній освіті. Наведено психолого-педагогічні вимоги до організації комп'ютерного контролю та оцінювання навчальних досягнень. Значну увагу приділено частковим методикам дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей.

Освещены проблемы прогнозирования содержания образования в условиях личностно ориентированного обучения. Изложены технологические аспекты управления результатами обучения физики. Описаны особенности содержания и реализации принципов личностно ориентированного обучения физики в общеобразовательной средней и высшей педагогической школе. Проанализировано состояние сформированности методов поисковой деятельности студентов при традиционной организации занятий по общей физике. Рассмотрены вопросы формирования образовательной среды, интегративные процессы в современном образовании. Приведены психолого-педагогические требования к организации компьютерного контроля и оценки учебных достижений. Значительное внимание уделено частичным методикам дисциплин физико-математической и технологической образовательных отраслей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)2-38 + В.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2003. - 177 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 9). - укp.

Розглянуто питання прогнозування фізичної освіти за умов особистісно орієнтованого навчання. Розкрито засади генералізації шкільного курсу фізики першого ступеня навчання, концептуальні засади професійної підготовки сучасного вчителя фізики. Викладено історичні та методологічні аспекти становлення дидактики фізики. Висвітлено особливості реалізації та шляхи удосконалення в загальноосвітніх навчальних закладах контролю та оцінювання навчальних досягнень. Проаналізовано організацію самостійної роботи студентів за умов особистісно орієнтованого навчання.

Рассмотрены вопросы прогнозирования физического образования в условиях личностно ориентированного обучения. Раскрыты основы генерализации школьного курса физики первой степени обучения, концептуальные основы профессиональной подготовки современного учителя физики. Изложены исторические и методологические аспекты становления дидактики физики. Освещены особенности реализации и пути усовершенствования в общеобразовательных учебных заведениях контроля и оценки учебных достижений. Проанализирована организация самостоятельной работы студентов в условиях личностно ориентированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)2-3 + В6р(4Укр)2-3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2005. - 279 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 11). - укp.

Висвітлено концептуальні основи прогнозування фізичної освіти, методологічну сутність сучасних технологічних моделей навчання. Розглянуто питання проектування навчання в системно-діяльнісному підході. Проаналізовано становлення і розвиток фізичної освіти у педагогічних ВНЗ України. Описано сучасні технології навчання природничих дисциплін у системі підготовки фахівців з вищою освітою. Розкрито психолого-педагогічні та методичні основи самостійної роботи студентів у процесі підготовки вчителів фізики, методологічні основи інтеграції навчання фізики і хімії у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Визначено роль комп'ютерних ігор в процесі формування особистості учня.

Освещены концептуальные основы прогнозирования физического образования, методологическая сущность современных технологических моделей обучения. Рассмотрены вопросы проектирования обучения в системно-деятельностном подходе. Проанализированы становление и развитие физического образования в педагогических ВУЗ Украины. Представлены современные технологии обучения природоведческих дисциплин в системе подготовки специалистов с высшим образованием. Раскрыты психолого-педагогические и методические основы самостоятельной работы студентов в процессе подготовки учителей физики, методологические основы интеграции обучения физике и химии в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Определена роль компьютерных игр в процессе формирования личности ученика.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р3-26я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2007. - 252 с. - (Сер. пед.; Вип. 13). - укp.

Висвітлено проблеми створення та видання дитячої книжки для навчання, виховання та розвитку особистості, проаналізовано шляхи формування читацької самостійності та активності. Описано технології підготовки та перепідготовки педагогів до роботи з дитячою книгою. Розкрито виховну функцію підручників для початкових шкіл. Розглянуто питання наступності у розвитку читацьких інтересів та літературних здібностей школярів молодшого та середнього шкільного віку, підготовки вчителів до вивчення жанрових особливостей казки в початкових класах, а також вивчення лексики біблії на уроках рідної мови в учнів.

Освещены проблемы создания и издания детской книги для обучения, воспитания и развития личности, проанализированы пути формирования читательской самостоятельности и активности. Описаны технологии подготовки и переподготовки педагогов к работе с детской книгой. Раскрыта воспитательная функция учебников для начальных школ. Рассмотрены вопросы преемственности в развитии читательских интересов и литературных способностей школьников младшего и среднего школьного возраста, подготовки учителей к изучению жанровых особенностей сказки в начальных классах, а также изучения лексики библии на уроках родного языка в учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2008. - 298 с. - (Сер. пед.; Вип. 15). - укp.

Розглянуто питання розвитку початкової освіти на Поділлі у другій половині ХІХ ст. Викладено концептуальні засади підготовки вчителів шкіл у сучасний період. Проаналізовано роль педагогічної рефлексії у навчально-професійній діяльності студентів, виховний потенціал вчителів у контексті їх професійної діяльності. Висвітлено мотиваційно-ціннісний підхід до формування правової культури молодших школярів. Визначено гуманістичну спрямованість методів і форм навчання.

Рассмотрены вопросы развития начального образования на Подолье во второй половине ХІХ ст. Изложены концептуальные основы подготовки учителей школ в современный период. Проанализированы роль педагогической рефлексии в учебно-профессиональной деятельности студентов, воспитательный потенциал учителей в контексте их профессиональной деятельности. Освещен мотивационно-ценностный подход к формированию правовой культуры младших школьников. Определена гуманистическая направленность методов и форм обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Атаманчук П. С. 
Методичні основи організації і проведення навчального фізичного експерименту / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко, В. В. Мендерецький, А. М. Кух; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2006. - 216 c. - укp.

Наведено дидактичну модель цілеспрямованого управління процесом формування експериментальних умінь на рівнях змістовно-діяльнісних і діяльнісно-особистісних якостей, що базується на підставі єдності логіко-раціонального та емоціонально-ціннісного в пізнавальній діяльності. Подано схеми етапів та результатів формування експериментальних умінь та встановлено характерні взаємозв'язки параметрів засвоєння знань з фізики з основними діяльнісними характеристиками. Наведено інноваційну методичну модель формування професійних якостей майбутнього учителя фізики на засадах врахування цільових орієнтацій і тенденцій розвитку освітнього середовища.

Приведена дидактическая модель целенаправленного управления процессом формирования экспериментальных умений на уровнях содержательно-деятельностной и деятельностно-личностных качеств, базирующаяся на основе единства логико-рационального и эмоционально-ценностного в познавательной деятельности. Представлены схемы этапов и результаты формирования экспериментальных умений и установлены характерные взаимосвязи параметров усвоения знаний по физике с основными деятельностными характеристиками. Приведена инновационная методическая модель формирования профессиональных качеств будущего учителя физики, учитывающая целевые ориентации и тенденции развития образовательной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)3-36

Шифр НБУВ: СО27249 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Атаманчук П. С. 
Методичні основи управління навчанням фізики : Моногр. / П. С. Атаманчук, О. М. Семерня; Кам'янець-Подільський держ. ун-т. - Кам'янець-Подільський, 2005. - 195 c. - Бібліогр.: с. 185-190. - укp.

Висвітлено питання теоретичного обгрунтування та практичної розробки методичних засад управління процесом навчання фізики засобами оперативного та тематичного контролю за умов заданих цільових установок та особистісних орієнтацій. Розглянуто дидактичні засоби оперативного контролю результатів навчання, зокрема, фізичні диктанти, завдання еталонного характеру, кросворди. Наведено матеріали для тематичного контролю, а саме, експериментальні завдання та задачі, а також додаткові завдання пошуково-творчого характеру.

Освещены вопросы теоретического обоснования и практической разработки методических основ управления процессом обучения физике средствами оперативного и тематического контроля с учетом заданных целевых установок и личностных ориентаций. Рассмотрены дидактические средства оперативного контроля результатов обучения, в частности, физические диктанты, задания эталонного характера, кроссворды. Приведены материалы для осуществления тематического контроля, а именно: экспериментальные задания и задачи, а также дополнительные задания поисково-творческого характера.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)-3,021

Шифр НБУВ: ВА674056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Атаманчук П. С. 
Основи впровадження інноваційних технологій навчання фізиці : навч. посіб. / П. С. Атаманчук, Н. Л. Сосницька; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2007. - 200 c. - укp.

Висвітлено проблеми проектування та впровадження інноваційних технологій навчання фізиці у контексті переходу на сучасні стандарти фізичної освіти. Розкрито мету та завдання інформаційно-комунікаційних технологій навчання, особливості проектування педагогічних програмних засобів для дисциплін природничого циклу, зміст навчальних комп'ютерних програм. Охарактеризовано форми та види засобів комп'ютерного навчання фізиці.

Освещены проблемы проектирования и внедрения инновационных технологий изучения физики в контексте перехода на современные стандарты физического образования. Раскрыты цель и задачи информационно-коммуникационных технологий обучения, особенности проектирования педагогических программных средств для дисциплин естественного цикла, содержание учебных компьютерных программ. Охарактеризованы формы и виды средств компьютерного изучения физики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2

Шифр НБУВ: ВА695017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2006. - 327 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 12). - укp.

Проаналізовано особливості реалізації змістової, організаційної та управлінської функцій у підручниках фізики. Висвітлено дидактичні основи розробки моделі професійної діяльності викладачів фізики ВНЗ. Викладено концепцію організації творчої навчально-пізнавальної діяльності з фізики в загальноосвітніх школах, методичні підходи до створення електронних підручників з фізики. Описано методичну систему контролю розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі вивчення фізики, кредитно-модульну систему організації навчального процесу загальної фізики. Розглянуто питання формування проектної діяльності старшокласників у процесі навчання фізики, застосування комп'ютерних технологій для розвитку творчих умінь студентів у процесі виконання лабораторних робіт з фізики. Розкрито дидактичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі з фізики. Визначено шляхи удосконалення експериментальної підготовки учителів фізики.

Проанализированы особенности реализации содержательной, организационной и управленческой функций в учебниках физики. Освещены дидактические основы разработки модели профессиональной деятельности преподавателей физики ВУЗ. Изложены концепция организации творческой учебно-познавательной деятельности по физике в общеобразовательных школах, методические подходы к созданию электронных учебников по физике. Описаны методическая система контроля развития интеллектуальных способностей учеников в процессе изучения физики, кредитно-модульная система организации учебного процесса общей физики. Рассмотрены вопросы формирования проектной деятельности старшеклассников в процессе обучения физики, применения компьютерных технологий для развития творческих умений студентов в процессе выполнения лабораторных работ по физике. Раскрыты дидактические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе по физике. Определены пути усовершенствования экспериментальной подготовки учителей физики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)21я54

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми теорії і методики фізичного виховання, олімпійського та професійного спорту, лікувальної фізичної культури та спортивної медицини / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2007. - 255 с. - (Наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 5). - укp.

Проаналізовано фактори професійної готовності студентів до ведення здорового способу життя. Описано психофізіологічні особливості професійної діяльності студентів і визначено спрямованість їх фізичної підготовки. Викладено концептуальні підходи до системи формування культури здоров'я студентської молоді. Розкрито організаційно-методичні засади формування у студентів патріотичних почуттів у процесі фізичного виховання, психолого-педагогічні аспекти раціоналізації тренувального процесу футболістів. Розглянуто питання формування фізичної культури особистості дитини дошкільного віку.

Проанализированы факторы профессиональной готовности студентов к ведению здорового образа жизни. Описаны психофизиологические особенности профессиональной деятельности студентов и определена направленность их физической подготовки. Изложены концептуальные подходы к системе формирования культуры здоровья студенческой молодежи. Раскрыты организационно-методические основы формирования у студентов патриотических чувств в процессе физического воспитания, психолого-педагогические аспекты рационализации тренировочного процесса футболистов. Рассмотрены вопросы формирования физической культуры личности ребенка дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511 + Р354.11я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Проблеми теорії і методики фізичного виховання, Олімпійського та професіонального спорту, лікувальної фізичної культури та спортивної медицини / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2005. - 246 с. - (Наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 3). - укp.

Розглянуто питання педагогічного контролю за динамікою фізичної підготовки старшокласників, виховання лідерських якостей студентів у процесі занять фізичною культурою і спортом, організації та методики проведення навчально-тренувального процесу футболістів, розробки контрольних нормативів юних футболістів. Вивчено вплив занять рухливими іграми на фізичний розвиток дітей шкільного віку. Проаналізовано шляхи підвищення ефективності фізичного виховання учнів початкових класів у процесі позакласної роботи. Розкрито психолого-педагогічні основи темпераменту і поведінки спортсменів.

Рассмотрены вопросы педагогического контроля по динамике физической подготовки старшеклассников, воспитания лидерских качеств студентов в процессе занятий физической культурой и спортом, организации и методики проведения учебно-тренировочного процесса футболистов, разработки контрольных нормативов юных футболистов. Изучено влияние занятий подвижными играми на физическое развитие детей школьного возраста. Проанализированы пути повышения эффективности физического воспитания учеников начальных классов в процессе внеклассной работы. Раскрыты психолого-педагогические основы темперамента и поведения спортсменов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51я43 + Р354.11я43

Шифр НБУВ: Ж68849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Проблеми теорії і методики фізичного виховання, Олімпійського та професіонального спорту, лікувальної фізичної культури та спортивної медицини / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2006. - 265 с. - (Наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 4). - укp.

Висвітлено особливості формування у молодших підлітків мотивації до здорового способу життя у позашкільній роботі, психологічні особливості регуляції ритму моторних дій балістичного типу у спортсменів різної кваліфікації. Проаналізовано проблеми педагогічного контролю та наведено шляхи його реалізації у практичній підготовці юних спортсменів. Розглянуто спортивні змагання як засіб підвищення майстерності волейболістів. Розкрито деякі аспекти впливу біологічної ритмічності на фізичну працездатність жінок-спортсменок. Розглянуто питання контролю за навантаженнями в оздоровчій фізичній культурі.

Освещены особенности формирования у младших подростков мотивации к здоровому способу жизни во внешкольной работе, психологические особенности регуляции ритма моторных действий баллистического типа у спортсменов разной квалификации. Проанализированы проблемы педагогического контроля и приведены пути его реализации в практической подготовке юных спортсменов. Рассмотрены спортивные соревнования как средство повышения мастерства волейболистов. Раскрыты некоторые аспекты влияния биологической ритмичности на физическую трудоспособность женщин-спортсменок. Изложены вопросы контроля за нагрузками в оздоровительной физической культуре.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51я43 + Р354.11я43

Шифр НБУВ: Ж68849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

100 років спорту на Поділлі: історичні витоки, сучасний стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., Кам'янець-Поділ. / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2009. - 220 c. - укp.

Розкрито історичні витоки спортивного руху на Поділлі, розглянуто питання його зародження та розвитку. Проаналізовано роль подільського спорту в системі міжнародного спортивного, олімпійського та паралімпійського руху. Висвітлено спортивні здобутки бігунів на витривалість у Кам'янець-Подільському національному університеті ім. І.Огієнка, особливості розвитку фізичної культури і спорту серед працівників і військовослужбовців правоохоронних органів Хмельниччини.

Раскрыты исторические истоки спортивного движения на Подолье, рассмотрены вопросы его зарождения и развития. Проанализирована роль подольского спорта в системе международного спортивного, олимпийского и паралимпийского движения. Освещены спортивные достижения бегунов на выносливость в Каменец-Подольском национальном университете им. И.Огиенко, особенности развития физической культуры и спорта среди работников и военнослужащих правоохранительных органов Хмельницкой области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4УКР348)5/6я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС47419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Атаманчук П. С. 
Дидактичні особливості формування освітнього середовища з ТЗН : навч.-метод. посіб. / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв, О. М. Семерня; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ. : ФОП Сисин О.В., 2008. - 75 c. - Бібліогр.: с. 73-75. - укp.

Описано основні дидактичні чинники формування освітнього середовища з курсу дисципліни "Технічні засоби навчання" (ТЗН) за діяльнісним підходом особистісно-орієнтованого педагогічного процесу. Увагу приділено основним складовим освітнього середовища, класифікаційній моделі ТЗН за діяльнісними параметрами пізнання, особливостям методології здобування знань і представлення результатів пошуково-дослідницької діяльності, управлінню пізнанням у кредитно-модульному навчанні за еталонними вимірниками знань.

Описаны основные дидактические факторы формирования образовательной среды по курсу дисциплины "Технические средства обученияя" (ТСО) в соответствии с деятельностным подходом личностно-ориентированного педагогического процесса. Уделено внимание основным слагаемым образовательной среды, классификационной модели ТСО по деятельностным параметрам познания, особенностям методологии получения знаний и представления результатов поисково-исследовательской деятельности, управлению познанием в кредитно-модульном обучении по эталонным измерителям знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713564 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Інновації в навчанні фізиці та дисциплін технологічної освітньої галузі: міжнародний та вітчизняний досвід / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2008. - 226 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 14). - укp.

Проаналізовано перспективи оновлення фізичної освіти в загальноосвітніх школах. Висвітлено роль і значення культурно-історичних теорій для сучасного етапу розвитку дидактики фізики, психолого-педагогічні особливості розвитку особистості в процесі вивчення фізики, методичні особливості підготовки вчителів фізики до розробки та використання інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто питання про підготовку вчителів до реалізації задачного підходу у навчанні учнів фізики. Розкрито філософські аспекти еволюційно-кібернетичного підходу до проблеми управління процесами пізнання. Описано дидактичні технології формування екологічної компетентності старшокласників у навчанні природничо-науковим дисциплінам. Викладено інноваційні підходи до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення природничих дисциплін.

Проанализированы перспективы обновления физического образования в общеобразовательных школах. Освещены роль и значение культурно-исторических теорий для современного этапа развития дидактики физики, психолого-педагогические особенности развития личности в процессе изучения физики, методические особенности подготовки учителей физики к разработке и использованию информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрен вопрос о подготовке учителей к реализации задачного подхода в обучении учеников физике. Раскрыты философские аспекты эволюционно-кибернетического подхода к проблеме управления процессами познания. Описаны дидактические технологии формирования экологической компетентности старшекласников в обучении природоведческо-научным дисциплинам. Изложены инновационные подходы к организации учебно-познавательной деятельности учеников в процессе изучения природоведческих дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)3-36 + В3я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Формування здорового способу життя студентської та учнівської молоді засобами освіти : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 14 - 15 жовт. 2008 р., Кам'янець-Подільський / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2008. - 304 с. - (Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту. Сер. Фіз. виховання, спорт і здоров'я людини; Вип. 1). - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні та медико-біологічні проблеми здорового способу життя та стану здоров'я студентів у процесі фізичного виховання і спортивного тренування в освітніх закладах. Розглянуто питання про формування валеологічних знань у вчителів фізичної культури. Проаналізовано вплив гендерних стереотипів на стан здоров'я студентів перших курсів ВНЗ, гендерні аспекти формування та збереження здоров'я школярів. Розкрито науково-методичні засади здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів і застосування засобів освіти для впровадження здоров'язберігальних освітніх технологій у фізичне виховання школярів. Визначено закономірні тенденції й особливості динаміки морфофункціональних показників фізично здорових і дівчат з церебральним паралічем, динаміку показників фізичного стану учнів ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою на основі експериментальної технології їх фізичного виховання, ефективність інноваційної системи фізичного виховання учнів загальноосвітніх шкіл з використанням аеробних технологій.

Освещены психолого-педагогические и медико-биологические проблемы здорового образа жизни и состояния здоровья студентов в процессе физического воспитания и спортивной тренировки в образовательных заведениях. Рассмотрен вопрос о формировании валеологических знаний у учителей физической культуры. Проанализированы влияние гендерных стереотипов на состояние здоровья первых курсов ВУЗ, гендерные аспекты формирования и сохранения здоровья школьников. Раскрыты научно-методические основы здорового образа жизни учеников общеобразовательных учебных заведений и применения образовательных средств для внедрения здоровьесберегающих образовательных технологий в физическое воспитание школьников. Определены закономерные тенденции и особенности динамики морфофункциональных показателей физически здоровых и девушек с церебральным параличем, динамика показателей физического состояния учеников лицея с усиленной военно-физической подготовкой на основе экспериментальной технологии их физического воспитания, эффективность инновационной системы физического воспитания учеников общеобразовательных школ с использованием аэробных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128я431

Шифр НБУВ: Ж73535/фіз.вих.спорт Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Атаманчук П. С. 
Теорія і методика управління пізнавальною діяльністю старшокласників у навчанні фізики : Автореф. дис... д-ра. пед. наук : 13.00.02 / П. С. Атаманчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 40 c. - укp.

Встановлено, що з переходом від інформаційно-виконавчих до пошуково-креативних схем навчання основними передумовами управління виступають прогноз (модель) фізичної освіти та адекватне йому освітнє середовище. Виявлено провідні тенденції та шляхи об'єктивізації контролю, а також розроблено оригінальні технологічні схеми управління навчанням фізики. Теоретично обгрунтовано загальну технологію схеми управління на рівнях забезпечення первинного засвоєння навчального матеріалу та досягнення дидактичної, розвивальної та виховної цілей у навчанні даного предмету. Доведено ефективність побудованої дидактичної моделі цілеспрямованого управління прогнозованими особистісними здобутками учнів у навчанні фізики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)21-3,022

Шифр НБУВ: РА310056 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського