Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Асадчих О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Асадчих О. В. 
Методика навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на початковому етапі : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Асадчих; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 23 c. - укp.

Обгрунтовано шляхи вирішення проблеми підвищення ефективності навчання усного японського монологічного мовлення студентів мовних спеціальностей на початковому етапі у ВНЗ. Проаналізовано стан навчання усного японського монологічного мовлення на початковому етапі у мовних ВНЗ. Розглянуто загальні психологічні та психолінгвістичні характеристики усного іншомовного монологічного спілкування, визначено лінгвістичні особливості монологу-опису та монологу-розповіді японською мовою. Обгрунтовано доцільність використання принципу зіставлення іноземної та рідної мов для формування умінь усного японського монологічного мовлення на початковому етапі. Теоретично обгрунтовано методику навчання студентів мовних спеціальностей усного японського монологічного мовлення на початковому етапі у мовних ВНЗ. Розроблено підсистему вправ для навчання усного японського монологічного мовлення у межах монологу-опису та монологу-розповіді з використанням візуальних опор, навчальних відеофонограм і фонограм, яка складається з двох груп: вправ для навчання монологу опису та завдань для навчання монологу-розповіді, які поділяються на підгрупи та блоки. Експериментально підтверджено ефективність розробленої методики та наведено методичні рекомендації щодо організації навчання усного японського монологічного мовлення студентів мовних спеціальностей на початковому етапі у ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.121-913.33

Шифр НБУВ: РА354946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Асадчих О. В. 
Тестові завдання до курсу "Методика навчання іноземних мов" (для студентів-сходознавців) : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ (за спец."Викладач сх. мови та літ.") / О. В. Асадчих, Л. Г. Смовженко; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т філол. - К. : Вид. дім Д. Бураго, 2011. - 269 c. - укp.

Запропоновано модульну організацію та навчально-тематичний план курсу "Методика навчання іноземних мов". Даний курс включає: тематичні лекції, самостійну роботу та практичні заняття. Розглянуто різновиди методів навчання іноземних мов в історичному аспекті. Висвітлено методику навчання східних іноземних мов як самостійну педагогічну науку. Розроблено психологічні основи навчання східних іноземних мов. Викладено систему навчання китайської, корейської та японської мов. Вивчено фонетичний, лексичний, граматичний матеріал даних мов. Значну увагу приділено сучасним підходам до навчання зазначених мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Асадчих О. В. 
Сучасний стан навчання усного японського мовлення на початковому етапі у вищій школі / О. В. Асадчих // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 160-167. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито особливості оволодіння студентами японською мовою як другою іноземною на початковому етапі вивчення (відсутність міжмовного переносу, ієрогліфічна система писемності), що робить особливо важливим відбір навчального матеріалу. Зазначено, що студенти з високими внутрішніми мотивами ставляться до вивчення мови більш свідомо та долають труднощі початкового періоду. Розглянуто вікові та соціально-психологічні особливості студенства, які впливають на успішність вивчення японської мови. Розкрито зміст поняття "початковий етап у вивченні мови". Виділено найважливіші завдання, які стоять перед викладачем під час навчання японської мови (підтримка мотивації студентів, зв'язок навчального матеріалу з майбутньою професійною діяльністю, створення культурно-мовного середовища, реалізація комунікативного компонента). Розкрито суть структурно-комунікативного підходу в навчанні в поєднанні з аналітико-інтегративним, подано основні знання та навички, якими мають оволодіти студенти. Акцентовано на недоліку навчальних посібників з японської мови в Україні - брак комунікативних вправ. Розглянуто переваги та недоліки аудіально-лінгвального методу вивчення мови.

Раскрыты особенности овладения студентами японским языком как вторым иностранным на начальном этапе изучения (отсутствие межъязыкового переноса, иероглифическая система письменности), что делает особенно важным отбор учебного материала. Указано, что студенты с высокими внутренними мотивами относятся к изучению языка более сознательно и преодолевают трудности начального периода. Рассмотрены возрастные и социально-психологические особенности студенчества, которые влияют на успешность изучения японскогоязыка. Раскрыто содержание понятия "начальный этап в изучении языка". Выделены важнейшие задачи, стоящие перед преподавателем во время обучения японскому языку (поддержка мотивации студентов, связь учебного материала с будущей профессиональной деятельностью, создание культурно-языковой среды, реализация коммуникативного компонента). Раскрыта суть структурно-коммуникативного подхода в обучении в сочетании с аналитико-интегративным, представлены основные знания и навыки, которыми должны овладеть студенты. Акцентировано на недостатке учебных пособий по японскому языку в Украине - отсутствие коммуникативных упражнений. Рассмотрены преимущества и недостатки аудиально-лингвального метода изучения языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.42-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Асадчих О. В. 
Навчання японської мови у вищій школі: інтегративна система формування і розвитку академічної грамотності : [монографія] / О. В. Асадчих; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Видав. дім Д. Бураго, 2017. - 355 c. - Бібліогр.: с. 300-348 - укp.

Проаналізовано труднощі вивчення японської мови, які виникають в українських студентів-японістів. Приділено увагу формуванню академічної грамотності у студентів-японістів як дидактичній меті навчання в університеті. Вивчено психологічні та психолінгвістичні особливості навчання японського академічного мовлення. Охарактеризовано впровадження інтегративної системи у процес навчання японського академічного мовлення у магістратурі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.42-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА812208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Англо-японсько-український глосарій термінів з методики викладання іноземних мов і культур : для студентів-сходознавців / уклад.: О. В. Асадчих, Л. Г. Смовженко, В. О. Філонова, Т. Маеджіма. - Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2019. - 166 c. - Бібліогр.: с. 162-166 - укp. - jpn. - англ.

Наведено англо-японсько-український глосарій термінів з методики викладання іноземних мов і культур, який включає 591 лексичну одиницю на позначення основних понять з методики, педагогіки, лінгвістики, теорії та практики перекладу, технології інформаційного спілкування, абревіатур. Зазначено, що своєю структурою та наповненням глосарій збагачує зміст курсу методики викладання іноземних (східних) мов у закладах вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: АО276152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Асадчих О. В. 
Японське академічне мовлення: теорія і практика : монографія / О. В. Асадчих, В. О. Філонова; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2020. - 307 c. - Бібліогр.: с. 257-307 - укp. - jpn.

Розглянуто питання теорії та практики навчання японського академічного мовлення у ЗВО України. Висвітлено сучасні тенденції в навчанні японської мови в нашій країні та за її межами. Розкрито специфіку формування компетентності японського академічного мовлення у процесі навчання японської мови у магістратурі ЗВО. Наведено концепцію інтегративної за змістом і методами системи навчання японського академічного мовлення у вищій школі. Подано результати впровадження інтегративної системи навчання японського академічного мовлення у магістратурі. Експериментально перевірено ефективність методичної системи інтегрованого навчання. Наведено методичні рекомендації до навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення за методичною системою інтегрованого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.42-913.370

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Асадчих О. В. 
Методична система інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. В. Асадчих; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 38 c. - укp.

Теоретично обґрунтовано, практично розроблено та експериментально перевірено модель і методику інтегрованого навчання майбутніх філологів японського академічного мовлення в магістратурі українських вишів. Розроблено концептуальне підґрунтя для цілісної методичної системи інтегрованого навчання японського академічного мовлення на засадах комунікативно-прагматичного підходу; обґрунтовано і визначено поняття академічної грамотності як мети навчання і риси мовної особистості; описано значущі комунікативні ситуації для навчання японського академічного мовлення; обґрунтовано і згруповано академічні мовленнєві жанри у базисних інтегративних компонентах методичної системи; розроблено поетапну методику формування япономовної академічної грамотності як основи японського академічного мовлення в магістратурі; експериментально перевірено методичну систему інтегрованого навчання японського академічного мовлення в магістратурі; уточнено загальні психологічні та психолінгвістичні характеристики япономовного академічного мовлення; конкретизовано принципи навчання японського академічного мовлення майбутніх філологів у магістратурі; розроблено критерії оцінювання ефективності методичної системи досягнення япономовної академічної грамотності майбутніх філологів-японістів в магістратурі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.42-913.371.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Асадчих О. В. 
Змішане навчання усного японського мовлення: теорія і практика : монографія / О. В. Асадчих, Т. С. Дибська; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Вид. дім Дмитра Бураго, 2021. - 282 c. - Бібліогр.: с. 226-255 - укp. - jpn.

Висвітлено теоретичні та практичні питання навчання майбутніх філологів усного японського мовлення за авторською методикою, адресовано майбутнім фахівцям-японістам, які бажають удосконалити рівень компетентності в усному спілкуванні, використовуючи змішаний підхід до навчання. Представлено модель авторської методики (у двох варіантах - з використанням під час очних занять елементів мікронавчання (мікропошуку) та без них) змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. Досліджено зміст компетентностей в усному японському мовленні студентів. Проаналізовано методику змішаного навчання усного японського мовлення майбутніх філологів. Запропоновано розроблені критеріїв та норми оцінювання компетентності в аудіюванні та говорінні майбутніх філологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш175.42-913.330

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859504 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського