Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Арефьєв В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Арефьєв В. Г. 
Основи теорії та методики фізичного виховання : підручник / В. Г. Арефьєв. - К., 2010. - 327 c. - Бібліогр.: 34 назв - укp.

Розкрито основні поняття теорії та методики фізичного виховання. Розглянуто принципи свідомості й активності, наочності, систематичності та послідовності, доступності, міцності, а також визначено засоби цього виховання. Узагальнено методи фізичного виховання та висвітлено основи навчання фізичних вправ. Проаналізовано основи методики розвитку фізичних якостей. Розглянуто форми занять фізичними вправами в школі. Викладено основи методик фізичного виховання дітей шкільного віку та диференційованого фізичного виховання. Приділено увагу педагогічному контролю у досліджуваному процесі, плануванню й обліку роботи з фізичного виховання в школі та забезпеченню безпеки на заняттях фізичними вправами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.0 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Арефьєв В. Г. 
Теорія та методика викладання гімнастики : [підручник] / В. Г. Арефьєв, В. Ф. Шегімага, І. А. Терещенко. - Кам'янець-Подільський : ОІЮМ, 2012. - 287 c. - Бібліогр.: с. 287 - укp.

Увагу приділено структурі уроку, питанням планування навчального матеріалу, методиці навчання гімнастичних вправ. Наведено характеристику травм на заняттях з гімнастики й основи надання першої допомоги. Висвітлено запобіжні заходи проти травматизму на заняттях з гімнастики. Викладено вимоги до оформлення комплексів загальнорозвивальних вправ. Подано методику складання робочого плану уроків фізичної культури з гімнастики. Розглянуто питання формування знань на уроках фізичної культури з гімнастики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760924 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Арефьєв В. Г. 
Диференціація розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи: теорія і практика : монографія / В. Г. Арефьєв; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Центр учб. літ., 2014. - 196 c. - Бібліогр.: с. 163-185 - укp.

Викладено теоретичні основи диференціації форм, засобів і методів у процесі навчання фізичної культури. Висвітлено науково-методичні засади оптимізації фізичного виховання учнів основної школи. Запропоновано концепцію, модель та технологію диференціації змісту розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури підлітків. Розглянуто педагогічні умови реалізації цього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС58621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Арефьєв В. Г. 
Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. Г. Арефьєв; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 38 c. - укp.

Встановлено об'єктивну необхідність радикальної перебудови змісту уроків фізичної культури. Запроваджено інноваційні підходи та сучасні педагогічні особистісно-орієнтовані технології щодо організації та методики фізичного виховання школярів. Представлено технологію диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи, відповідну до сучасних вимог фізичного стану зростаючого покоління. Теоретично обгрунтовано концепцію та модель диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури. Обгрунтовано найбільш валідний спосіб розподілу учнів-підлітків на гомогенні групи за показниками їх біологічного віку. Визначено особливості сумарної та парної взаємодії ступеня біологічного розвитку організму підлітків, їх рівня фізичних здібностей та показників фізичного здоров'я. Визначено особливості термінової адаптації організму підлітків до фізичних навантажень різної спрямованості та вікову динаміку захворюваності. Доведено ефективність технології диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи ЗНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417624 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського