Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Алєшугіна Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Коваль П. Ф. 
В'їзний туризм : навч. посіб. / П. Ф. Коваль, Н. О. Алєшугіна, Г. П. Андрєєва, О. О. Зеленська, Т. В. Григор'єва, О. Г. Пархоменко, В. Б. Дудко, М. О. Михайловський, С. І. Бондар; Черніг. держ. ін-т економіки і упр. - Ніжин : Лук'яненко В.В., 2010. - 300 c. - укp.

Розкрито теоретичні, нормативно-правові та організаційні засади в'їзного туризму (ВТ). Висвітлено історію розвитку ВТ в Україні, обгрунтовано особливості його базування та фактори впливу. Проаналізовано особливості роботи туристичних операторів щодо формування туристичного продукту, а також специфіку технологій обслуговування іноземних туристів. Визначено туристичний потенціал України та його придатність для організації ВТ. Увагу приділено питанням інформаційно-логістичного забезпечення ВТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Алєшугіна Н. О. 
Основи туристичного країнознавства: опорний конспект у таблицях і схемах : навч.-наоч. посіб. / Н. О. Алєшугіна, О. О. Зеленська, І. В. Смаль; ред.: І. В. Смаль. - Ніжин, 2010. - 352 c. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні засади туристичного краєзнавства як навчальної дисципліни. Наведено інформацію про історію розвитку туризму в окремих країнах, його географію, популярні курорти, екскурсії та тури, особливості прикордонно-митного режиму. Подано туристично-краєзнавчий опис таких країн світу, як Росія, Білорусь, Грузія, Узбекистан, Франція, Великобританія, Польща, Чехія, Іспанія, Туреччина, Китай, Індія, США, Канада, Єгипет, Кенія, Танзанія.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.51 я73-2

Шифр НБУВ: ВА735145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Алєшугіна Н. О. 
Сільські депресивні території Полісся: особливості розвитку та санації : монографія / Н. О. Алєшугіна, М. О. Барановський, О. В. Барановська, О. О. Зеленська, С. М. Зеленський; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : Вид-во НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 315 c. - Бібліогр.: 194 назв. - укp.

Поглиблено суть поняття "сільська депресивна територія", узагальнено світові та вітчизняні підходи до виокремлення сільських проблемних територій та визначення критеріальних меж депресивності, здійснено аналіз механізмів їх формування відповідно до існуючих теорій та концепцій регіонального розвитку. Проаналізовано макроекономічні показники, промисловий, аграрний, транспортний, фінансовий потенціали, розкрито тенденції демографічного та соціального розвитку регіонів Полісся. На основі обрахунку інтегрального показника розвитку сільських територій здійснено делімінацію депресивних районів Полісся, визначено їх типи, розроблено підходи до стимулювання розвитку проблемних територій регіону. Охарактеризовано напрямки реформування аграрного сектора, системи міжбюджетних відносин і податкової політики, стимулювання транскордонного співробітництва, сільського туризму для активізації розвитку сільських депресивних територій Полісся.

Углублена сущность понятия "сельская депресивная территория", обобщены мировые и отечественные подходы к обособлению сельских проблемных территорий и определению критериальных границ депресивности, проведен анализ механизмов их формирования в соответствии с существующими теориями и концепциями регионального развития. Проанализированы макроэкономические показатели, промышленный, аграрный, транспортный, финансовый потенциалы, раскрыты тенденции демографического и социального развития регионов Полесья. На основании интегрального показателя развития сельских территорий осуществлена делиминация депресивных районов Полесья, определены их типы, разработаны подходы к стимулированию развития проблемных территорий региона. Охарактеризованы направления реформирования аграрного сектора, системы межбюджетных отношений и налоговой политики, стимулирования трансграничного сотрудничества, сельского туризма для активизации развития сельских депресивных территорий Полесья.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(4УКР1)64-212 + У049(4УКР1)25 + С5*424.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Алєшугіна Н. О. 
Туристичне країнознавство у таблицях і схемах : [навч. посіб.] / Н. О. Алєшугіна, О. О. Зеленська, І. В. Смаль. - Ніжин : Лисенко М.М., 2011. - 386 c. - укp.

Розкрито теоретико-методичні основи дисципліни "Туристичне краєзнавство". Подано туристично-краєзнавчий опис окремих країн Східноцентральноєвропейського (Білорусі, Болгарії, Вірменії, Молдови, Польщі, Словаччини, Чехії та ін.), Західноєвропейського (Австрії, Нідерландів, Німеччини, Франції, Швейцарії), Південноєвропейського (Греції, Ізраїлю, Іспанії, Італії, Туреччини), Азійсько-Тихоокеанського (Австралії, Індії, Китаю, Иалайзії, Таїланду, Японії), Американського (Бразилії, Канади, Мексики, США), Африканського (Кенії, Марокко, ПАР, Танзанії, Тунісу) та Близькосхідного (Єгипет) туристичних регіонів. Наведено відомості про особливості розвитку туризму в цих країнах, його географію, популярні курорти, екскурсії та тури, прикордонно-митний режим й іншу корисну інформацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Алєшугіна Н. О. 
Тенденції та перспективи розвитку ринку ресторанних послуг м. Чернігів / Н. О. Алєшугіна, О. О. Зеленська // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2012. - Вип. 1. - С. 92-98. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано тенденції розвитку ринку ресторанних послуг м. Чернігів за період з 1990 по 2010 рр. Проведено маркетингові дослідження кон'юнктури ринку пропозиції, визначено перспективні ніші ресторанного бізнесу м. Чернігів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЧЕР-2Ч)424.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Коваль П. Ф. 
Розвиток розважального сектору туріндустрії як засіб зміцнення туристичного потенціалу України / П. Ф. Коваль, Н. О. Алєшугіна, Г. П. Андрєєва // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 6. - С. 78-83. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Обгрунтовано роль сектору розваг у загальному розвитку туристичної індустрії. Проаналізовано основні тенденції функціонування різних типів розважальних закладів у світі та Україні. Виявлено проблеми, що супроводжують розвиток сектору розваг, та запропоновано основні шляхи їх розв'язання в контексті зміцнення туристичного потенціалу України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зеленська О. О. 
Системний, синергетичний та біхевіористичний підходи у дослідженні проблем продовольчої безпеки / О. О. Зеленська, С. М. Зеленський, Н. О. Алєшугіна // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 23-30. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто доцільність застосування системного, синергетичного та біхевіористичного підходів у дослідженні проблем продовольчої безпеки. Обгрунтовано переваги використання даних методів в умовах розвитку нестійких систем, якими є сучасні економічні, в тому числі агропродовольчі, системи. Особливий акцент зроблено на важливості забезпечення якісного управлінського впливу на систему продовольчої безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-982-995 в61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Алєшугіна Н. О. 
Можливості розвитку гастрономічного туризму в Чернігівській області / Н. О. Алєшугіна, П. Ф. Коваль // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2014. - Вип. 2. - С. 50-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Систематизовано й проаналізовано ресурси розвитку гастрономічного туризму на території Чернігівської області. Вказано перспективні напрями їх використання у справі організації даного виду туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЧЕР)441.358.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Алєшугіна Н. О. 
Рекреаційно-туристичні ресурси України з основами туристичного ресурсознавства : навч. посіб. / Н. О. Алєшугіна, О. В. Барановська, М. О. Барановський, О. О. Зеленська, І. В. Смаль, І. М. Філоненко; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : Лисенко М.М., 2014. - 519 c. - укp.

Розглянуто теоретичні засади дослідження та раціонального використання туристичних ресурсів. Подано загальну характеристику природних, природно-антропогенних та антропогенних туристичних ресурсів України. Охарактеризовано туристичні ресурси туристичних районів та адміністративних областей України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.14(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Зеленська О. О. 
Роль міжнародних самітів у вирішення продовольчої проблеми у світі / О. О. Зеленська, С. М. Зеленська, Н. О. Алєшугіна // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2015. - № 4. - С. 69-74. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проілюстровано позитивні та негативні наслідки впливу глобалізації на розвиток агросфери, рівень продовольчої безпеки та ступінь навантаження сільськогосподарського виробництва на екосистеми у країнах із різним рівнем соціально-економічного розвитку. Розкрито концептуальні підходи до вирішення проблеми продовольчої безпеки у світовому масштабі, напрацьовані зусиллями міжнародної спільноти в XX - XXI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У532.0-982

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зеленська О. О. 
Роль інновацій в активізації розвитку рекреаційного господарства (на прикладі Поліського економічного району) / О. О. Зеленська, Н. О. Алєшугіна // Черніг. наук. часоп. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка і упр.. - 2011. - № 2. - С. 63-67. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто актуальну для багатьох галузей народного господарства проблему підвищення конкурентноздатності на основі пошуку інноваційних шляхів розвитку. Запропоновано низку заходів щодо впровадження нових видів рекреаційних послуг, виявлення та використання нових ринків їх збуту, зміни в організації виробництва рекреаційних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)684.413.58 + У9(4УКР)441.358-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73666:С.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зеленська О. О. 
Правова регламентація бюджетної підтримки аграрної галузі в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Зеленська, С. М. Зеленський, Н. О. Алєшугіна // Фінанс. дослідж. : [електрон. журн.]. - 2016. - № 1. - С. 13-25. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено критичний аналіз нормативно-правового забезпечення бюджетної підтримки агарної сфери в Україні. Визначено недоліки окремих положень законодавчих актів та проблеми, що виникають у процесі їх застосування на практиці. Запропоновано альтернативні варіанти правового регулювання аграрної сфери в Україні з використанням бюджетних методів і важелів, застосування яких, на думку автора, надасть змогу підвищити ефективність функціонування аграрної галузі України і, в кінцевому рахунку, розв'язати проблему забезпечення продовольчої безпеки держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.532.32 + Х829(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Алєшугіна Н. О. 
Гастрономічна пропозиція Чернігівщини та напрями її розширення в контексті розвитку в'їзного туризму / Н. О. Алєшугіна, О. О. Зеленська // Наук. вісн. Полісся. - 2019. - № 1. - С. 126-131. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Переважна більшість мандрівників вибудовує маршрут, попередньо вивчивши календар гастрономічних подій і особливості місцевої кухні, яка суттєво впливає на унікальну ідентичність країни або регіону. Постановка проблеми. Країни світу успішно користуються національною кухнею для створення власного туристичного бренду і приділяють значну увагу розвиткові гастрономічного туризму. Чи може Україна та Чернігівщина, зокрема, посісти достойне місце серед нихі Аналіз останніх досліджень і публікацій. Можливостям розвитку гастрономічного туризму в Чернігівській області присвячено дуже мало наукових праць, хоча думки щодо започаткування проведення гастрономічних фестивалів раз у раз лунають зі сторінок місцевих інтернет-видань та сайтів органів місцевого самоврядування. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Гастрономічна пропозиція етнічної кухні Чернігівщини наразі не є чітко розробленою, хоча саме вона виступає стратегічним об'єктом у справі розвитку в'їзного туризму регіону. Метою даного дослідження є аналіз гастрономічної пропозиції місцевої етнічної кухні Чернігівщини та визначення можливостей її подальшого розвитку для туристичних цілей. Виклад основного матеріалу. Обгрунтована необхідність створення оригінальної гастрономічної пропозиції Чернігівської області для розвитку в ній в'їзного туризму, визначено сильні та слабкі сторони етнічної української та чернігівської кухні, окреслено специфічні риси кухні Чернігово-Сіверщини, охарактеризовано регіональні гастрономічні бренди, запропоновано напрями розширення гастрономічної пропозиції Чернігівської області. Висновки: гастрономічна пропозиція Чернігівщини - важливий напрям розвитку туристичного бренду регіону. Роботу щодо розширення асортименту місцевих продуктів, страв та напоїв необхідно поєднувати з просуванням нашої кулінарної пропозиції на вітчизняний та зарубіжний ринки послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЧЕР)441.358 + Л997(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Алєшугіна Н. О. 
Гастрономічна пропозиція Чернігівщини та напрями її розширення в контексті розвитку в'їзного туризму / Н. О. Алєшугіна, О. О. Зеленська // Наук. вісн. Полісся. - 2019. - № 1. - С. 126-131. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Переважна більшість мандрівників вибудовує маршрут, попередньо вивчивши календар гастрономічних подій і особливості місцевої кухні, яка суттєво впливає на унікальну ідентичність країни або регіону. Постановка проблеми. Країни світу успішно користуються національною кухнею для створення власного туристичного бренду і приділяють значну увагу розвиткові гастрономічного туризму. Чи може Україна та Чернігівщина, зокрема, посісти достойне місце серед нихі Аналіз останніх досліджень і публікацій. Можливостям розвитку гастрономічного туризму в Чернігівській області присвячено дуже мало наукових праць, хоча думки щодо започаткування проведення гастрономічних фестивалів раз у раз лунають зі сторінок місцевих інтернет-видань та сайтів органів місцевого самоврядування. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Гастрономічна пропозиція етнічної кухні Чернігівщини наразі не є чітко розробленою, хоча саме вона виступає стратегічним об'єктом у справі розвитку в'їзного туризму регіону. Метою даного дослідження є аналіз гастрономічної пропозиції місцевої етнічної кухні Чернігівщини та визначення можливостей її подальшого розвитку для туристичних цілей. Виклад основного матеріалу. Обгрунтована необхідність створення оригінальної гастрономічної пропозиції Чернігівської області для розвитку в ній в'їзного туризму, визначено сильні та слабкі сторони етнічної української та чернігівської кухні, окреслено специфічні риси кухні Чернігово-Сіверщини, охарактеризовано регіональні гастрономічні бренди, запропоновано напрями розширення гастрономічної пропозиції Чернігівської області. Висновки: гастрономічна пропозиція Чернігівщини - важливий напрям розвитку туристичного бренду регіону. Роботу щодо розширення асортименту місцевих продуктів, страв та напоїв необхідно поєднувати з просуванням нашої кулінарної пропозиції на вітчизняний та зарубіжний ринки послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЧЕР)441.358 + Л997(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
15.

Алєшугіна Н. О. 
Вплив моди на споживчу поведінку при виборі туристичної дестинації: уроки історії / Н. О. Алєшугіна, О. О. Зеленська // Наук. вісн. Полісся. - 2019. - № 2. - С. 199-203. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Володіння інформацією про особливості споживчої поведінки є необхідною запорукою успіху діяльності на ринку туристичних послуг. В практиці туристичного бізнесу частою є проблема, коли з двох аналогічних за своїми характеристиками туристичних пропозицій одна користується успіхом у споживачів, а інша - ні. Очевидно, необхідно враховувати певні соціально-психологічні фактори, які впливають на поведінку споживачів, зокрема, модні тенденції. Проблема взаємодії моди та туризму є складною і комплексною. Вона носить міждисциплінарний характер. Тому, незважаючи на заклики дослідників до її вивчення, досліджень з даної тематики не так багато. Найбільш вагомими можна назвати праці А. Алєксандрової та М. Отнюкової. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Нас приваблюють проблеми практичного застосування знань про споживчу поведінку, яка формується під впливом модних віянь. Як взаємодіють мода і туризм, чи можна масовий інтерес до певних видів туризму та дестинацій називати модою, яким чином можна впливати на формування модних тенденцій для збільшення продажів власного продукту. Обгрунтовано відмінність проявів моди у туризмі та інших сферах людської діяльності. Розглянуто властивості моди стосовно сфери туризму. Проілюстровано, що на модний вибір брак певних ресурсів на території призначення може не впливати. Адаптовано стосовно туризму механізм здійснення модного вибору. Висновки: знання особливостей механізму прийняття рішення споживачем під час модного вибору може допомагати впливати на його поведінку під час просування та реалізації турів. Прагнучи впровадити нові тренди на ринок туристичних послуг, необхідно оцінити готовність соціуму сприймати нововведення у пропозиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У9(4УКР)424.3 + Ч518.113

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського