Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Агєєв М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Агєєв М. С. 
Розробка технології та обладнання з піролізної утилізації відходів переробки продуктів рослинництва : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.18.03 / М. С. Агєєв; Херсон. держ. техн. ун-т. - Херсон, 2000. - 18 c. - укp.

Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень щодо розробки технології та обладнання з утилізації відходів рослинництва для отримання активованого вугілля. На підставі експериментальних досліджень і розробленої математичної моделі запропоновано технологію процесу утилізації відходів рослинництва. Розроблено дослідно-промислову установку для отримання активованого вугілля з нетрадиційних видів сировини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л762.224

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Агєєв М. С. 
Впровадження компетентнісного підходу в освітньому процесі : колект. монографія / М. С. Агєєв, О. В. Акімов, М. Ю. Амелін, М. В. Браїло, А. В. Букетов, В. І. Кавун, В. Д. Михайлик, В. О. Настасенко, Д. С. Погорлецький, В. О. Проценко, С. Ю. Савін, А. В. Шарко, В. Ф. Ходаковський; ред.: В. Ф. Ходаковський, А. В. Букетов; Херсон. держ. мор. акад. - Херсон : ХДМА, 2016. - 163 c. - укp.

Висвітлено історію кафедр суднових енергетичних установок та загальноінженерної підготовки. Приділено увагу впровадженню компетентнісного підходу на кафедрі експлуатації суднових енергетичних установок і загальноінженерної підготовки. Вивчено компетентнісний підхід в системі вищої морської освіти. Розкрито значення інтелектуалізації та компетенцій у формуванні освітніх стандартів за спеціальністю експлуатація суднових енергетичних установок. Розроблено модель "ідеального" студента ВНЗ. Створено алгоритм реалізації компетентнісного підходу під час підготовки фахівців з експлуатації суднових енергетичних установок. Проаналізовано особливості реалізації компетентнісного підходу у процесі вивчення професійних дисциплін: технічної термодинаміки, термогідродинамічних процесів, гідромеханіки, суднових котельних установок і суднових двигунів внутрішнього згорання. Розглянуто питання підвищення кваліфікації та стажування викладачів кафедри у контексті компетентнісного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ляшенко Б. А. 
Побудова методології оптимального використання багатоопераційних технологій відновлення та зміцнення поверхонь деталей суднових механізмів в процесі ремонту / Б. А. Ляшенко, М. С. Агєєв, В. П. Волков, О. В. Захарчук, С. М. Устінцев // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2021. - Вип. 43. - С. 191-202. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено результати з побудови методології встановлення оптимальної послідовності багатоопераційних (адитивних) технологій відновлення та зміцнення поверхонь деталей суднових механізмів в процесі ремонту, при якій досягаються максимальні експлуатаційні властивості деталей за мінімальних витрат на модифікацію їхньої поверхні. Запропоновано математичну формалізацію та постановку завдання забезпечення заданих властивостей поверхневих шарів деталей суднових механізмів в умовах їх технологічної модифікації, а також сукупність базових мінімізуючих функціоналів, які дозволяють встановлювати необхідні параметри та послідовності багатоопераційних технологій, що забезпечують задані властивості поверхонь деталей суднових механізмів в процесі ремонту. Як приклад використання розроблених у роботі підходів, розглянуті завдання щодо підвищення контактної довговічності деталей, що експлуатуються в умовах переважаючого газоабразивного зношування, за допомогою формування заданих функціонально-градієнтних параметрів поверхневих шарів відновлюваних поверхонь при азотуванні. З використанням розроблених підходів математичного та комп'ютерного моделювання поведінки функціонально-градієнтних матеріалів розраховано та проаналізовано напружено-деформований стан досліджуваних структурно нелокальних елементів деталей суднових механізмів в умовах фрикційних контактних навантажень, визначено величини зон втрати міцності та показані шляхи управління процесами структуроутворення властивостей одержаних механічних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
4.

Агєєв М. С. 
Розробка та реалізація концепції забезпечення надійності відновлюваних деталей засобів транспорту в процесі ремонту на базі системного аналізу / М. С. Агєєв, В. В. Черненко // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2022. - Вип. 44. - С. 62-72. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Запропоновані основні принципи формування концепції забезпечення надійності відновлюваних деталей засобів транспорту в процесі ремонту, яка відображає функціональні, експлуатаційні, матеріально-технічні та технологічні аспекти ремонту деталей засобів транспорту шляхом використання багатофункціональних покриттів, нанесених за допомогою інтегрованих технологій. Представлено реалізацію концепції забезпечення надійності відновлюваних деталей засобів транспорту, яка полягає в використанні багатофункціональних покриттів, визначенні раціональних режимів комбінованого методу нанесення покриттів та управління ресурсом деталей засобів транспорту на основі впливу факторів управляючої дії. Розроблені основні принципи формування концепції забезпечення надійності відновлюваних деталей засобів транспорту в процесі ремонту, представлена реалізація концепції на базі використання системного підходу, аналізу матеріалів, особливостей конструкцій обладнання, режимів обробки на етапах процесу ремонту, основних статистичних та математичних методах, експериментальних дослідженнях. Науковою основою для раціонального та ефективного досягнення мети дослідження в роботі використано положення системного підходу, а саме сукупність методологічних принципів та положень, що дозволяють розглядати забезпечення надійності засобів транспорту та їх елементів як єдину систему з узгодженням діяльності всіх її підсистем. В основу покладено вивчення кожного елементу системи в його зв'язку і взаємодії з іншими елементами, спостереження за змінами, що проходять у системі, виявлення специфічних системних властивостей, висунення обгрунтованих припущень відносно закономірностей розвитку системи та визначення раціональних режимів її функціонування. Для ефективного вирішення проблеми забезпечення надійності засобів транспорту та їх елементів була виявлена системна взаємодія факторів, що визначають хід процесу відновлення комбінованим методом нанесення багатофункціональних покриттів, у вигляді схеми структурних взаємозв'язків та отримана морфологічна матриця формування процесу ремонту з урахуванням можливих варіантів відновлення деталей засобів транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського