Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ікуніна З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Ікуніна З. І. 
Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 55-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1-81 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ікуніна З. І. 
Психологічний аналіз факторів взаємодії молодших школярів у навчальній діяльності / З. І. Ікуніна // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 26-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати дослідження впливу якостей темпераменту (активності, темпу психічної діяльності, екстравертованості), міжособистісних взаємовідносин (симпатії й антипатії) та навчальної успішності на ефективність взаємодії молодших школярів між собою.

Представлены результаты изучения влияния свойств темперамента (активности, темпа психической деятельности, экстравертированности), межличностных отношений (симпатии и антипатии) и учебной успеваемости на эффективность взаимодействия младших школьников в парах.

The article presents some results of studying the influence of properties of temperament (activity, mental activity rate, extravertivity), impersonal mutual relation (sympathy and antipathy) and educational progress on efficiency of interaction of younger schoolchildren in pairs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.725 + Ю954.04-734 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ікуніна З. І. 
Сутність індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі / З. І. Ікуніна // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 94-96. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто умови індивідуалізації навчально-виховного процесу дошкільного закладу на математичному матеріалі: диференціація програмного матеріалу відповідно до рівня індивідуально-психічного розвитку дітей; доречне сполучення індивідуальних та колективних форм роботи; забезпечення емоційної компоненти в освіті.

Рассмотрены условия индивидуализации учебно-воспитательного процесса в дошкольном учреждении на математическом материале: дифференциация программного материала в соответствии с уровнем индивидуально-психического развития детей; целесообразное сочетание индивидуальных и коллективных форм работы; обеспечение эмоционального компонента обучения.

The article ascertains some terms of individualization of educational process at preschool establishment on the mathematical material - differentiation of programme material according to the levels of children's individual and psychical development, expedient combination of individual and collective forms of work, providing emotional component of teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ікуніна З. І. 
Дитячо-батьківські відносини як сукупність взаємних позицій, настанов дітей та їхніх батьків стосовно один до одного / З. І. Ікуніна // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 151-154. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості дитячо-батьківських відносин на етапі молодшого шкільного віку. Увагу зосереджено на характеристиці стосунків у різних за складом сім'ях та запропоновано систему роботи практичного психолога з батьками молодших школярів.

Рассмотрены особенности отношений между родителями и детьми на этапе младшего школьного возраста. Основное внимание сосредоточено на характеристике отношений в разных по составу семьях, предложено систему работы практического психолога с родителями младших школьников.

It is analysed some features of relations between parents and children of juniour school age. It is characterised relations in different families and offers the system of work of practical psychologist with the parents of such children


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06-734 + Ю949.246

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ікуніна З. І. 
Шляхи індивідуалізації уявлень у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 239-243. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано принципи, психолого-педагогічні передумови індивідуалізації процесу формування математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі навчання вимірювальної діяльності). Презентовано модель навчання вимірювальної діяльності старших дошкільників.

Проанализированы принципы, психолого-педагогические условия индивидуализации процесса формирования математических представлений у детей старшего школьного возраста (на материале измерительной деятельности). Представлена модель обучения измерительной деятельности старших дошкольников.

It is analysed some principles, psychological and pedagogical terms of individualization in forming mathematical concepts of children of senior preschool age (via the material of measuring activity), and presents the model of teaching measuring activity to senior preschoolers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ікуніна З. І. 
Особливості формування інтелектуальної готовності майбутніх фахівців у вищій школі / З. І. Ікуніна // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 103-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Надано результати аналізу вивчення рівня сформованості стратегій самостійного пошуку рішення пізнавальних і нестандартних інтелектуальних задач студентами факультету дошкільної освіти та практичної психології. Подано компаративну характеристику результатів розв'язання задач за умов традиційного навчання та за використання стратегій аналогізування, конструювання та моделювання, завдяки яким студентами здійснюється класифікація задач за способом їх розв'язання, визначається узагальнена модель розв'язання задач, що свідчить про високий рівень сформованості основних компонентів теоретичного мислення, пов'язаного з розробкою системи нестандартних задач, вирішення яких зводиться до конструювання задач-моделей вихідної задачі. Запропоновано психолого-педагогічні рекомендації щодо формування у студентів стратегічного підходу до розв'язання нестандартних пізнавальних задач.

Представлены результаты анализа изучения уровня сформированности стратегий самостоятельного поиска решения познавательных и нестандартных интеллектуальных задач студентами факультета дошкольного образования и практической психологии. Приведена компаративная характеристика результатов решения задач при традиционном обучении и при использовании стратегий аналогий, конструирования и моделирования, благодаря которым студентами осуществляется классификация задач по способу их решения, определяется обобщенная модель решения задач, что свидетельствует о высоком уровне сформированности основных компонентов теоретического мышления, связанного с разработкой системы нестандартных задач, решение которых сводится к конструированию задач-моделей исходной задачи. Предложены психолого-педагогические рекомендации по формированию у студентов стратегического подхода к решению нестандартных познавательных задач.

The article analyzes results of studying the levels of formation of strategies of independent solving cognitive and non-standard mental tasks by students of Preschool Education and Practical Psychology Departament. It suggests psychological and pedagogical advice for teachers to develop students' strategic approach to solving non-standard and cognitive tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч481.220 + Ю935.131-231

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ікуніна З. 
Фактори, що впливають на появу агресивних реакцій у дітей старшого дошкільного віку та визначення шляхів профілактики агресивної поведінки / З. Ікуніна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 282-285. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Подано результати дослідження факторів агресивної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Надано психологічний портрет агресивної дитини. Окреслено шляхи профілактики та корекції агресивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку.

Поданы результаты исследования факторов агрессивного поведения детей старшего дошкольного возраста. Представлен психологический портрет агрессивного ребёнка. Определены пути профилактики и корекции агресивного поведения у детей старшего дошкольного возраста.

The results of research of factors of aggressive conduct of children of senior preschool age are presented in the article. An author gives the psychological portrait of aggressive child, outlines the ways of prophylaxis and correction of aggressive conduct of children of senior preschool age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.1-81 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського