Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ігнатенко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ігнатенко М. Г. 
Оптимізаційні задачі в зрошуваному землеробстві / М. Г. Ігнатенко, Ф. Д. Угрін // Тавр. наук. вісн. - 1999. - Вип. 11, ч. 2. - С. 87-92. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зміна форм господарювання, впровадження ринкових відносин за умов дефіциту ресурсів призводять до необхідності зміни стратегії сільськогосподарського виробництва, в тому числі - зрошувального землеробства в напрямку отримання максимального прибутку, що можливо шляхом постановки та розв'язання оптимізаційних задач. Подано існуючі основні методи розв'язання оптимізаційних задач шляхом визначення першої похідної, М-методом, комплексним методом, вирішення транспортного завдання та доведено необхідність використання їх у зрошуваному землеробстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)451.511в611.214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ігнатенко М.  
Машина як творець нового "духу часу" (і про зняття одного табу в літературі) / М. Ігнатенко // Слово і час. - 2004. - № 12. - С. 7-19. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Ігнатенко М.  
Відчуження й імморалізм у дійсності та літературі ХХ ст. / М. Ігнатенко // Слово і час. - 2001. - № 11. - С. 45-59. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.0 + Ш5(0)-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Ігнатенко М.  
Постмодерний Homo ludens / М. Ігнатенко // Слово і час. - 2002. - № 6. - С. 16-22. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш400.221.89

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27444 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Ігнатенко М. Г. 
Екологія і економіка природокористування : Навч. посіб. / М. Г. Ігнатенко, В. О. Малєєв; Херсон. держ. ун-т. - К.; Херсон : Айлант, 2002. - 288 c. - Бібліогр.: с. 279-282. - укp.

Висвітлено соціальні, економічні й управлінські аспекти екологізації та економіки природокористування за сучасних умов. Визначено причини виникнення та шляхи подолання екологічних проблем у процесі природокористування, наведено основні напрямки сільськогосподарського виробництва та показано умови життєдіяльності населення. Розкрито суть понять біосфери, ноосфери. Розглянуто критерії та узагальнені показники економічної (вартісної) оцінки природно-ресурсного потенціалу території. Висвітлено еколого-економічні проблеми використання земельних ресурсів, охорони атмосферного повітря, забруднення й очищення сільськогосподарської продукції. Проаналізовано еколого-економічну ефективність природокористування.

Освещены социальные, экономические и управленческие аспекты экологизации и экономики природопользования в современных условиях. Определены причины возникновения и пути преодоления экологических проблем в процессе природопользования, приведены основные направления сельскохозяйственного производства и условий жизнедеятельности населения. Раскрыта сущность понятия биосферы и ноосферы. Рассмотрены критерии и обобщающие показатели экономической (стоимостной) оценки природно-ресурсного потенциала территории. Освещены эколого-экономические проблемы использования земельных ресурсов, охраны атмосферного воздуха, загрязнения и очищения сельскохозяйственной продукции. Проанализирована эколого-экономическая эффективность природопользования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1(4УКР)я73 + Б2(4УКР)я73 + У9(4УКР)28я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. держ. гуманіт. ін-т. - К. : Пед. преса, 2003. - 325 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 5). - укp.

Висвітлено сучасні антропопедагогічні аспекти та культурно-соціалістичні тенденції суспільного розвитку. Розглянуто питання самоосвіти у контексті безперервної науково-методичної підготовки учителя у системі підвищення кваліфікації. Описано індивідуальний стиль мовлення вчителя як показник педагогічного професіоналізму. Викладено індивідуально-творчий підхід у формуванні інноваційної спрямованості особистості майбутнього педагога, новітні педагогічні підходи до формування уміння майбутніх учителів оцінювати навчальні досягнення учнів . Проаналізовано педагогічні умови формування організованості старшокласників у процесі навчання. Розкрито методологічні засади гуманістичної освітянської практики.

Освещены современные антропопедагогические аспекты и культурно-социалистические тенденции общественного развития. Рассмотрены вопросы самообразования в контексте беспрерывной научно-методической подготовки учителя в системе повышения квалификации. Описан индивидуальный стиль речи учителя как показатель педагогического профессионализма. Изложены индивидуально-творческий подход в формировании инновационной направленности личности будущего педагога, новейшие педагогические подходы к формированию умения будущих учителей оценивать учебные достижения учеников. Проанализированы педагогические условия формирования организованности старшеклассников в процессе обучения. Раскрыты методологические основы гуманистической образовательной практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Музиченко А. С. 
Організаційно-економічні та інноваційні чинники у сучасному промисловому виробництві : Моногр. / А. С. Музиченко, Н. П. Резнік, М. В. Ігнатенко; Уман. держ. пед. ун-т, Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т. - Т. : Астон, 2006. - 392 c. - Бібліогр.: с. 386-391. - укp.

Викладено теоретичні підходи дослідження організаційно-економічних та інноваційних чинників за умов трансформаційних процесів України. Розкрито суть економічного потенціалу як чинника ефективного розвитку промислового підприємства. Запропоновано методику оцінки економічного потенціалу, яка складається з вартісних оцінок трудового, інвестиційного й інноваційного потенціалів. Визначено об'єктивні передумови розвитку промислового виробництва (ПВ). Наведено модель економічного регулювання розвитку ПВ і проведено аналіз практичних аспектів її застосування.

Изложены теоретические подходы исследования организационно-экономических и инновационных факторов в условиях трансформационных процессов Украины. Раскрыта сущность экономического потенциала как фактора эффективного развития промышленного предприятия. Предложена методика оценки экономического потенциала, включающая методики стоимостных оценок трудового, инвестиционного и инновационного потенциалов. Определены объективные предпосылки развития промышленного производства (ПП). Приведена модель экономического регулирования развития ПП и проведен анализ практических аспектов ее применения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми педагогічної освіти : зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2007. - 261 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 15, ч. 1). - укp. - рус.

Висвітлено проблему професійного зростання викладачів у ВНЗ. Проаналізовано соціально-психологічні особливості взаємодії викладача та студента у навчально-виховному процесі ВНЗ, а також вплив процесу навчання на формування міжособистісних відносин студентів. Розглянуто питання навчання студентів професійно-педагогічній комунікації у технологічному аспекті, становлення інтернет-комунікації як специфічної форми взаємодії педагогів. Розкрито діяльнісно-орієнтовані методологічні засади педагогічного професіоналізму.

Освещена проблема профессионального роста преподавателей в ВУЗ. Проанализированы социально-психологические особенности взаимодействия преподавателя и студента в учебно-воспитательном процессе ВУЗ, а также влияние процесса обучения на формирование межличностных отношений студентов. Рассмотрены вопросы обучения студентов профессионально-педагогической коммуникации в технологическом аспекте, становления интернет-коммуникации как специфической формы взаимодействия педагогов. Раскрыты деятельностно-ориентированные методологические основы педагогического профессионализма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2005. - 295 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 8, ч. 1). - укp. - рус.

Висвітлено сучасні аспекти педагогічної етики вчителя, організацію самостійної пізнавальної діяльності педагогів у процесі професійної підготовки, а також підготовки до впровадження сучасних технологій виховного процесу як важливу умову формування їх професіоналізму. Описано моделі підготовки учителів до професійно-педагогічної комунікації, формування індивідуального стилю викладачів як засобів розвитку професійної компетентності. Проаналізовано досвід модульно-рейтингової організації вивчення курсу з основ педагогічної творчості та майстерності. Визначено роль багаторівневої системи педагогічної освіти зарубіжних країн у професійній підготовці вчителів іноземних мов у другій половині ХХ ст.

Освещены современные аспекты педагогической этики учителя, организация самостоятельной познавательной деятельности педагогов в процессе профессиональной подготовки, а также подготовки к внедрению современных технологий воспитательного процесса как важное условие формирования их профессионализма. Представлены модели подготовки учителей к профессионально-педагогической коммуникации, формирования индивидуального стиля преподавателей как средств развития профессиональной компетентности. Проанализирован опыт модульно-рейтинговой организации изучения курса по основам педагогического творчества и мастерства. Определена роль многоуровневой системы педагогического образования зарубежных стран в профессиональной подготовке учителей иностранных языков во второй половине ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. держ. гуманіт. ін-т. - Ялта, 2005. - 159 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 7, ч. 2). - укp. - рус.

Проанализировано влияние идеализаций на становление личности студентов. Раскрыто значение механизмов психологической защиты в процессах индивидуального развития и социально-психологической адаптации личности. Освещена проблема педагогической направленности в профессиональной подготовке дизайнеров и учителей изобразительного искусства. Рассмотрены вопросы повышения работоспособности студентов гуманитарных ВУЗ путем применения адаптационной терапии, социально-педагогической реабилитации студентов с ограниченными физическими вожможностями путем их обучения в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2005. - 240 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 8, ч. 2). - укp. - рус.

Висвітлено методичні проблеми викладання психології у ВНЗ. Вивчено вплив успішності адаптації до умов навчання на формування професійної компетенції учнів профільних ліцеїв. Розглянуто питання формування дитячої субкультури у процесі взаємовідносин дошкільнят з педагогом і однолітками. Розкрито основи формування культури здоров'я школярів. Проаналізовано організаційно-педагогічні умови підвищення ефективності літньої педагогічної практики студентів у процесі професійної підготовки. Визначено сучасні тенденції модернізації освіти в європейських країнах на основі запровадження компетентнісного підходу.

Освещены методические проблемы преподавания психологии в ВУЗ. Изучено влияние успешности адаптации к условиям обучения на формирование профессиональной компетенции учеников профильных лицеев. Рассмотрены вопросы формирования детской субкультуры в процессе взаимоотношения дошкольников с педагогом и одногодками. Раскрыты основы формирования культуры здоровья школьников. Проанализированы организационно-педагогические условия повышения эффективности летней педагогической практики студентов в процессе профессиональной подготовки. Определены современные тенденции модернизации образования в европейских странах на основе внедрения компетентностного подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. держ. гуманіт. ін-т. - Ялта, 2005. - 197 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 7, ч. 1). - укp. - рус.

Розглянуто питання інформатизації освіти як пріоритетний напрямок її модернізації за умов інформаційного суспільства, філософії естетичного як методологічну основу формування естетичної логосфери. Розкрито теоретико-методологічні основи еколого-естетичного виховання учнів старших класів. Проаналізовано вплив правових норм на формування правосвідомості особистості. Висвітлено проблему професійної адаптації молодих педагогів.

Рассмотрены вопросы информатизации образования как приоритетное направление её модернизации в условиях информационного общества, философии эстетического как методологическая основа формирования эстетической логосферы. Раскрыты теоретико-методологические основы эколого-эстетического воспитания учеников старших классов. Проанализировано влияние правовых норм на формирование правосознания личности. Освещена проблема профессиональной адаптации молодых педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2006. - 263 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 9, ч. 1). - укp. - рус.

Висвітлено проблему механізмів символізації у психоаналізі З.Фрейда, ідеї В.Бассіна щодо визначення феномену "значущих переживань" у контексті психодинамічної теорії. Розглянуто питання щодо використання казок для психокорекції та розвитку суб'єкта. Проаналізовано особливості розвитку соціальної творчості в старшому дошкільному віці, соціально-психологічні проблеми сучасного педагогічного менеджменту в антропологічному вимірі, функції інноваційного менеджменту в закладах освіти. Визначено моральний компонент менеджменту професійно-педагогічної практики студентів.

Освещены проблема механизмов символизации в психоанализе З.Фрейда, идеи В.Бассина относительно определения феномена "значимых переживаний" в контексте психодинамической теории. Рассмотрен вопрос об использовании сказок для психокоррекции и развития субъекта. Проанализированы особенности развития социального творчества в старшем дошкольном возрасте, социально-психологические проблемы современного педагогического менеджмента в антропологическом измерении, функции инновационного менеджмента в учебных заведениях. Определен моральный компонент менеджмента профессионально-педагогической практики студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2006. - 281 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 9, ч. 2). - укp. - рус.

Розглянуто питання використання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань та методу проектів для організації самостійної роботи студентів у ВНЗ. Проаналізовано стратегічні напрямки і виховний потенціал освіти, а також стратегію реалізації європейського виміру в українській освіті у контексті інтеграційних процесів. Висвітлено тенденції розвитку освіти міжнародного співробітництва українських університетів, роль мас-медійних навчальних технологій у підвищенні ефективності навчального процесу в школах США. Розкрито вплив гендерних стереотипів на професійне самовизначення юнаків.

Рассмотрены вопросы использования индивидуальных учебно-исследовательских заданий и метода проектов для организации самостоятельной работы студентов в ВУЗ. Проанализированы стратегические направления и воспитательный потенциал образования, а также стратегия реализации европейского измерения в украинском образовании в контексте интеграционных процессов. Освещены тенденции развития образования международного сотрудничества украинских университетов, роль масс-медийных учебных технологий в повышении эффективности учебного процесса в школах США. Раскрыто влияние гендерных стереотипов на профессиональное самоопределение юношей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2006. - 298 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 10, ч. 1). - укp. - рус.

Розглянуто питання реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні в 1904 - 1907 рр. Висвітлено психологічні передумови процесу формування орфоепічних умінь і навичок за умов багатомовності, особливості морального виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар. Проаналізовано педагогічні умови формування соціокультурної компетенції вчителів іноземної мови, досвід організації процесу викладання комп'ютерних технологій для спеціалістів гуманітарних та природничих наук.

Рассмотрены вопросы реформирования школьного образования Министерством народного образования в контексте общественно-педагогического движения в Украине в 1904 - 1907 гг. Освещены психологические предпосылки процесса формирования орфоэпических умений и навыков в условиях многоязычия, особенности морального воспитания детей старшего дошкольного возраста на традициях этнопедагогики крымских татар. Проанализированы педагогические условия формирования социальной компетенции учителей иностранного языка, опыт организации процесса преподавания компьютерных технологий для специалистов гуманитарных и природоведческих наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2006. - 294 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 11, ч. 1). - укp. - рус.

Розглянуто питання підготовки вихователів до формування комунікабельності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено ефективність впровадження педагогічної системи становлення професіоналізму вчителів-вихователів у процесі дидаскологічної підготовки. Висвітлено особливості формування духовної культури педагогів дошкільних закладів. Проаналізовано умови розвитку самостійної роботи студентів у системі кредитно-модульного навчання, педагогічні умови професійної самореалізації студентів технічних коледжів. Розкрито діяльнісно-рольовий зміст психолого-педагогічної компетентності викладачів ВНЗ. Описано технологію проектування інноваційних педагогічних систем. Наведено результати дослідження мотивації в професійному становленні педагогів. Викладено характеристику сформованості індивідуального стилю діяльності студентів-менеджерів.

Рассмотрены вопросы подготовки воспитателей к формированию коммуникабельности у детей старшего дошкольного возраста. Определена эффективность внедрения педагогической системы становления профессионализма учителей-воспитателей в процессе дидаскологической подготовки. Освещены особенности формирования духовной культуры педагогов дошкольных заведений. Проанализированы условия развития самостоятельной работы студентов в системе кредитно-модульного обучения, педагогические условия профессиональной самореализации студентов технических колледжей. Раскрыто деятельностно-ролевое содержание психолого-педагогической компетентности преподавателей ВУЗ. Описана технология проектирования инновационных педагогических систем. Приведены результаты исследования мотивации в профессиональном становлении педагогов. Изложена характеристика сформированности индивидуального стиля деятельности студентов-менеджеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2006. - 295 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 12, ч. 2). - укp. - рус.

Висвітлено основи діагностики професійної компетентності вчителів у навчальному процесі. Проаналізовано особливості формування індивідуального стилю професійної діяльності вчителів музики. Описано особистісно-орієнтовану виховну систему приватних шкіл. Розглянуто питання організації самостійної роботи студентів за умов дистанційного навчання, викладено методику формування їх навичок та умінь.

Освещены основы диагностики профессиональной компетентности учителей в учебном процессе. Проанализированы особенности формирования индивидуального стиля профессиональной деятельности учителей музыки. Описана личностно-ориентированная воспитательная система частных школ. Рассмотрены вопросы организации самостоятельной работы студентов в условиях дистанционного обучения, изложена методика формирования их навыков и умений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2006. - 295 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 10, ч. 2). - укp. - рус.

Розкрито історико-педагогічної витоки сучасної полікультурної освіти. Проаналізовано особливості інноваційного стилю педагогічної діяльності вчителів історії. Розглянуто питання формування соціальної компетентності вчителів музики у педагогічних коледжах, підвищення ефективності взаємодії викладачів ВНЗ зі студентами як важливий фактор впливу на мотивацію навчальної діяльності студентів. Викладено концепцію визначення структури інформаційної компетентності фахівців. Висвітлено особливості формування професійно важливих якостей фахівців європейського рівня.

Раскрыты историко-педагогические истоки современного поликультурного образования. Проанализированы особенности инновационного стиля педагогической деятельности учителей истории. Рассмотрены вопросы формирования социальной компетентности учителей музыки в педагогических колледжах, повышения эффективности взаимодействия преподавателей ВУЗ со студентами как важный фактор влияния на мотивацию учебной деятельности студентов. Изложена концепция определения структуры информационной компетентности специалистов. Освещены особенности формирования профессионально важных качеств специалистов европейского уровня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2006. - 297 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 12, ч. 1). - укp. - рус.

Розглянуто питання корекції психомоторного розвитку дітей з раннім дитячим аутизмом в сім'ї. Проаналізовано особливості творчих проявів дітей дошкільного віку у театрально-ігровій діяльності. Висвітлено проблеми розробки моделі змісту підготовки менеджерів дошкільної освіти в контексті культури, формування інноваційної культури вчителів. Визначено професіоналізм педагогів за умов впровадження освітніх технологій.

Рассмотрены вопросы коррекции психомоторного развития детей с ранним детским аутизмом в семье. Проанализированы особенности творческих проявлений детей дошкольного возраста в театрально-игровой деятельности. Освещены проблемы разработки модели содержания подготовки менеджеров дошкольного образования в контексте культуры, формирования инновационной культуры учителей. Определен профессионализм педагогов в условиях внедрения образовательных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : Зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2006. - 295 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 11, ч. 2). - укp. - рус.

Розглянуто питання становлення і розвитку системи професійно-педагогічної підготовки вчителів іноземних мов в Україні, педагогічного проектування у професійній підготовці педагогів. Висвітлено організаційні основи використання модульно-рейтингової технології навчання у ВНЗ. Описано технологію експертизи інноваційної діяльності ВНЗ у контексті Болонського процесу.

Рассмотрены вопросы становления и развития системы профессионально-педагогической подготовки учителей иностранных языков в Украине, педагогического проектирования в профессиональной подготовке педагогов. Освещены организационные основы использования модульно-рейтинговой технологии обучения в ВУЗ. Описана технология экспертизы инновационной деятельности ВУЗ в контексте Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського