Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Іваночко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Магльований А. В. 
Аналіз взаємовідношень між показниками розумової та фізичної працездатності студенток з різним рівнем рухової активності / А. В. Магльований, О. Б. Кунинець, О. А. Дзівенко, О. Ю. Іваночко // Експерим. та клініч. фізіологія та біохімія. - 2009. - № 1. - С. 54-57. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Встановлено, що річна динаміка показників розумової і фізичної працездатності продемонструвала перевагу студенток, які займалися активно спортом, що в свою чергу свідчить про можливість їх підвищення за рахунок системи цілеспрямованих занять спортом. Рівень взаємовідношень між показниками розумової і фізичної працездатності з використанням методу побудови кореляційних портретів дав змогу виявити тонку структуру цих взаємовідношень, що базується на кількісній їх оцінці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Іваночко О. Ю. 
Обгрунтування рівнів фізичних навантажень студенток спеціальних медичних груп : автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / О. Ю. Іваночко; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Л., 2009. - 20 c. - укp.

З застосуванням сучасних наукових методик дослідження обгрунтовано рівні фізичних навантажень і визначено чотири етапи занять з фізичного виховання студенток спеціальної медичної групи. Розроблено та запроваджено науково обгрунтовану програму з дисципліни "Фізичне виховання" для студенток спеціального навчального відділення ВНЗ III - IV рівнів акредитації МОЗ України. Доведено, що дворічний період занять фізичним вихованням для студенток спеціальних медичних груп може складатися з чотирьох етапів занять з фізичного виховання тривалістю 6-ти, 12-ти, 17-ти та 35-ти тижнів, що узгоджується з функціональними можливостями організму та складністю захворювань студенток спеціальних медичних груп, рівнем належних величин фізичних навантажень, моторною щільністю заняття, величиною та кількістю повторень максимальної частоти серцевих скорочень та реакцією серцево-судинної системи на фізичні навантаження. Встановлено, що у студенток експериментальної групи відбувалось вірогідне покращання показників фізичної підготовки, параметрів функціонального стану серцево-судинної системи та збільшення адаптаційних можливостей організму. Доведено, що заняття за розробленою програмою з застосуванням поступового підвищення рівня фізичних навантажень за етапами занять сприяють вірогідному наближенню їх показників до рівня показників основої медичної групи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.462.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Магльований А. В. 
Особливості впливу дозованого фізичного навантаження на параметри кардіогемодинаміки студенток протягом дворічного періоду навчання / А. В. Магльований, О. Б. Кунинець, О. Ю. Іваночко, О. А. Дзівенко // Експерим. та клініч. фізіологія і біохімія. - 2010. - № 3. - С. 62-68. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Выявлено, что дозированная физическая нагрузка контрольного занятия в начале каждого из четырех этапов занятий физическим воспитанием вызывала у студенток экспериментальной группы функциональные сдвиги параметров кардиогемодинамики, которые достоверно отображали влияние дозированной физической нагрузки на улучшение кардиогемодинамики и адаптационных возможностей сердечно-сосудистой системы студенток.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)028.6 + Р410.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16160 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Магльований А. В., 
Вплив різного рівня фізичного навантаження на показники серцево-судинної системи студентів спеціальних медичних груп / А. В., Магльований, О. Ю. Іваночко, О. Б. Кунинець, Є. І. Мороз // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 122-124. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано модуль "функціональний стан" (ФС) для обрахування фізичного навантаження для студентів спеціальних медичних груп (СМГ). Відзначено, що залишаються недостатньо вивченими питання комплектування СМГ, системи модульного контролю показників фізичної підготовленості та ФС, побудови індивідуальних та групових фізіологічних кривих академічних та самостійних занять. Охарактеризовано динаміку показників ФС студенток СМГ упродовж педагогічного експерименту у 2005 - 2007 рр., у якому студенткам експериментальної групи було запропоновано заняття за авторською навчальною програмою. Представлено методологічну та статистичну базу, динаміку показників серцево-судинного індексу Руфф'є та Скибінські в контрольній та експериментальній групах у кінці кожного етапу експерименту. За аналізами одержаних результатів підсумовано, що засоби і методи планування фізичних навантажень згідно авторської програми сприяли достовірному покращенню функціональних можливостей серцево-судинної системи студенток СМГ та дозволили застосовувати більші навантаження. Доведено, що модуль ФС у повній мірі сприяє вдосконаленню основних функціональних резервів організму і надає можливість студенткам СМГ самостійно здійснювати контроль за їх динамікою протягом дворічного циклу навчання.

Представлен и обоснован модуль "функциональное состояние" (ФС) для расчета физической нагрузки для студентов специальных медицинских групп (СМГ). Отмечено, что остаются недостаточно изученными вопросы комплектования СМГ, системы модульного контроля показателей физической подготовленности и ФС, построения индивидуальных и групповых физиологических кривых академических и самостоятельных занятий. Охарактеризована динамика показателей ФС студенток СМГ на протяжение педагогического эксперимента в 2005 - 2007 гг., в котором студенткам экспериментальной группы были предложены занятия по авторской учебной программе. Раскрыта методологическая и статистическая база, динамика показателей сердечно-сосудистого индекса Руффье и Скибински в контрольной и экспериментальной группах в конце каждого этапа эксперимента. По анализам полученных результатов подведен итог: средства и методы планирования физических нагрузок согласно авторской программе способствовали достоверному улучшению функциональных возможностей сердечно-сосудистой системы организмов студенток СМГ и позволили применять большие нагрузки. Доказано, что модуль ФС в полной мере способствует совершенствованию основных функциональных резервов организма и позволяет студенткам СМГ самостоятельно осуществлять контроль за их динамикой в течение двухлетнего цикла обучения.

The article analyzes factor indices describing functional state of the cardio-vascular and respiratory systems at the state of relative rest and in terms of physical load. The research results show that means and methods used by us in the authorТs program, promoted reliable improvement of functional possibilities of the cardio-vascular and respiratory systems of students of experimental group.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.911.1 + Р11(4УКР)028.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Моделювання рівнів фізичних навантажень студентів з порушенням обміну речовин / О. Ю. Іваночко, М. Я. Лозюк, В. П. Рибак, Т. І. Яворський // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 78-80. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

Встановлено гранично безпечні для здоров’я серцево-судинної системи студентів фізичні навантаження на першому та наступних етапах занять фізичною культурою. Підібрано тестову методику визначення рівня фізичної підготовки студентів з урахуванням особливостей організму із порушенням обміну речовин. Встановлено умови покращання фізіологічного стану організму студентів та збільшення адаптаційних можливостей у студентів. Визначено основні критерії керування рівнем фізичного навантаженнями: показники максимальної частоти серцевих скорочень заняття, часу її досягнення, кількості повторень максимальної частоти серцевих скорочень від одного до трьох в одному занятті, інтервали відпочинку між фізичними вправами та їх тривалість, моторна щільність занять та їх середня пульсова вартість. Досліджено вплив збільшення моторної щільності заняття на адаптаційні та компенсаторні властивості організму. Результати усіх етапів експериментального дослідження за основними показниками фізіологічного стану організму подано в таблиці.

Установлены предельно безопасные для здоровья сердечно-сосудистой системы студентов физические нагрузки на первом и последующих этапах занятий физической культурой. Подобрана тестовая методика определения уровня физической подготовки студентов с учетом особенностей организма с нарушением обмена веществ. Установлены условия улучшения физиологического состояния организма студентов и увеличения адаптационных возможностей у студентов. Определены основные критерии управления уровнем физических нагрузок: показатели максимальной частоты сердечных сокращений занятия, времени ее достижения, количества повторений максимальной частоты сердечных сокращений от одного до трех в одном занятии, интервалы отдыха между физическими упражнениями и их продолжительность, моторная плотность занятий и их средняя пульсовая стоимость. Исследовано влияние увеличения моторной плотности занятия на адаптационные и компенсаторные свойства организма. Результаты всех этапов экспериментального исследования по основным показателям физиологического состояния организма представлены в таблице.

Set is the maximum safe for the health of the students’ cardiovascular system exercise on the first and subsequent stages of physical training lessons. Chosen is the test method for determination of the level of physical fitness of students, taking into account characteristics of the organism with metabolic disorders. The conditions for improving the physiological state of the students and increase adaptive capacity of the students are determined. The main criteria for controlling the level of physical activity are indicated as: indicators maximum heart rate training, the time of its achievement, the number of repetitions of the maximum heart rate from 1 to 3 in one session, rest intervals between exercise and their duration, the motor density classes and their average pulse value. The effect of increasing the density of motor training on the adaptive and compensatory properties of the body is investigated. The results of all phases of the pilot study on the basic parameters of the physiological condition of the body are presented in the table.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Моделювання рівня інтенсивності фізичних навантажень студентів спеціальної медичної групи з захворюваннями серцево-судинної системи / О. Б. Кунинець, А. В. Магльований, О. Ю. Іваночко, О. О. Новицький // Наука і освіта. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - Бібліогр.: 9 назв. - укp. - рус.

Визначено показники та параметри для інформаційно-технологічного моделювання рівня інтенсивності фізичних навантажень за допомогою побудови індивідуальних портретів фізіологічної кривої студентів з захворюванням серцево-судинної системи. Запроваджено методику керування інтенсивністю фізичних навантажень, фізичним і функціональним станом організму студентів за допомогою побудови індивідуальних портретів фізіологічної кривої (ІПФК) академічного заняття з прогнозуванням інтенсивності, обсягу занять та видів фізичних вправ. Доведено продуктивність застосування запропонованої методики для покращання адаптаційних можливостей організму студентів та зростання моторної щільності академічних і самостійних занять. Результати дослідження фізіологічних показників показано в таблиці.

Определены показатели и параметры информационно-технологического моделирования уровня интенсивности физических нагрузок с помощью построения индивидуальных портретов физиологической кривой студентов с заболеванием сердечно-сосудистой системы. Введена методика управления интенсивностью физических нагрузок, физическим и функциональным состоянием организма студентов посредством построения индивидуальных портретов физиологической кривой (ИПФК) академического занятия с прогнозированием интенсивности, объема занятий и видов физических упражнений. Доказана производительность применения предложенной методики для улучшения адаптационных возможностей организма студентов и рост моторной плотности академических и самостоятельных занятий. Результаты исследования физиологических показателей представлены в таблице.

Defined are the indicators and parameters of information technology of level simulation exercise intensity by building individual portraits of the physiological curve of the students with the disease of the cardiovascular system. Introduced is the method of controlling the intensity of physical activity and physical functional status of the body of students through the construction of individual portraits of the physiological curve (IPFK) of the academic studies predicting by intensity of activities and exercise’s types. Proved is the performance of the application of the proposed methodology to improve the adaptive capacity of the body of students and increase the density of motor academic and self study. Results of the study of physiological parameters are presented in the table.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.21 + Р11(4УКР)028.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського