Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.702$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Кондратюк О. М. 
Проблема формування дії контролю молодших школярів в умовах організації навчального діалогу (Актуальність вивчення) / О. М. Кондратюк, І. М. Толмачова // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 196-201. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проналізовано проблему формування дії контролю молодших школярів за умов організації навчального діалогу. Висвітлено основні підходи до формування дії контролю в традиційній системі та в системі Д.Б. Ельконіна - В.В.Давидова. Доведено, що ефективність різних видів контролю в учнів залежить від організації їх спільної діяльності. Це зумовило необхідність викладення проблеми організації навчальної взаємодії молодших школярів. Переміщення акцентів у формуванні навчальної взаємодії з підліткового на молодший шкільний вік є необхідним для становлення підлітка як суб'єкта спілкування. Цілеспрямоване формування здатності до навчальної взаємодії у молодших школярів можливе за умов організації навчання, заснованого на змістовному узагальненні навчального матеріалу. Висунуто тезу про необхідність подальшої розробки цих проблем з боку психологів і педагогів. Показано, що вчителі стикаються з серйозними труднощами під час формування дії контролю та пов'язаної з цим організації навчального діалогу. Зроблено висновок про актуальність розробки повноцінного дидактичного забезпечення цих проблем.


Ключ. слова: молодші школярі, дія контролю, самоконтроль, взаємоконтроль, навчальна взаємодія, навчальний діалог
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ю983.702

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кирейчев А. В. 
"Станьте, дети, станьте в круг!" Детская танцевальная терапия как метод профилактики и коррекции агрессивного поведения младших школьников / А. В. Кирейчев // Гуманіт. науки. - 2005. - № 1. - С. 155-158. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Дана характеристика танцевальной терапии; представлен метод детской танцевальной терапии (как модифицированный вариант танцевальной терапии); проанализированы результаты апробации данной терапии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.702-953.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Зоріна В. І. 
Ідеальний образ дорослого як чинник особистісного розвитку підлітка : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. І. Зоріна; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.

Визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми особистісного розвитку підлітка. Розкрито сутність, структуру (Я-реальний (реальна), Я-ідеальний (ідеальна), Реальний дорослий, Ідеальний дорослий) ідеального образу дорослого як чинника особистісного розвитку підлітка. Обґрунтовано та розроблено методом побудови семантичного простору емпіричну факторну ("Статусність", "Упевненість", "Замкнутість", "Доброзичливість") модель образу, в якій визначено місце ідеального образу дорослого. Доведено взаємозвꞌязок між особистісним розвитком підлітка та ідеальним образом дорослого. Обґрунтовано та розроблено розвивальну психологічну програму особистісного розвитку підлітка, обумовлену впливом ідеального образу дорослого. Доведено її ефективність та необхідність впровадження в роботу з підлітками. Запропоновано рекомендації практичним психологам, педагогам загальноосвітніх шкіл та інших закладів системи освіти, батькам, спрямовані на особистісний розвиток підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю983.702

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА454046 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського