Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.520.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Дметерко Н. В. 
Психологические особенности интеллектуального и эмоционального развития дошкольников в процессе подготовки к обучению в школе / Н. В. Дметерко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 50-54. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проаналізовано особливості інтелектуального й емоційного розвитку дошкільника в процесі підготовки до навчання в школі. Вивчено питання про роль навчальних корекційних занять, ігрових вправ у розвитку в дітей інтелектуальних і емоційних особливостей особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ю983.520.1-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стовбун І. О. 
Дослідження проблеми емоційно-ціннісного ставлення дітей до світу у працях вітчизняних психологів / І. О. Стовбун // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2011. - № 16 (2). - С. 68-71. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні підходи вітчизняних психологів до визначення сутності поняття «емоційно-ціннісне ставлення». Проаналізовано праці вітчизняних учених з проблеми формування емоційно-ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до світу, обгрунтовано необхідність його формування. Зазначено, що основною умовою для його формування є не тільки здобуття дитиною знань про об’єкти навколишнього світу, але й спілкування з дорослими як носіями системи загальнолюдських цінностей. Досліджено структурні компоненти емоційно-ціннісного ставлення. Зроблено висновок, що емоційно-ціннісне ставлення дитини до світу є складним особистісним утворенням, у якому в нерозривній єдності взаємодіють емоційні, інтелектуальні, мотиваційні, вольові процеси. Для пізнання особливостей емоційно-ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до світу найбільш продуктивними є дослідження вітчизняних вчених, у яких розкривається структура ставлення, його механізми, особливості формування в онтогенезі. Обгрунтовано доцільність подальших досліджень щодо формування та розвитку ставлень в онтогенезі.

Проанализированы различные теоретико-методологические подходы отечественных психологов к определению сущности понятия «эмоционально-ценностное отношение». Обосновывается необходимость формирования эмоционально-ценностного отношения к миру у детей дошкольного возраста. Отмечено, что главным условием для его формирования является не только получение ребенком знаний об окружающем мире, но и общение со взрослыми как носителями ситемы общечеловеческих ценностей. Исследованы структурные компоненты эмоционально–ценносного отношения. Сделан вывод, что эмоцонально-цееносное отношение детей к миру представляет собой сложное личностное образование, в котором в неразрывном единстве взаимодействуют эмоциональные, интелектуальные, мотивационные, волевые процессы. Для познания особеностей эмоционально-ценносного отношения детей дошкольного возраста к миру наиболее результативным является исследования отечественных ученых, в которых раскрывается структура становления его механизмов, особеностей формирования в онтогенезе. Обоснована ценность дальнейших исследований формирования и развития отношений к миру у детей в работах отечественных психологов.

Analyzed different theoretical and methodological approaches of national psychology, presented in the scientific and methodological literature to the definition of the term "emotional-valuable attitude." The necessity of forming an emotionally-valuable attitude to the world in preschool children. It is noted that the main condition for its formation is not only getting the child of knowledge about the world, but also communicate with adults as carriers sitemy human values. The structural components of emotional tsennosnogo relationship. It is concluded that emotsonalno-tseenosnoe ratio of children to the world is a complex personality utvorennnya which interact in the indissoluble unity of the emotional, intellectual, motivational, volitional processes. To the knowledge of the features of emotional and relationship tsennosnogo preschool children to the world of research is the most effective Soviet scientists disclosed that the formation of the structure of his arrangements, particularly the formation in ontogenesis. Justified by the value of further studies of formation and development of relations to the world of children in domestic work of psychologists


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.520.1 + Ю98 г(4УКР)д

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горбатих В. В. 
Індивідуальні особливості самоставлення старшого дошкільника в структурі життєвих орієнтацій : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. В. Горбатих; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Київ, 2019. - 22 c. - укp.

Визначено основні наукові підходи до дослідження проблеми самоставлення особистості, розкрито психологічний зміст цього поняття, його структуру. Охарактеризовано процес становлення самоставлення дітей 5-7 років у зв'язку з її життєвими орієнтаціями. Проаналізовано особливості, умови та основні чинники формування самоставлення дошкільника. Емпірично досліджено індивідуальні особливості цього самоставлення і встановлено його зв'язок з життєвими орієнтаціями дітей. Встановлено, що старшим дошкільникам властиве переважно ідеалізувати свій образ, завищувати свою загальну самооцінку і не надавати значення конкретним самооцінкам. Описано причини та наслідки поведінки так званого психологічного захисту: емоційного пристосування до ситуації, необ'єктивного її сприйняття. Розроблено та апробовано програму психолого-педагогічної взаємодії дітей з дорослими однолітками, спрямовану на розвиток їх самоставлення. Експериментально доведено ефективність її використання в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.520.1-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА440291 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського