Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.45$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Роговик Л. С. 
Психологія танцю : навч. посіб. / Л. С. Роговик. - К. : Главник, 2008. - 304 c. - (Психол. інструментарій). - Бібліогр.: с. 298-301. - укp.

Викладено основні положення психології танцю в контексті діяльнісного підходу. Розкрито сутність танцю як творчості, засобу невербального спілкування й особливого виду психомоторної активності особистості. Розглянуто пізнавальні психічні процеси, які активізуються в танці, розкрито специфіку їх прояву у хореографічній діяльності. Проаналізовано проблеми спілкування, етапи формуваня психосемантичного поля, структурування свідомості в побудові танцювальної мови. Особливу увагу приділено вивченню структури особистості танцюриста з урахуванням індивідуальних особливостей його темпераменту, характеру, здібностей. Визначено роль різних психічних процесів і станів під час створення танцю, розроблено концепцію танцювально-психомоторної діяльності.

Изложены основные положения психологии танца в контексте деятельностного подхода. Раскрыта сущность танца как творчества, средства невербального общения и особого вида психомоторной активности личности. Рассмотрены познавательные психические процессы, активизирующиеся в танце, раскрыта специфика их проявления в хореографической деятельности. Проанализированы проблемы общения, этапы формирования психосемантического поля, структурирования сознания в процессе создания языка танца. Особое внимание уделено изучению структуры личности танцора с учетом индивидуальных особенностей его темперамента, характера, способностей. Определена роль различных психических процессов и состояний при создании танца, разработана концепция танцевально-психомоторной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.45 + Щ320.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Русанова К. А. 
Психологічні особливості взаємозв'язку й динаміки розвитку творчого мислення й хореографічних здібностей у студентів хореографічного факультету в процесі навчання / К. А. Русанова // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 251-255. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обговорено проблему розвитку творчих здібностей майбутніх хореографів, специфіку розвивального впливу хореографічного мистецтва на особистість. За допомогою методики "Дослідження візуального мислення", тестової методики "Здібності до хореографічної імпровізації" (С. М. Симоненко, К. А. Русанова) та методу експертних оцінок за участю 51-го студента кафедри хореографічного виховання Інституту мистецтв ПДПУ ім. К. Д. Ушинського досліджено зв'язок між творчим мисленням і хореографічними здібностями особистості. Встановлено, що рівень розвитку хореографічних здібностей взаємозалежний з такими показниками творчого мислення, як гнучкість, швидкість, оригінальність, конструктивна активність, семантична, поведінкова і невербальна продуктивність.

Обсуждена проблема развития творческих способностей будущих хореографов и специфика развивающего воздействия хореографического искусства на личность. С помощью методики "Исследование визуального мышления", тестовой методики "Способности к хореографической импровизации" (С.Н. Симоненко, К.А. Русанова) и метода экспертных оценок с участием 51-го студента кафедры хореографического воспитания Института искусств ЮГПУ им. К. Д. Ушинского исследована связь между творческим мышлением и хореографическими способностями личности. Установлено, что уровень развития хореографических способностей взаимосвязан с такими показателями творческого мышления, как гибкость, скорость, оригинальность, конструктивная активность, семантическая, поведенческая и невербальная производительность.

The problem of developing the creative abilities of future choreographerТs specific developmental effects of choreographic art in person. Using the technique, "Investigation of visual thinking test methodology", "The ability to choreographic improvisation" (S. N. Simonenko, K. A. Rusanovа) and the method of expert evaluations of 51 student of ballet training of the Art Institute named K. Ushinsky investigated the connection between creative thinking and choreographic abilities of the individual. The level of choreographic abilities correlated with indicators of creative thinking, flexibility, speed, originality, constructive activity, semantic, behavioral, and non-verbal performance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.6 + Ю945.45-724 + Щ32 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вязьмітінова Н. В. 
Роль уяви та фантазії у спортивному бальному танцювальному мистецтві / Н. В. Вязьмітінова // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2007. - № 1. - С. 71-74. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено основні психологічні функції й якості особистості, що відіграють вирішальну роль в успішному виконанні спортивних бальних танців. Розкрито психологічну структуру знань, які необхідно засвоїти у процесі навчання та тренування. Показано місце та значення таких специфічних форм функціонування людської психіки, як уява та фантазія у спортивному бальному танцюванні. Досліджено процес створення танцювальної композиції, встановлено, що основою формування хореографічних образів є поєднання творчої уяви чи фантазії, інтуіції та наслідування.

Рассмотрены основные психологические функции и качества личности, играющие решающую роль в успешном исполнении спортивных бальных танцев. Раскрыта психологическая структура знаний, которые необходимо усвоить в процессе обучения и тренировки. Показаны место и значение таких специфических форм функционирования человеческой психики, как воображение и фантазия в спортивном бальном танцевании. Исследован процесс создания танцевальной композиции, установлено, что основой формирования хореографических образов являются единение творческого воображения или фантазии, интуиции и наследывания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.29 + Щ326 + Ю945.45-514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лата Н. А. 
Філософсько-естетичні проблеми специфіки художнього образу в хореографічному мистецтві / Н. А. Лата // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2007. - № 1. - С. 36-41. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто складові художнього образу як духовні сходинки щодо пізнання феномена емоційного впливу танцювального мистецтва. Проаналізовано філософсько-естетичні особливості категорій суб'єктивного й об'єктивного, які формують відношення до хореографічного мистецтва в цілому, розкривають своєрідність його духовного розвитку, що є домінуючим фактором у системі загальнолюдських цінностей культурної діяльності. Здійснено грунтовний аналіз структури художнього образу в хореографії з урахуванням закономірностей історичного розвитку культурно-мистецького процесу. Досліджено специфічні особливості відтворення художнього образу в танцях.

Рассмотрены составляющие художественного образа как духовные ступени к познанию феномена эмоционального влияния танцевального искусства. Проанализированы философско-эстетические особенности категорий субъективного и объективного, которые формируют отношение к хореографическому искусству в целом, раскрывают своеобразие его духовного развития, что является доминирующим фактором в системе общечеловеческих ценностей культурной деятельности. Проведен детальный анализ структуры художественного образа в хореографии с учетом закономерностей исторического развития культурно-искусственного процесса. Исследованы специфические особенности изображения художественного образа в танцах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.25 + Ю812.453.2 + Ю945.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чорнак З. А. 
Хореографія в системі заходів фізичної та психологічної реабілітації дітей з вадами розвитку : монографія / З. А. Чорнак, О. А. Плахотнюк, Л. М. Ціж; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : Растр-7, 2022. - 218 c. - Бібліогр.: с. 203-215 - укp.

Розглянуто проблематику впровадження інноваційних технологій фізичної та психічної реабілітації дітей з розладами аутистичного спектра (корекційні підходи директивного впливу, методи структурованої терапії, ігрові методи реабілітації, арт-терапевтична реабілітація, анімалотерапія) в хореографії. Наведено результати експериментальних заходів перевірки ефективності програми фізичної та психічної терапії та обґрунтовано рекомендації щодо впровадження розробленої програми для фізичної та психічної корекції аутистичних розладів у дітей. Означено процедуру організації та проведення занять з хореографії та ритміки, визначено особливості корекції поведінки, рухових та психічних порушень заняттями хореографією для дітей з особливими потребами. Наведено порівняльну характеристику впливу занять хореографічним мистецтвом на здорових дітей та дітей з вадами фізичного та розумового розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.45-997-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860402 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського