Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю937.241$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Власова О. Основні лінії розвитку соціальних здібностей в онтогенезі / О. Власова // Соц. психологія. - 2005. - № 4. - С. 44-54. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.З позицій сучасного розуміння здібностей як функціональних систем психіки людини узагальнено досвід емпіричного дослідження щодо становлення функціонально-операційно-регулятивної будови соціальних здібностей. Виявлено часові координати виникнення та психологічні особливості вікової динаміки емоційного, конативного, когнітивного та креативного потенціалів продуктивної активності людини в системі суб'єкт-суб'єктних відносин. Ключ. слова: соціальні здібності, соціально-емоційний потенціал, соціально-аналітичний потенціал Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.241
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Москаленко В. Особливості соціально-психологічних чинників економічної культури особистості / В. Москаленко // Соц. психологія. - 2006. - № 5. - С. 26-39. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Зосереджено увагу на соціально-психологічних детермінантах формування економічної культури особистості, яка розуміється не стільки як фінансово-економічна грамотність, скільки як психологічні якості, завдяки яким людина здатна діяти в певному соціально-економічному просторі. Ключ. слова: соціально-економічний простір, економічна культура Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.241:У + У010
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Періг І. М. Психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. М. Періг; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 23 c. - укp.Розкрито сутність, специфіку та психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу. Вперше запропоновано новий особистісний визначально-актуалізуючий підхід щодо виявлення та розвитку творчої обдарованості студентської молоді. Охарактеризовано показники, рівні, суб'єктивні й об'єктивні методи визначення даної якості у студентів ВТНЗ у процесі професійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель творчої обдарованості студентів технічного ВНЗ. Створено й апробовано психолого-педагогічну програму визначення, розвитку й актуалізації потенціалу творчої обдарованості майбутніх спеціалістів у галузі науки та техніки у навчально-виховному процесі, яка включає теоретичну та практичну частину. Доведено ефективність запропонованої програми та методики визначення, розвитку й актуалізації творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.241 + Ю945.1 + Ч481.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА348358 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|