Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ370.78$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 4, ч. 2. Архітектоніка кольору. Видова специфіка кольору / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 140 c. - укp.

Розкрито роль кольоротворення у мистецтві, виражальні можливості та специфіку художньо-образного застосування даного засобу у кіно та на телебаченні. Висвітлено специфіку різних типів синтезування у кінематографі та на телебаченні, формування типів колориту, а також можливості кольоромузики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + М952 + З943

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горпенко В. Г. 
Звуко-зоровий монтаж / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 59 c. - Библиогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито специфіку взаємодії зображення і звуку в аудіовізуальних мистецтвах. Розглянуто основні етапи освоєння звуко-зорового монтажу, принципи та форми вертикального монтажу, його драматургічні, асоціативно-образні можливості, а також явище пластичної мелодійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горпенко В. Г. 
Монтаж: Кіно. Телебачення : Моногр. / В. Г. Горпенко; Київ. міжнар. ун-т. - К., 2004. - 272 c. - укp.

Розглянуто особливості становлення виражальних можливостей монтажу, основні етапи його становлення. Наведено основні закони сприйняття, які впливають на монтаж, визначено складові елементи кадру. Охарактеризовано принципи "непомітного" монтажу зображення. Описано етичні властивості монтажу в межах ретрансляційного та постановочного способів фіксування. Проаналізовано драматургічні особливості зображально-музичного монтажу.

Рассмотрены особенности становления выразительных возможностей монтажа, основные этапы его становления. Приведены основные законы восприятия, влияющие на монтаж, определены составные элементы кадра. Охарактеризованы принципы "невидимого" монтажа изображения. Описаны этические свойства монтажа в пределах ретрансляционного и постановочного способов фиксирования. Проанализированы драматургические особенности изобразительно-музыкального монтажа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + Щ382.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стецюк И.  
"Третье направление" и киномузыка Эдуарада Артемьева (в помощь самостоятельной работе студентов) / И. Стецюк, М. Абакумов; Нац. музык. акад. Украины им. П.И.Чайковского. - К., 2005. - 80 c. - Библиогр.: 54 назв. - рус.

Проанализирована сущность эстетической платформы школы "третьего направления", причины ее возникновения и особенности развития. Основное внимание уделено вопросам взаимосвязи звукового кино и электронных технологий в формировании школы "третьего направления". Охарактеризовано творчество композитора Э.Артемьева, которое раскрывает сущность данного направления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.713(4РОС)6-81 Артемьев Э. + Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ползікова Н. І. 
Роль тиші у звуковому кінематографі / Н. І. Ползікова // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Теорія та історія культури. - 2008. - Т. 75. - С. 12-16. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено поняття тиші, що розглянуто в контексті звукового кінематографа на базі розробок французького теоретика кіно М. Шіона. Саме звуковий кінематограф уможливив існування в кінематографічному просторі тиші як такої та ввів у вжиток постать німого - джерело тиші та носія специфічних властивостей, які надають режисеру ще один неординарний і цікавий спосіб реалізації сюжетних перипетій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Теор.іст.культ. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бут О. В. 
Звук як компонент образної структури фільму : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / О. В. Бут; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Проведено комплексне системне дослідження звукового рішення фільму як одного з головних компонентів його образної структури. Розроблено й впроваджено субтрактивний, адитивний й інтеграційний методи синтезу образної структури, адаптовані для художнього аналізу з теорії світла й технології синтезу звуку. Образну структуру фільму розглянуто як складну систему з асоціативними зв'язками по горизонталі (об'єднання мови, музики, звукових ефектів й атмосфери у звукову картину), вертикалі (звукозоровий контрапункт) і в масштабі формоутворення (лейтелементи, принципи симфонізму, перенесення в кінематограф принципів традиційної будови балади, думи, народної драми - вертепу). Проаналізовано досвід застосування субтрактивного, адитивного й інтеграційного методів синтезування образності на прикладі українських ігрових фільмів. Розглянуто новітні засоби виразності багатоканальних систем кіно.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Демещенко В.  
Кіно як синтез мистецтв: звук і музика... : монографія / В. Демещенко; М-во культури України, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец., Ін-т мистец. - К., 2012. - 334 c. - Бібліогр.: 428 назв - укp.

На широкій джерельній базі, абсолютну більшість якої складають матеріали та першоджерела режисерів і теоретиків вітчизняного та зарубіжного кіно, висвітлено процес становлення звукового кінематографа, формування його оповідальних структур і специфічних особливостей кінозвуку і кіномузики. Підкреслено, що звук є основним зображально-виражальним засобом кіно. Вперше у вітчизняній історіографії простежено процес взаємодії мистецтв і їх творчий синтез у кінематографі в контексті практичного освоєння звуку та специфіки музичиного супроводу в кіно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ317.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Драчова О. П. 
Засоби поліфонічної текстуальної організації документального фільму О. Фетисової "Вероніка і саксофон" / О. П. Драчова // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 4. - С. 142-146. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано принцип поліфонії у структурі кінематографічного тексту як чинник елітарної діалогічної структури в масовокомунікаційному просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ваховська Л. Ф. 
Комунікативно-композиційна організація кінематографічних текстів невеликого обсягу / Л. Ф. Ваховська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 27. - С. 78-82. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Виявлено особливості композиційної будови англомовних кінематографічних текстів невеликого обсягу. Розкрито особливості їх комунікативної організації. Розглянуто основні комунікативні стратегії й тактики побудови англомовних кінематографічних текстів невеликого обсягу.

Выявлены особенности композиционного строения англоязычных кинематографических текстов небольшого объема. Раскрыты особенности их коммуникативной организации. Рассмотрены основные коммуникативные стратегии и тактики построения англоязычных кинематографических текстов небольшого объема.

The article deals with finding out composition peculiarities of cinematography texts of small size. Peculiarities of their communicative structure, means of reaching the communicative aims in these texts are also considered in the paper.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70 + Щ370.78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Десятник Г. О. 
Теоретичні засади та термінологія кінотелемонтажу : [навч. посібник та допоміж. матеріали] / Г. О. Десятник. - Київ : Навч.-наук. ін-т журналістики КНУ ім. Т. Шевченка, 2023. - 360 c. - укp.

Розділ перший. Технології кінотелемонтажу 5 Розділ другий. Теоретичні засади кінотелемонтажу та історія його формування 11 Розділ третій. Оповідний монтаж 26 3.1. Методи й форми оповідного монтажу 3.2. Організація та прийоми оповідного монтажу Розділ четвертий. Акцентний монтаж 72 4.1. Аналітичний метод та його монтажні форми 4.2. Образний метод та його монтажні форми 4.3. Керування екранним часом Розділ п’ятий. Звуко-зоровий монтаж 121 5.1. Звук як виражальний засіб екранного твору 5.2. Прийоми звуко-зорового монтажу 5.3. «Монтаж атракціонів» Розділ шостий. Внутрішньокадровий монтаж 140 Висновки 145 Додатки 147 1. Діячі екранних мистецтв, які зробили суттєвий внесок у практику і теорію монтажу 2. Монтажні етюди для самостійної роботи 3. Словник термінів кінотелемонтажу 4. Англомовні терміни кінотелемонтажу 5. Словник технологічних термінів відеомонтажу 1


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського