Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ370.771.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Дихнич Л. П. 
Світовий кінематограф у розвитку індустрії моди в 1930-х роках / Л. П. Дихнич // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 68-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено роль світового кінематографа у розвитку індустрії моди в 1930-х роках. Актуальність теми зумовлена зростанням інтересу вітчизняних науковців до історичних процесів, що відбувалися у галузі світової моди продовж першої половини ХХ ст. Проаналізовано історіографію наукової проблеми; визначено модні стилі, що панували у світовому суспільстві; простежено вплив культових акторів на розповсюдження моди; розглянуто діяльність художників з костюмаів провідних кінокомпаній, які впливали на формування модних тенденцій; проаналізовано участь європейських кутюр'є у створенні одягу для кіноіндустрії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.771.4 + Щ370.06:М + М4-22г

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лі Хань 
Культуротворчі функції історичного костюма в ігровому кінематографі Китаю порубіжжя XX – XXI ст. : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / Лі Хань; Харківська державна академія культури. - Харків, 2019. - 18 c. - укp.

Увагу присвячено дослідженню особливостей функціонування історичного костюма в ігровому кінематографі Китаю порубіжжя XX - XXI ст. Визначено, що надбання традиційної культури Китаю (міфи та "вічні сюжети" середньовічної літератури, історичний китайський костюм - ханьфу) як певні знаково-символічні системи реалізовують традиційні культуротворчі функції: гармонізаторську, інформаційну, пізнавальну (гносеологічну), ціннісну (аксіологічну), комунікативну тощо. Досліджено, що на рівні сучасної культури Китаю ці культурні надбання (враховуючи й історичний китайський костюм) доповнюються культуротворчими функціями, які дозволяють поєднати традиційну та сучасну культури між собою. Виявлено такі типи культурного маркування, які здійснюються за допомогою історичного костюма в жанрах ігрового кінематографа Китаю: загальне соціокультурне маркування й авторське. Доведено, що основними культуротворчими функціями історичного китайського костюма в ігрових фільмах Китаю порубіжжя ХХ - ХХІ ст. є як традиційні культуротворчі функції (гармонізаторська, інформаційна, пізнавальна (гносеологічна), ціннісна (аксіологічна), комунікативна, ідентифікаційна, соціально-символічна тощо), так і специфічні функції, притаманні сучасній культурі: стилізації, реконструкції, самовираження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(5КИТ)6-4 + Щ370.771.4(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443273 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського