Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ334.076.2$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Купіна Н. Н. Театр у світі ігрових концепцій культури / Н. Н. Купіна // Культура України. Мистецтвознав. - Х., 2000. - Вип. 6. - С. 55-60. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Проблеми акторської майстерності висвітлено в естетичному та соціокультурному аспектах, які, за К.С.Станіславським, полягають у обов'язковому натхненні у творчому акті та творенні художнього образу, а також у внутрішній дисципліні, можливості керувати натхненням. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.076.2 + Ю812.453.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Уварова Т. І. Монолог як явище культури : монографія / Т. І. Уварова; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2009. - 172 c. - Бібліогр.: 272 назв. - укp.Розглянуто еволюцію функціонування монологу в світовій та українській культурі, подано його визначення та висвітлено культурну парадигму. Проаналізовано особливості втілення монологічного мовлення в різних сферах діяльності людини. Наведено класифікацію монологів за сферою застосування, суб'єктом, стилем виконання, розкрито специфіку їх втілення у мистецькій практиці та сценічному мистецтві України, обгрунтовано досвід практиків сцени: драматургів, режисерів, акторів та їх позицію щодо сучасного функціонування монологу в драматичному мистецтві й естраді. Рассмотрена эволюция функционирования монолога в мировой и украинской культуре, дано его определение и освещена культурная парадигма. Проанализированы особенности воплощения монологической речи в разных сферах деятельности человека. Приведена классификация монологов по сфере применения, субъекту, стилем выполнения, раскрыты специфика их воплощения в художественной практике и сценическом искусстве Украины, обоснован опыт практиков сцены: драматургов, режиссеров, актеров и их позиция относительно современного функционирования монолога в драматическом искусстве и эстраде. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-227.5 + Щ334.076.2 + Щ364.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА714807 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Барнич М. М. Акторське "переживання в ролі" як творчий процес : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / М. М. Барнич; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. - К., 2007. - 19 c. - укp.Розкрито сутність та особливості функціонування процесу переживання у мистецтві актора. З використанням методу психологічного аналізу діяльності людини (за О.Леонтьєвим) проведено спостереження за творчістю акторів і самоспостереження та встановлено, що у процесі переживання актора у ролі актуалізуються окремі, психічно відмежовані актором одна від одної різні види його діяльності, які визначено як "діяльність-творчість" і "діяльність-гра". На підставі дослідження процесу функціонування даних видів діяльності актора виявлено їх вплив на внутрішню "психорефлективну організацію" актора як людини. Встановлено, що дане відображення, пов'язане з аналогічністю фізичних дій актора з фізичними діями персонажа ролі, проектується на дії актора у формі реакцій організму, адекватних до реакцій ролі, що і становить сутність психологічного стану переживання актора у ролі. Вперше методом визначення "катарсису" (за Л.Виготським) проаналізовано емоційний стан переживання актора у ролі. Доведено належність емоційного стану переживання до одного з різновидів катарсису. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.076.2 + Ю935.216
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА349763 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Бойко Т. А. Образ-маска та сценічний гротеск в акторській творчості Йосипа Гірняка 1922 - 1933 рр. : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав.: 17.00.02 / Т. А. Бойко; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. - К., 2010. - 19 c. - укp.Досліджено акторську творчість Й. Гірняка 1932 - 1933 рр. та особливості образу-маски й гротескні засоби виразності у практиці митця. Визначено етапи професійного становлення актора, висвітлено його сценічний доробок на сцені Мистецького об'єднання і театру "Березіль". Обгрунтовано репрезентативність творчості Й. Гірняка для театральної естетики Л. Курбаса. Проаналізовано особливості сценічної маски та засоби гротеску в акторському мистецтві 1920 - 1930 рр. на основі праць зарубіжних і вітчизняних учених, а також універсальну виконавську манеру Й. Гірняка в контексті досліджень акторського мистецтва початку ХХ ст. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.3(4УКР)61-8Гірняк,Й. + Щ334.076.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370635 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Пацунов В. П. Художній образ як форма асоціативного перетворення реальної, ірреальної та уявної дійсності / В. П. Пацунов // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2017. - Вип. 24. - С. 243-247. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Досліджено природу художньої образності взагалі та театральної зокрема. Методологічною основою дослідження є застосування загального наукового принципу об'єктивності, історичності, аналітичного, культурологічного та компаративного методів при аналізі фактологічного матеріалу з проблем художнього образу. Запропоновано власне визначення поняття "Художній образ" та вводить в ужиток термін "Театральна вертикаль" для позначення образного вектору театрального твору. Розширюються існуючі тлумачення художнього образу, що сприятиме формуванню образного мислення нового покоління театральної режисури. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.076.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|