Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ334.017.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Бортнік Ж. 
Рецепція драматичного твору в процесі інсценізації монодрами (на прикладі хроніки В. Шекспіра "Річард III" та вистави "Річард після Річарда" режисера І. Волицької) / Ж. Бортнік // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 19. - С. 7-13. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто основні етапи та особливості створення сценічного тексту монодрами та тексту вистави на прикладі хроніки В. Шекспіра "Річард III". Зазначено, що, створюючи сценічний текст монодрами та вистави, його автори виокремлюють з літературного тексту єдиного суб'єкта дії, обирають матеріал, що ілюструє формування межового стану свідомості персонажа, вкладають в його вуста слова інших персонажів, проектуючи крізь свідомість єдиного суб'єкта дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.017.46 + Ш5(4ВЕЛ)4-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чужинова І. Ю. 
Сценічні комедійні жанри у формотворчому процесі національного театрального мистецтва 1920-х років : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.02 / І. Ю. Чужинова; Національна академія наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського. - Київ, 2021. - 19 c. - укp.

Дисертація присвячена дослідженню найбільш популярних сценічних комедійних жанрів 1920-х рр. Вперше такі «високі» жанри як комедія та трагікомедія розглянуті у єдиному контексті із «низькими» жанрами - інтермедією, ревю, комедією-переробкою. Такий підхід дозволив зафіксувати існування спільного художнього поля для народження певних тем та образів, що з часом стають провідними для комедійних жанрів українського театру. Обгрунтовано, що кожен із п’яти розглянутих у дисертації комедійних театральних жанрів протягом 1920-х рр. переживає певні метаморфози, існує у розмаїтті модифікацій в межах самого жанру. Вперше в українському театрознавстві дисертантом запропоновано типологію для таких жанрів як новітня інтермедія, комедія-переробка та ревю, розширено знання про становлення оновлених жанрів сатирично-побутової комедії та трагікомедії. Формотворчий процес 1920-х рр. був скерований не лише на розширення жанрової системи українського театру, зокрема її комедійного сегменту. Для більшості експериментів із формою головним завданням було розвинути видове розмаїття українського театру, а саме: створити нові театри, такі як музичної комедії, естради, сатири, ляльковий театр та ін., закласти підвалини для формування національного циркового мистецтва. Дослідження може започаткувати вивчення системи сценічних театральних жанрів 1920-х pp., з урахуванням унікального розмаїття жанрів та їх модифікацій, а також продовжене за рахунок розширення контексту, імен та явищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.3(4УКР)61-4 + Щ334.017.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453172 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського