Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (126)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ334.017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Palmero N. C. 
Renaissance representational aesthetics and the verbal icon: An example from Shakespeare / N. C. Palmero // Ренесанс. студії / Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка НАН України, Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2000. - Вип. 5. - С. 74-85. - англ.

Согласно теории театральной семиотики все театральные знаки можно разделить на три подвида: иконические (аналогии), указательные и символические. Рассмотрены особенности функционирования принципа художественной аналогии (или иконической образности) в контексте ренессансной предметно-изобразительной эстетики. Предпринята попытка показать, как лингвистическая аналогия функционирует в драматургических произведениях У.Шекспира.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.017 + Ю812.453.3 + Ш6(4Вел)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зорницький А. В. 
Драматургія та історико-культурний контекст : моногр. / А. В. Зорницький. - Житомир : ОП "Житомир. облдрук.", 2007. - 242 c. - Бібліогр.: с. 226-242. - укp.

Розглянуто розгорнуту систему зв'язків, які виникають між мистецтвом драматургії та культурним контекстом певної країни за конкретної історичної доби. Наведено результати дослідження особливостей драматургії американського автора Т.Уїльямса, а також явищ мистецького, соціального, національно- та регіонально-культурного життя США й окремих європейських країн у XX ст.

Рассмотрена развернутая система связей, возникающих между искусством драматургии и культурным контекстом определенной страны в конкретный исторический период. Приведены результаты исследования особенностей драматургии американского автора Т.Уильямса, а также ряда явлений культурной, социальной, национально- и регионально-культурной жизни США и отдельных европейских стран в XX в.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО)-4Уїльямс,Т.536 + Ш5(0)-336 + Щ334.017 + Щ334.3(7США)6-074

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бортнік Ж. 
Рецепція драматичного твору в процесі інсценізації монодрами (на прикладі хроніки В. Шекспіра "Річард III" та вистави "Річард після Річарда" режисера І. Волицької) / Ж. Бортнік // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 19. - С. 7-13. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто основні етапи та особливості створення сценічного тексту монодрами та тексту вистави на прикладі хроніки В. Шекспіра "Річард III". Зазначено, що, створюючи сценічний текст монодрами та вистави, його автори виокремлюють з літературного тексту єдиного суб'єкта дії, обирають матеріал, що ілюструє формування межового стану свідомості персонажа, вкладають в його вуста слова інших персонажів, проектуючи крізь свідомість єдиного суб'єкта дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.017.46 + Ш5(4ВЕЛ)4-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Науменко Н. В. 
Гамлетівська "Пастка" як літературний і мистецький прийом у драмі й театрі ХХ століття / Н. В. Науменко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2018. - № 2. - С. 173-181. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано твори новітніх письменників та їх театральні постановки, де по-різному інтерпретовано формозмістовий прийом третьої дії шекспірівського "Гамлета" так звану "пастку": чинник непрямого викриття зла і створення катарсичної компоненти у взірцях передусім комедійного жанру, елемент широкого культурного контексту окремо взятого твору. Завдяки цьому автори п'єс надають нового звучання не лише зазначеному, а й інших образам, тематичним та сюжетним колізіям шекспірівського оригіналу, відкриваючи їх для подальших модифікацій - як комедійних, так і серьозних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.076.3 + Щ334.017(4)"19"

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/Мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чужинова І. Ю. 
Сценічні комедійні жанри у формотворчому процесі національного театрального мистецтва 1920-х років : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.02 / І. Ю. Чужинова; Національна академія наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського. - Київ, 2021. - 19 c. - укp.

Дисертація присвячена дослідженню найбільш популярних сценічних комедійних жанрів 1920-х рр. Вперше такі «високі» жанри як комедія та трагікомедія розглянуті у єдиному контексті із «низькими» жанрами - інтермедією, ревю, комедією-переробкою. Такий підхід дозволив зафіксувати існування спільного художнього поля для народження певних тем та образів, що з часом стають провідними для комедійних жанрів українського театру. Обгрунтовано, що кожен із п’яти розглянутих у дисертації комедійних театральних жанрів протягом 1920-х рр. переживає певні метаморфози, існує у розмаїтті модифікацій в межах самого жанру. Вперше в українському театрознавстві дисертантом запропоновано типологію для таких жанрів як новітня інтермедія, комедія-переробка та ревю, розширено знання про становлення оновлених жанрів сатирично-побутової комедії та трагікомедії. Формотворчий процес 1920-х рр. був скерований не лише на розширення жанрової системи українського театру, зокрема її комедійного сегменту. Для більшості експериментів із формою головним завданням було розвинути видове розмаїття українського театру, а саме: створити нові театри, такі як музичної комедії, естради, сатири, ляльковий театр та ін., закласти підвалини для формування національного циркового мистецтва. Дослідження може започаткувати вивчення системи сценічних театральних жанрів 1920-х pp., з урахуванням унікального розмаїття жанрів та їх модифікацій, а також продовжене за рахунок розширення контексту, імен та явищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ334.3(4УКР)61-4 + Щ334.017.462

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА453172 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського