Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (101)Журнали та продовжувані видання (56)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ327$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 68
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Пастух В. В. 
Модерні хореографічні напрямки в Галичині (20-30-і роки ХХ століття) / В. В. Пастух. - К. : Знання, 1999. - 41 c. - Бібліогр.: 76 назв. - укp. - рус.

Розглядаються проблеми розвитку модерних танцювальних течій в Галичині у міжвоєнний період. Висвітлено форми сценічної репрезентації і розвиток жанру камерного танцю. Визначено шляхи проникнення у хореографічне мистецтво регіону новітніх тенденцій та специфіку асиміляції модерних знахідок у творчості галицьких митців, а також обговорюються питання підготовки фахівців у галузі модерної хореографії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.45 + Щ323(4Укр331)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р86374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Луценко Л. С. 
Хореографическая подготовка в акробатическом рок-н-ролле / Л. С. Луценко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 28. - С. 67-74. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто вплив хореографічної підготовки на початковому етапі тренувань на результати в акробатичному рок-н-ролі. Визначено основні напрямки хореографічної підготовки та запропоновано комплекси вправ.

Рассмотрено влияние хореографической подготовки на начальном этапе тренировок на результаты в акробатическом рок-н-ролле. Определены основные направления хореографической подготовки и предложены комплексы упражнений.

The influence of choreographic preparation on the initial stage of trainings on results in an acrobatic rock-n-roll is considered. The basic directions of choreographic preparation are recommended and the complexes of exercises are offered.


Ключ. слова: акробатический рок-н-ролл, хореография, начальная подготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.631.5 + Щ327.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Елизаров А. В. 
К проблеме либретто в современной хореографической постановке [Електронний ресурс] / А. В. Елизаров // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2008. - 11, № 1. - С. 62-67. - Библиогр.: 8 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2008/

Розглянуто проблеми лібрето в сценічній хореографії, як літературної основи хореографічної постановки компонента, якому за обставин, що історично склалися, надавалося неправомірно мало уваги. Обгрунтовано, що драматургія лібрето багато в чому визначає долю хореографічного спектаклю, тривалість його життя в просторі сцени.

Рассмотрена проблема либретто в сценической хореографии, которому как литературной основы хореографической постановки компоненты, в силу исторически сложившихся обстоятельств уделялось неправомерно мало внимания. Отмечено, что именно драматургия либретто во многом определяет судьбу хореографического спектакля, продолжительность его жизни в пространстве сцены.

The article author comes into notice to the libretto problem in the stage choreography, considering a literary basis of the choreographic raising component, which in force of circumstances, that history folded, to this day little attention spared illegal. Meantime, on opinion, author, exactly the libretto dramaturgy in the great deal determines a fate of choreographic theatrical, duration of his life in the spacious stages.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327 + Щ319.76

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кокуленко Б. Г. 
Там, де "Ятрань"... : моногр. / Б. Г. Кокуленко; Нац. хореогр. спілка України. - Кіровоград, 2006. - 192 c. - Библиогр.: с. 182-190 - укp.

Розглянуто особливості становлення та розвитку хореографічного фольклоризму в народно-сценічному мистецтві Кіровоградщини. Проаналізовано регіональні особливості фольклорних традицій. Особливу увагу приділено діяльності ансамблю танцю "Ятрань", зокрема моделюванню національно-фольклорного характеру його концертних програм.

Рассмотрены особенности становления и развития хореографического фольклоризма в народно-сценическом искусстве Кировоградской области. Проанализированы региональные особенности фольклорных традиций. Особое внимание уделено деятельности ансамбля танца "Ятрань", в частности моделированию национально-фольклорного характера его концертных программ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.442(4УКР-4КИР) + Щ364.23(4УКР-4КИР)6-68"Ятрань"

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Голубенков А. Г. 
Танцевальное шоу в системе жанров сценической хореографии [Електронний ресурс] / А. Г. Голубенков // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2008. - 11, № 1. - С. 56-61. - Библиогр.: 10 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2008/

Досліджено специфіку танцювального шоу як жанру сучасного хореографічного мистецтва. Проаналізовано сутність та жанротвірні ознаки шоу. Охарактеризовано витоки та соціокультурні передумови виникнення жанру, а також розглянуто сучасний етап модернізації художніх традицій танцювального шоу як процес подальшого розвитку жанру.

Исследована специфика танцевального шоу как жанра современного хореографического искусства. Проанализирована сущность и жанрообразующие признаки шоу, охарактеризованы истоки и социокультурные предпосылки возникновения жанра, а также рассмотрен современный этап модернизации художественных традиций танцевального шоу как процесс дальнейшего развития жанра.

The acticle is devoted to the investigation of the dance show's specific as a genre of the modern choreographic art. The author analyzes entity and show's signs which create the genre. Characterize a sources and socio-cultural presupposition rise of the genre and also considers the modern stage of the artistic tradition of the dance show as a process of further genre's development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327(0)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/мист. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чепалов О. І. 
Хореографічний театр Західної Європи ХХ ст. : моногр. / О. І. Чепалов; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2007. - 344 c. - Бібліогр.: с. 302-327. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку сучасного танцю в Західній Європі XX ст. Простежено динаміку активного впровадження нових видів танцювального мистецтва в різних країнах в контексті їх традицій художньої культури та соціальних умов. Визначено типові особливості постмодерністського танцю, розкрито трансформацію концепції краси, а також видозміни пластичної мови, пов'язані з темами й образами образотворчого мистецтва - від "Російських сезонів" до відеоінсталяцій авангардистів, виявлено генезу "театру танцю" та шляхи його розвитку на межі XXI ст.

Освещены проблемы развития современного танца в Западной Европе XX в. Прослежена динамика активного внедрения новых видов танцевального искусства в разных странах в контексте их традиций художественной культуры и социальных условий. Определены типичные особенности постмодернистского танца, раскрыты трансформации концепции красоты, а также видоизменения пластического языка, связанные с темами и образами изобразительного искусства - от "Русских сезонов" до видеоинсталяций авангардистов, выявлены особенности развития "театра танца" и пути его развития на границе XXI в.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.45(0)6 + Щ335.42(0)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Розвиток танцювальної хіп-хоп культури: від 60-х років ХХ століття до сьогодення : навч.-метод. посіб. / уклад.: С. О. Бистрицька; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2009. - 44 c. - укp.

Розглянуто історію розвитку хіп-хоп культури, ритм-н-блюзу. Охарактеризовано танцювальні стилі та техніки сучасного танцю. Увагу приділено відомим історичним постатям музичної культури хіп-хопу. Надано біографічні дані хореографів В. Робсона, Ш. Спаркса, Д.М. Куделки, Т. Діоріо. Запропоновано методику виконання базових рухів сучасного "stret" танцю.

Рассмотрена история развития хип-хоп культуры, ритм-н-блюза. Охарактеризованы танцевальные стили и техники современного танца. Внимание уделено известным историческим личностям музыкальной культуры хип-хопа. Даны биографические данные хореографов В. Робсона, Ш. Спаркса, Д.М. Куделки, Т. Диорио. Предложена методика выполнения базовых движений современного "stret" танца.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.7 + Щ323(7СПО)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Білаш П. М. 
Балетмейстерське мистецтво і становлення української сценічної хореографії у контексті розвитку європейської художньої культури 10 - 30-х років XX століття : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / П. М. Білаш; Держ. акад. кер. кадрів культури і мистецтв. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Розглянуто проблеми розвитку балетмейстерського мистецтва й утвердження українського сценічного танцю у контексті поступу європейської художньої культури першої третини XX ст. На підставі дослідження складних процесів розвитку європейської хореографії та становлення українського танцювального мистецтва та балетного театру в естетико-філософському, культурологічному й історичному аспектах відображено вплив на них таких напрямків художньої культури межі XIX - XX ст. як імпресіонізм та експресіонізм. Звернення до названих напрямків з погляду стилю як структурно-типологічної категорії мистецтва дозволило розглянути основні естетичні категорії хореографічного мистецтва - "зображальне" та "виражальне", які зумовили розвиток світового хореографічного мистецтва та українського сценічного танцю даного періоду. На підставі обгрунтування поняття "стиль" та поглибленого аналізу танцювальної структури творів українських балетмейстерів 1910 - 1930 рр. виявлено внутрішні стилеутворювальні елементи національного народного танцю - його системи знакових абстракцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.420.75 + Щ327.3(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чепалов О. І. 
Жанрово-стильова модифікація вистав західноєвропейського хореографічного театру ХХ ст. : автореф. дис... д-ра мистецтвознав. / О. І. Чепалов; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2008. - 32 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(0)6-2 + Щ327.45-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мерлянова О. А. 
Жіночі танці в українській народній хореографії : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / О. А. Мерлянова; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2009. - 19 c. - укp.

У контексті розвитку народної та сценічної хореографії вперше досліджено жіночі танці. Проведено історико-культурний і мистецтвознавчий аналіз за напрямами, а саме: українські жіночі танці у побуті у контексті календарно-річної та сімейної обрядовості, а також поза обрядами; сценічні варіанти українських жіночих танців у народно-сценічній хореографії та за умов оперно-балетних вистав на національні теми. Доведено, що обрядові жіночі танці у процесі естетизації набули самостійного художнього значення, дали поштовх для подальшого розвитку необрядових танців. Відзначено, що український народний жіночий танець зазнав активного переосмислення у сценічних інтерпретаціях балетмейстерів народно-сценічної та класичної хореографії, що доводить правомірність віднесення до комплексу народної хореографічної культури фольклорних артефактів та похідних сценічних форм.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.442(4УКР) + Т597.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365169 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шкарабан М. М. 
Система виразності Франсуа Дельсарта в контексті світових сценічних мистецтв : Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.01 / М. М. Шкарабан; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розглянуто теорію сценічної виразності французького педагога, співака та композитора Франсуа Дельсарта (1811 - 1871). Установлено генезу оригінального методу Дельсарта - курсу прикладної естетики. Проведено структурний аналіз його складових. Досліджено еволюцію теорії Дельсарта в США та Західній Європі. Проаналізовано творчі методи його учнів і послідовників, а також специфічні особливості американської версії курсу прикладної етики - системи виразності. З'ясовано впливи системи виразності та дельсартіанства на американський і європейський модерний танець. Визначено роль і значення системи виразності як авторського тренінгу у Молодому театрі Леся Курбаса та викладання системи Дельсарта у Вищому музично-драматичному інституті ім. М.В.Лисенка (теперішньому Київському національному університеті театру, кіно та телебачення ім І.К.Карпенка-Карого).


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(4ФРА)5-8Дельсарт Ф. + Щ320.3 + Щ327.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345072 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Горбатова Н. О. 
Становлення мистецтва класичного танцю в Україні (20 - 30-ті роки ХХ століття) : Автореф. дис... канд. іст. наук : 17.00.01 / Н. О. Горбатова; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Докладно проаналізовано періодику, історіографію спеціальних літературних джерел, досліджено історичні та соціально-культурні умови та шляхи становлення й розвитку класичного танцю в Україні у 1920 - 1930 рр. Розглянуто традиції, тенденції та закономірності образно-смислової трансформації традиційних форм і лексики класичного танцю та канонічної балетної вистави у процесі синтезу з українським народним і професійним хореографічним мистецтвом у зв'язку з впливом західноєвропейської й особливо російської класичних хореографічних шкіл. Висвітлено процес становлення професійної хореографічної освіти в Україні. З'ясовано, що визначальний вплив на її розвиток мали російська (петербурзька та московська) хореографічні школи, а також західноєвропейська, що спричинило вирішальний пріоритет класичного танцю, естетики класичної хореографії для хореографічної культури України дослідженого періоду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.441(4УКР)62 + Щ335.3(4УКР)62

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шариков Д. І. 
Сучасна хореографія як феномен художньої культури ХХ століття : автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / Д. І. Шариков; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Висвітлено аспект зародження та розвиток сучасного хореографічного мистецтва XX ст. Систематизовано й узагальнено досвід дослідників у вивченні цієї галузі. Акцентовано на важливості подальших досліджень теорії та історії хореографії. Наведено визначення поняття сучасної хореографії, її джерела, етапи становлення. Розкрито чинники й особливості, а також новітні та синтезовані форми танцю XX ст. Визначено сучасний стан хореографічного мистецтва за напрямами, стилями, видами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ323(0)6 + Щ327.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пастух В. В. 
Сценічна хореографічна культура Східної Галичини 20-30-х років ХХ століття : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / В. В. Пастух; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 1999. - 20 c. - укp.

Розглядаються проблеми становлення і розвитку сценічної хореографічної культури Східної Галичини (20-30-і р. XX ст.) у її зв'язках з європейськими мистецькими процесами окресленого періоду та українськими народно-танцювальними традиціями. Визначено загальні тенденції та регіональну специфіку цього процесу. Обгрунтовано важливість тогочасних досягнень у даній галузі для подальшого розвитку вітчизняної танцювальної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327г(4УКР33)61

Шифр НБУВ: РА306588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Погребняк М. М. 
Танець "модерн" у художній культурі XX ст. : автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 26.00.01 / М. М. Погребняк; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2009. - 19 c. - укp.

На підставі широкого комплексу літературних джерел і мистецької практики уперше у вітчизняному мистецтвознавстві наведено цілісну картину функціонування танцю "модерн" у художній культурі XX ст. З'ясовано культурно-історичні передумови виникнення стилю "модерн" та його екстраполяції у мистецтво хореографії. Виявлено, що символізм є однією з найважливіших передумов і, як філософська світоглядна концепція, має відображення у практиці танцю "модерн". Науково сформульовано критерії віднесення хореографічних творів до стилю "модерн" та наведено визначення поняття "школа танцю "модерн". Висвітлено еволюцію танцю "модерн" протягом XX ст. Розглянуто естетико-теоретичні ідеї реформаторів сценічного руху та провідних представників світового танцю "модерн". Визначено особливості розвитку даного стилю у хореографії у дореволюційній і радянській Росії, а також естетико-теоретичні засади постмодерної хореографії. Розглянуто шляхи розповсюдження традиції танцю "модерн".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.45 + Ю812.453.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363338 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бойко О. С. 
Художній образ в українському народно-сценічному танці : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / О. С. Бойко; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Вперше проведено системне дослідження хореографічної образотворчості в українському народному танці як прояву національної художньої культури. Розкрито сутність понять "образ", "художній образ", "народно-сценічний танець", "танцювальний образ". Проаналізовано природу й ознаки художнього образу як категорії естетики, розкрито специфіку його прояву в танцювальному мистецтві. Критично переосмислено ряд положень і висновків про генезу та типологію української народної хореографії, фольклорний синкретизм, класифікацію хороводів. Визначено основну номенклатуру сценічних образів, створених засобами української народної хореографії. Проаналізовано особливості українського хореографічного образотворення, викладено сучасні тенденції його розвитку. Досліджено етнонаціональне походження та національне становлення української хореографічної образності. Зроблено висновок, що проблема невідповідності між зовнішнім і внутрішнім образом, формою та змістом народно-сценічного танцю набула в хореографічному мистецтві особливої гостроти у зв'язку з загрозою як "малоросійщини" (наслідок минулого) так і беззмістовної та бездуховної модернізації народного танцю в сучасний період. З'ясовано, що за нових обставин культурного плюралізму виникла небезпечна тенденція формування у суспільній свідомості негативного сприйняття народно-сценічного танцю як явища мистецтва, що творить не національний характер, а "шароварно-вишиванковий стереотип" українця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.442(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Голубенков А.  
Диалог культур в художественном пространстве театра танца / А. Голубенков // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2009. - 12, № 1. - С. 39-44. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Исследована специфика концептуального обоснования и художественного воплощения идеи диалога культур в современной сценической хореографии. Рассмотрена концептуальная основа хореографического спектакля, презентующего зрителю ситуацию диалога между разными танцевальными культурами современности - элитарной и массовой, а также уделено внимание тем художественным средствам, которые обеспечивают рождение в процессе сценического диалога новых смыслов, обогащающих культурный мир зрителя.

Досліджено специфіку концептуального обгрунтування й художнього втілення ідеї діалогу культур у сучасній сценічній хореографії. Розглянуто концептуальну основу хореографічного спектаклю, що презентує глядачеві ситуацію діалогу між різними танцювальними культурами сучасності - елітарною й масовою, а також приділено увагу тем художнім засобам, які забезпечують народження в процесі сценічного діалогу нових змістів, що збагачують культурний світ глядача.

The article is devoted research of specific of conceptual ground and artistic embodiment of idea of dialog of cultures in a modern stage choreography. An author examines conceptual basis of choreographic theatrical, presenting a spectator the situation of dialog between the different dancings cultures of contemporaneity - elite and mass, and also spares attention those artistic facilities, which provide birth in the process of a stage dialog of new senses, enriching the cultural world of spectator.


Ключ. слова: диалог культур, элитарная культура, массовая культура, танец, сценическая хореография
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.3(0)6-4 + Щ335.3(0)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бовсуновский Я.  
К вопросу о развитии джазового танца / Я. Бовсуновский // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2009. - 12, № 1. - С. 44-48. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены этапы развития джазового танца в Америке и Европе. Исследованы сравнительный аспект анализа джазовой музыки и хореографии, спектр разнообразных жанров джазового танца ХХ в.

Розглянуто етапи розвитку джазового танцю в Америці і Європі. Досліджено порівняльний аспект аналізу джазової музики та хореографії, спектр різноманітних жанрів джазового танцю ХХ ст.

In the article examined etapy development of jazz dance in America and Europe. The comparative aspect of analysis of jazz music and choreography is affected, the wide spectrum of various genres of jazz dance of the XXht is probed.


Ключ. слова: джаз, джазовый танец, танцевальная культура
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ318.53 + Щ327.45(4/8)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Васірук С. О. 
Класичний танець : навч.-метод. посіб. / С. О. Васірук. - Івано-Франківськ : Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника, 2009. - 260 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розкрито методичні засади викладання класичного танцю з аналізом методики виконання основних рухів та вправ. Наведено критерії оцінки навичок студентів для підсумкового контролю.

Раскрыты методические основы преподавания классического танца с анализом методики выполнения основных движений и упражнений. Приведены критерии оценки навыков студентов для итогового контроля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.441я73

Шифр НБУВ: ВА721121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Майстри народно-сценічного танцю : біогр. довід. / уклад.: О. П. Колосок; Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец. - К., 2009. - 116 c. - Бібліогр.: с. 108-109. - укp.

Висвітлено життєвий шлях і творчі досягнення таких видатних балетмейстерів, аматорських і професійних хореографів України, як В.М. Верховинець, Л.В. Калінін, П.П. Колосок, М.М. Вантху, О.Г. Величко, І.І. Пастеляк, В.В. Забредовський. Розкрито складові творчих лабораторій народно-сценічного танцю вітчизняних хореографів 1930 - 2008 рр.

Освещены жизненный путь и творческие достижения таких выдающихся балетмейстеров, аматорских и профессиональных хореографов Украины, как В.Н. Верховинец, Л.В. Калинин, П.П. Колосок, М.М. Вантху, А.Г. Величко, И.И. Пастеляк, В.В. Забредовский. Роскрыты слагаемые творческих лабораторий народно-сценического танца отечественных хореографов 1930 - 2008 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ327.442(4УКР)6-8 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718765 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського