Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ315.66$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Башмакова Н. В. 
Мандоліна в історико-художньому процесі : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / Н. В. Башмакова; Харків. держ. ун-т мистецтв ім. І. П. Котляревського. - Х., 2010 - укp.

Висвітлено питання мандолінного мистецтва, визначено етапи еволюції наукових уявлень про мандоліну. Виявлено закономірності еволюції інструмента та розроблено періодизацію історії розвитку різновидів мандоліни (кінець XVI - XXI ст.). Наведено класифікацію інструмента на підставі систематизації історичних підходів до диференціації різновидів мандоліни. Проаналізовано оригінальні твори для мандоліни епохи бароко та класицизму в історико-стильовому аспекті. Висвітлено шляхи розвитку історії та теорії мандолінного мистецтва як окремого напряму вітчизняного музикознавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.66

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Семікозов А. А. 
Мандоліна у західноєвропейській музичній культурі XVIII століття в аспекті взаємодії оперної та інструментальної музики (на прикладі концертів А. Вівальді та Дж. Паїзієлло) : автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / А. А. Семікозов; Нац. муз. акад. України ім. П.І. Чайковського. - К., 2013. - 18 c. - укp.

Уперше мандолінне мистецтво відображено в західноєвропейській музичній культурі XVIII ст. в аспекті взаємодії оперної та інструментальної музики. До наукового обігу введено аналітичний огляд концертів для солюючої мандоліни з різними інструментальними складами ряду маловідомих італійських композиторів К. Чечере, Д. Каудіозо, Г. Габеллоне, Дж. Джуліано, Л. Ламберті, В. Уголино, найбільш відомих шкіл з методики навчання гри на мандоліні другої половини XVIII ст. Г. Леоне, Дж. Фукетті, П. Дені. Уперше у вітчизняному музикознавстві досліджено концерти для мандоліни з оркестром Дж. Паїзієлло (Es-Dur і C-Dur). Мандолінні концерти А. Вівальді та Дж. Паїзієлло розглянуто в контексті історії мандоліни і попередніх модифікацій інструментів її сімейства та репрезентовано як підсумкові етапи важливих періодів розвитку професійної мандолінної традиції. Концерти для мандоліни з оркестром А. Вівальді та Дж. Паїзієлло та концерт для двох мандолін з оркестром А. Вівальді проаналізовано в аспекті впливу характерних тенденцій оперної та інструментальної традиції зазначеного часового періоду. Набула подальшого розвитку теорія безпосереднього впливу оперних процесів соціокультурного розвитку, жанро- і стилетворення на процеси інструментальної музики. Розкрито значення для розуміння та інтерпретації мандолінних концертів А. Вівальді, Дж. Паїзієлло структури адаптованих оперних форм, оперної поетики та стилістики. Запропоновано новий погляд на соціокультурний статус мандолінного мистецтва в західноєвропейській музично-художній практиці до кінця XVIII ст. на основі системного аналізу інформації про репертуар для мандоліни і її попередніх генетичних модифікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.66(4)4 + Щ315.23-0-73(4ІТА)4-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404328 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського