Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ314.042$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Гречишкина Н. Ф. 
Исполнение оперной арии на концертной эстраде : Учеб. пособие / Н. Ф. Гречишкина; Донец. гос. муз. акад. им. С.С.Прокофьева. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2006. - 73 c. - Библиогр.: с. 64-65 - рус.

Обобщен научно-теоретический и практический опыт работы над различными вариантами концертного исполнения оперного отрывка в сопровождении фортепиано. Проанализирована существующая концертная и педагогическая практика и результаты творческого поиска оптимального, логически выверенного подхода к выделению из оперного клавира сольного номера, способного довольно емко раскрыть в концерте суть драматургии исполняемого отрывка, наиболее удобного для исполнения солистом-вокалистом и пианистом-концертмейстером. Показаны особенности исполнения оперной арии на концертной эстраде. Определены основные функции концертной композиции оперного отрывка. Обоснованы принципы формирования вступления и заключения к арии, приведены характеристика, классификация и методы исполнения "дополнительного материала". Рассмотрены основные этапы работы концертмейстера над фортепианной партией арии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ317.410.416 я7 + Щ314.042 я7 + Щ364.14 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Уцкевич Е.  
О художественной целостности концертной программы певца [Електронний ресурс] / Е. Уцкевич // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2006. - 9, № 1. - С. 31-34. - Библиогр.: 5 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Репрезентовано погляд виконавця-співака на проблему цілісності сольної концертної програми. Проаналізовано власний творчий досвід та визначено шляхи досягнення драматургічної та динамічної єдності.

Представлен взгляд исполнителя-певца на проблему целостности сольной концертной программы. Проанализирован собственный творческий опыт и определены возможные пути достижения драматургического и динамического единства.

The article present an opinion of the performer-singer to the problem of integrity in solo-concert program. Analysis of the own creative experience allows to point out the possible way of the achievement dramaturgic and dynamic unity.


Ключ. слова: целостность сольной концертной программы, драматургия, динамическое единство
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.042-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/мист Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гречишкіна Н. Ф. 
Особливості концертного виконання оперної арії : навч. посіб. / Н. Ф. Гречишкіна; Донец. держ. муз. акад. ім. С.С.Прокоф'єва. - Донецьк : ТОВ "Юго-Восток, Лтд", 2007. - 106 c. - Бібліогр.: с. 95-96. - укp.

Розглянуто роботу піаніста-концертмейстера над оперною арією, розкрито особливості її виконання в концерті, наведено різні варіанти концертних композицій, які поєднують арію з речитативним матеріалом. Охарактеризовано функціональні особливості концертної композиції оперного уривка та принципи формування вступу до арії та її завершення.

Рассмотрена работа пианиста-концертмейстера над оперной арией, раскрыты особенности ее исполнения в концерте, приведены разные варианты концертных композиций, объединяющих арию с речитативным материалом. Охарактеризованы функциональные особенности концертной композиции оперного отрывка и принципы формирования вступления к арии и ее завершения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.042я73 + Щ315.42-713.1я73 + Щ317.410.416я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Осипенко В. В. 
Структурно-семантичний інваріант хорового концерту (на матеріалі хорової творчості Ю.Алжнєва) : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / В. В. Осипенко; Харк. держ. ун-т мистецтв ім. І.П.Котляревського. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Окреслено історичні прототипи хорового концерту як концептуального жанру сучасної музичної культури. Вперше здійснено всебічний аналіз хорової творчості Ю.Алжнєва. Визначено усталені ознаки хорового стилю у музиці композитора. Проаналізовано стильову динаміку авторської концепції як способу втілення жанрового інваріанта хорового концерту: від міфологічної спрямованості ("Співомовки") до неопантеїстичного символізму ("Дівич-сон", "Пробудження") та соборності у творах релігійної тематики. Розкрито семантику музичної мови у хорових творах Ю.Алжнєва як яскравого прикладу музичного втілення філософської концепції "духу народу" та національно-ментального мислення в цілому. Виявлено структурно-семантичний інваріант жанру хорового концерту у творчості Ю.Алжнєва. Визначено сутність авторської концепції шляхом уособлення Культурного Героя сучасного етносу та української етнічної картини світу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.042 + Щ313(4УКР)6-81 Алжнєв Ю.

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кухарик Г. 
Образ-архетип Воскресіння у хорових концертах Дмитра Бортнянського та Ганни Гаврилець: між етикою і риторикою / Г. Кухарик // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 108-113. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено, що у Концерті Д. Бортнянського етичною домінантою у трактуванні Воскресіння є ліричні споглядальність, яка на узагальненому рівні передає національно-архетипне мислення, сповнене християнської мудрості, при цьому використовуються елементи загальноєвропейської риторики свого часу. У творі Г. Гаврилець з точки зору етики передано урочисту радість Воскресіння як християнське благо, а кордоцентричне відчуття звучання і трактування духовних сенсів крізь призму ліризму та веселості і народно-пісенна природа мелодизму свідчать про яскраве національно-етичне осмислення християнства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.042(4УКР)-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кухарик Г. 
Образ-архетип Воскресіння у хорових концертах Дмитра Бортнянського та Ганни Гаврилець: між етикою і риторикою / Г. Кухарик // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2018. - Вип. 28. - С. 108-113. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено, що у Концерті Д. Бортнянського етичною домінантою у трактуванні Воскресіння є ліричні споглядальність, яка на узагальненому рівні передає національно-архетипне мислення, сповнене християнської мудрості, при цьому використовуються елементи загальноєвропейської риторики свого часу. У творі Г. Гаврилець з точки зору етики передано урочисту радість Воскресіння як християнське благо, а кордоцентричне відчуття звучання і трактування духовних сенсів крізь призму ліризму та веселості і народно-пісенна природа мелодизму свідчать про яскраве національно-етичне осмислення християнства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ314.042(4УКР)-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського