Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Щ140.13$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Коваль О. В. Иконические возможности культурных концептов и их живописные аналоги / О. В. Коваль // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 5. - С. 107-113. - Библиогр.: 19 назв. - рус.Розглянуто питання співвідношення теорії мови та теорії мистецтва як формалізації поняття "живописний аналог культурного концепту", його матеріально-духовної паралелі, алоконцепту, а також здійснено спробу визначити інтерпретанту естетичного знаку у контексті семіотики культури, мови та мистецтва. Рассмотрен вопрос общности теории языка и теории искусства в плане формализации понятия "живописный аналог культурного концепта", понимаемый как его материально-духовная параллель или алоконцепт, а также осуществлена попытка определения интерпретанты эстетического знака в контексте семиотики культуры, языка и искусства. In the article the idea of picturesque clone cultural concepts is esteemed and the attempt implements to give him formal definition. Ключ. слова: культурный концепт, концептуальный анализ, принцип аналогии, знак, образ, семиотика, искусство Індекс рубрикатора НБУВ: Ю812.252.2 + Щ140.13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Мішуровський В. В. Теоретико-практичні засади роботи над портретом у техніці олійного живопису як основа професійно-творчих знань / В. В. Мішуровський // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 26. - С. 253-256. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Акцентовано увагу на тому, що майбутнім художникам-педагогам важливо не лише ефективно володіти технічними можливостями лінійного живопису, але й потрібно сприйняти та засвоїти метод створення художнього образу у творах портретного жанру. Зазначено, що талановитий портретист створює художній образ моделі, взявши за основу дійсні характерності людини й саме в цьому є його творча активність. Зроблено висновок, що процес професійного становлення майбутнього вчителя образотворчого мистецтва у вищій педагогічній школі потребує засвоєння знань психолого-педагогічного спрямування щодо удосконалення портретного мистецтва. Акцентировано внимание на том, что будущим художникам-педагогам важно не только эффективно владеть техническими возможностями линейной живописи, но и нужно воспринимать и осваивать метод создания художественного образа в произведениях портретного жанра. Отмечено, что талантливый портретист создает художественный образ модели, взяв за основу характер человека, и именно в этом его творческая активность. Сделан вывод, что процесс профессионального становления будущего учителя изобразительного искусства в высшей педагогической школе требует усвоения знаний психолого-педагогической направленности в связи с совершенствованием портретного искусства. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ140.13 + Щ145.5 + Щ147.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|