Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (88)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ129.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Півненко А. С. 
Дизайнерська, композиційно-художня направленість у мистецтві Слобожанщини / А. С. Півненко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 2. - С. 30-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що в другій половині ХХ ст. у мистецтві Слобожанщини виокремилась потужна дизайнерська гілка з різноманітними жанровими розгалуженнями. Однією з провідних її складових був дизайн текстилю, зокрема батік, який в 1970 - 1980-ті рр., внаслідок запровадження його в архітектуру, набув статусу монументально-декоративного мистецтва. Репрезентовано діяльність одного з яскравих майстрів батіку, художника-проектувальника інтер'єру - А.Безпалого.

Отмечено, что во второй половине ХХ ст. в искусстве Слобожанщины выделилась активная дизайнерская ветвь с разнообразными жанровыми разветвлениями. Одной из ведущих ее составных был дизайн текстиля, в частности батик, который в 1970 - 80-е гг., в результате включения его в архитектуру, приобрел статус монументально-декоративного искусства. Репрезентирована деятельность одного из ярких мастеров батика, соединившего в себе также и талант художника-проектанта интерьеров, А.Беспалого.

In second half ХХ centuries in art Slobodskaia Ukraine the awake design branch with various genre branchings was secured. One of leading her constituent is the design of textiles, in particular batik, that in 70-80 the years, as a result of incorporation it in the architecture, were gained by the status of monumental -decorative art. One of his bright wizards which have connected in also talent of the artist - planner of interiors was A.Bespaliy.


Ключ. слова: дизайн текстилю, батік, монументально-декоративне мистецтво, художник, А.Безпалий
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ129.8(4Укр)63 + М305.048.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аль-Найрат Хасан Мухамед. Мухамед 
Мебель и национальные традиции стран Арабского Востока / Мухамед. Мухамед Аль-Найрат Хасан // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 1. - С. 137-142. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто шляхи формування художніх традицій формоутворення меблів народного житла в країнах Арабського Сходу, її своєрідність та тенденції еволюційного розвитку на основі аналізу їх особливостей, які мають місце у різних історичних епохах.

Рассмотрены пути формирования художественных традиций формообразования мебели народного жилища в странах Аль-Шама, ее своеобразие и тенденции эволюционного развития на основе анализа их особенностей, складывающихся в различные исторические эпохи.

The ways of artistic traditions formation of furniture forms in popular habitation on the basis of analysis of its peculiarities in different historic epowere cousidered.


Ключ. слова: мебель, национальные традиции, предметно-пространственная среда
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ126.13(53) + Щ129.8 + Т594.235

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркович М. Й. 
Дизайн освітлювальних приладів в Україні [Електронний ресурс] / М. Й. Маркович // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 10. - С. 32-39. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2005/

Розглянуто досвід проектування світильників у 1920 - 1930 рр. Зазначено, що у другій половині ХХ ст. розвивався "безнаціональний" конструктивістський дизайн освітлювальних приладів. Національні мотиви проникли лише завдяки творам декоративно-прикладного мистецтва. Проаналізовано вироби дизайну Тернопільської фірми "Ватра-Шредер".

Отмечено, что рассмотрен опыт проектирования светильников 1920 -1930 гг. Во второй половине ХХ ст. развивался "безнациональный" конструктивистский дизайн осветительных приборов. Национальные мотивы проникали лишь посредством произведений декоративно-прикладного искусства. Проанализированы изделия дизайна Тернопольской фирмы "Ватра-Шредер".

In article is being considered the experience in projection of lighting appliance at 1920s and 1930s. At the second half of XX c. nation-free constructive design had been in progress. Some national motives had been introduced only through mediation ofartistic decorative-applied artifacts. The analysis is being given of products styled by design bureau of "Vatra-Schroeder" Ternopil firm.


Ключ. слова: Україна, світильники, дизайн, конструктивна ідея
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ126.43(4УКР)61 + Щ129.83(4УКР-2ТЕР) + З294-5-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зборовец И. В. 
Малая скульптура в дизайне городской квартиры [Електронний ресурс] / И. В. Зборовец // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 10. - С. 20-28. - Библиогр.: 8 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2005/

Розглянуто історію російської малої скульптури ХХ ст.

Рассмотрена история русской малой скульптуры ХХ в.

In article the history of Russian small sculpture of XX century is considered.


Ключ. слова: малая скульптура, статуэтка, дизайн, интерьер квартиры, русская интеллигенция, элита
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ136.55 + Щ129.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мохірєва Ю. 
Навчання студентів використанню традиційних складових полтавського художнього розпису в етнодизайні / Ю. Мохірєва // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 78-83. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Доведено, що професійну компетентність учителя можна вдосконалити шляхом доповнення змістового компоненту професійного навчання вивченням полтавського художнього розпису (ПХР). Розкрито методи навчання майбутніх учителів образотворчого мистецтва (ОМ) використання традиційних складових ПХР в етнодизайні. Зазначено, що ПХР застосовується у різних видах етнодизайну: у дизайні інтер'єру, одягу та аксесуарів, побуту, у графічному дизайні, сучасному живописі. Підсумовано, що поглиблене вивчення студентами мистецтва ПХР дерев'яних виробів сприяє формуванню національного світогляду, усвідомленню багатоманітності світової культури та відчуттю власної унікальності, слугує засобом пізнання себе та довкілля, значно підвищує рівень професійної майстерності майбутніх учителів ОМ. Подальшу роботу рекомендовано спрямувати на поповнення бази даних традиційних елементів ПХР, на розширення меж застосування естетики ПХР у сучасному дизайні.

Доказано, что профессиональную компетентность учителя можно усовершенствовать путем дополнения содержательного компонента профессионального обучения изучением полтавской художественной росписи (ПХР). Раскрыты методы обучения элементам ПХР будущих учителей изобразительного искусства (ИИ). Указано, что ПХР применяется в различных видах этнодизайна: в дизайне интерьера, одежды и аксессуаров, быта, в графическом дизайне современной живописи. Подытожено, что углубленное изучение студентами искусства ПХР деревянных изделий способствует формированию национального мировоззрения, осознанию многообразия мировой культуры и чувству собственной уникальности, служит средством познания себя и окружающей среды, значительно повышает уровень профессионального мастерства будущих учителей ИИ. Дальнейшую работу рекомендовано направить на пополнение базы данных традиционных элементов ПХР, на расширение границ применения эстетики ПХР в современном дизайне.

Art education Modernisation means professional level of art evaluation. Professional competence of the teacher can be improved by Poltava art coloring studying while professional education of future art teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.6 + Щ120.806.3(4УКР-4ПОЛ) + Щ129.8(4УКР-4ПОЛ) + Ж182 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського