Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч632.131$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Нахапетов В. М. 
Участь місцевого телебачення у виборчих кампаніях / В. М. Нахапетов; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. Ін-т соц. наук. - О. : АстроПринт, 2000. - 40 c. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми різноманітної участі місцевого (регіонального) телебачення у політичних кампаніях сучасної України. Проаналізовано питання висвітлення ходу виборчої кампанії та участі місцевого телебачення у створенні іміджу політичного лідера.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.131 + Ф052 + Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89335 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зернецька О. В. 
Новини VS. Новини. Виборча кампанія в новинних телепрограмах / О. В. Зернецька, В. Ф. Іванов, Н. В. Костенко, І. Куляс, С. О. Макеєв; ред.: Костенко, Іванов; Ін-т соціол. НАН України, Ін-т журналістики Київ. ун-ту ім. Т.Шевченка, Акад. укр. преси. - К. : ЦВП, 2005. - 212 c. - Бібліогр.: с. 207-212. - укp.

Проаналізовано сучасні підходи щодо вивчення новин, а також результати моніторингу програм новин на телебаченні в період передвиборної кампанії 2004 р., що здійснювався з використанням формалізованого методу контент-аналізу.

Проанализированы современные подходы к изучению новостей, а также результаты мониторинга новостийных программ на телевидении в период предвыборной кампании 2004 г., осуществлявшегося с использованием формализованного метода контент-анализа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668289 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Островська Н. В. 
Особливості соціальнокомунікаційних технологій політичних ток-шоу в ефірі українських телеканалів : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Н. В. Островська; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2015. - 16 c. - укp.

Висвітлено особливості соціально-комунікаційних технологій політичних ток-шоу на українському телебаченні. Підсумовано наукові напрацювання з питань соціальних і соціальнокомунікаційних технологій, висвітлено проблему концептуалізації зазначених технологій. Описано основні аспекти досліджень соціальнокомунікаційних технологій. Визначено тенденції досліджень формату політичних ток-шоу й охарактеризовано формат і різновиди українських політичних ток-шоу. Систематизовано соціальнокомунікаційні технології телевізійних політичних ток-шоу та розкрито специфіку форматних пропагандистських та іміджевих соціальнокомунікаційних технологій українських політичних ток-шоу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416646 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ятчук О. М. 
Телевізійна комунікація в контексті розвитку суспільства / О. М. Ятчук, Н. О. Кодацька // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 1. - С. 68-73. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Простежено динаміку основних чинників розвитку сучасного телебачення, переходу від традиційних технологій телевізійного мовлення до новітніх. Процес розвитку цифрового телебачення та широкосмугового Інтернету визначено технічним шляхом для розв'язання проблеми інтегрування нових технологій до традиційного телеконтенту. Проаналізовано шляхи розширення можливостей взаємодії між глядачем і телевиробником у контексті подолання кризи традиційних технологій. Визначено, що інтеграція, розвиток мобільного зв'язку та Інтернет-технологій є ознакою сучасного світового медіапростору та здійснює суттєвий вплив на формування громадської думки. Проведено аналіз актуальних медіадосліджень, що стосуються проблем теорії масової комунікації. Розглянуто феномен "соціальне телебачення", що об'єднує перегляд телепередач з одночасним спілкуванням у соціальних мережах. Розкрито визначальні чинники медіакомунікаційного спілкування, досліджено процес здійснення зворотного зв'язку з глядачами на телебаченні. Констатовано, що розвиток сучасних технологій, а саме цифрового мовлення та впровадження широкосмугового доступу до мережі Інтернет для створення мультимедійної платформи, що поєднує сервіси Інтернет-комунікації та телевізійний контент, сприяє вдосконаленню механізму взаємодії телемовника та глядача. Розглянуто теорію концептуалізації журналістики, засновану на конструкції ідентичності: журналісти розуміють свою аудиторію і, як члени цієї аудиторії, підключаються до своїх громад. Проведено аналіз інтегрованої журналістської діяльності, яка вклчає три етапи: збирання, редагування та поширення інформації. Визначено, що вплив Інтернету надає змогу споживачеві відігравати свою роль на кожному з етапів і таким чином допомогти журналісту визначити ступінь актуальності цієї історії для себе та потенційної аудиторії. Виокремлено спільні риси сучасного телеконтенту, здійснено порівняльний аналіз тенденції розвитку інтерактивних телепрограм телебачення США, Великої Британії та України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.131 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
5.

Гресько О. В. 
Суспільно-політичне мовлення на телеканалі UA: Перший як інструмент дієвої журналістики / О. В. Гресько, Т. Г. Грабажей // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета дослідження - проаналізувати особливості формування суспільно-політичного контенту на телеканалі UA: Перший. Методологія дослідження. У процесі дослідження застосовано загальнонаукові методи аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, а також моніторингу контенту Суспільної студії, випусків новин, токшоу "Зворотний відлік" на телеканалі UA: Перший. Аналіз суспільно-політичного контенту на телеканалі UA: Перший свідчить про те, що Суспільне мовлення України (СМ) поступово наближається до теоретико-практичної моделі дієвої журналістики на національному й регіональному рівнях. Це означає результативність висвітлення та обговорення актуальних питань суспільства, а також уплив на уповноважених і відповідальних осіб приймати певні рішення та вирішувати проблеми. На шляху демократичного розвитку українське суспільство потребує такого механізму прозорості та підзвітності влади. СМ дотримується професійних стандартів, застосовує новаторство в медіавиробництві. На прикладі новаторських прийомів подачі суспільно-політичного контенту на суспільному телеканалі UA: Перший запропоновано теоретико-практичну модель дієвої журналістики в умовах медіаконвергентності. Результати дослідження можуть бути застосовані на регіональних філіях СМ, а також деяких комерційних телерадіокомпаніях, що прагнуть новаторських підходів до формування суспільно-політичного контенту й застосування інструменту дієвої журналістики. Висновки можуть бути використані для підготовки навчальних курсів різних спеціальностей, зокрема "Журналістика" тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + Ч632.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гарматій О. 
Науковий і розважальний контент в українському екологічному теледискурсі: проблеми та особливості / О. Гарматій, А. Шередько // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2022. - № 1. - С. 7-18. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Мета роботи - висвітлення екологічної тематики в новинних програмах українського телебачення. На підставі вивчення випусків новин на загальноукраїнському телевізійному каналі "1+1" та спеціалізованому телеканалі "ECO TV" акцентується на важливості медіадискурсу для промоції знань з екології з метою формування загальної екологічної культури, екологічної свідомості та проекологічної поведінки громадськості. Загалом, в сучасному українському екологічному теледискурсі присутній сегмент наукового контенту, але його обсяг є незначним у порівнянні з розважальним. Екологічна тематика потребує більшої уваги та більших зусиль загальнонаціональних і спеціалізованих ЗМІ для кількісного та якісного розвитку екожурналістики, підвищення наукової та екологічної грамотності громадян. Актуальність дослідження визначається тим, що масмедіа значною мірою розширюють суспільне розуміння екології як науки про довкілля та привертають увагу суспільства до екологічної тематики. Нині виникнення частих екологічних лих і катастроф, зростання рівня забруднення навколишнього середовища спричиняють усвідомлення необхідності економії ресурсів, створення екологічно ощадливих, мало- та безвідходних технологій, зниження викидів шкідливих речовин і, що дуже важливо, викликають посилення уваги громадськості до екологічного медіадискурсу. ЗМІ відіграють важливу роль у формуванні громадської думки з питань екології та поширенні екологічного знання для масової аудиторії. Тому сьогодні як ніколи необхідно якісно подавати екологічну тематику в мас-медійному просторі та формувати високу екологічну свідомість громадськості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.131 + Б1 в2:Ч

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Журн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Пуцята І. 
Сучасні методи подачі інформації в контенті всеукраїнських телеканалів: від лонгріду до фінішингу / І. Пуцята // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Сер. Журналістика. - 2022. - № 1. - С. 28-37. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Розглянуто проблеми, пов'язані з підвищенням актуальності телевізійних новинних програм в умовах гострої конкуренції між телебаченням і такими сучасними засобами масової комунікації, як: інформаційні стрічки новин, блоги, соціальні мережі, ютюб-канали, які в силу своїх технічних можливостей можуть забезпечити більш високу оперативність подачі контенту новин у порівнянні з традиційними телевізійними випусками. У цих умовах каналам, а також авторам передач, що спеціалізуються на телебаченні в жанрі новин, доводиться шукати принципово нові підходи до їх трансляції, особливо з урахуванням можливостей сучасної людини за допомогою різних гаджетів постійно знаходиться в інформаційному просторі. Акцентовано увагу на тому, що для сучасного телебачення безперспективними є спроби "обігнати" Інтернет як джерело інформації. У наш час зусилля повинні бути спрямовані на створення таких форматів новин, які є простими, зручними для споживача та викликають живий інтерес і емоційний відгук. Саме такими форматами, що можуть сприяти вирішенню проблем інформаційного телебачення, є лонгрід і фінішинг. Вони орієнтуються на трансляцію новин через звернення до особи, героя телевізійної передачі, що є не лише формою підвищення конкурентоспроможності жанру, а й несе у собі значний соціальний потенціал, оскільки у центрі новин є людина, як основний творець подій та її учасник. Зазначено, що в основі даних форматів на українському телебаченні - людська історія, яка триває в часі, характеризує досить тривалий цикл подій, в яких герой бере участь. Нині такі прийоми активно використовують різні телевізійні проєкти, серед яких найбільш вдалими є: "В гостях у Дмитра Гордона", "Життя відомих людей", "Світські новини", на прикладі цих проєктів описано особливості форматів лонгріду та фінішингу, визначено їхні характерні риси, а також їхню перспективність у контексті вирішення проблем вітчизняного новинного жанру на телебаченні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632.4(4УКР) + Ч632.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409:А:Журн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського