Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Качур Б. М. 
Організаційно-педагогічні умови управління науково-методичною роботою з учителями в регіоні : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / Б. М. Качур; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менедж. освіти" АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Визначено та науково обгрунтовано місце і роль науково-методичної роботи з учителями в регіональній системі післядипломної педагогічної освіти. Виокремлено завдання регіональної системи науково-методичної роботи з педагогічними працівниками, визначено її структуру, функції та зміст. Виявлено й обгрунтовано принципи та умови організації науково-методичної роботи з учителями в регіоні. Розроблено систему критеріїв оцінки ефективності науково-методичної роботи з учителями в регіоні. Створено й обгрунтовано узагальнену модель організації науково-методичної роботи з учителями в регіоні. Визначено педагогічні умови її організації з урахуванням регіональних особливостей. Сформульовано практичні рекомендації щодо вдосконалення управління науково-методичною роботою з учителями як складовою системи післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Смолінська О. 
Психодинамічний підхід до вивчення організаційної культури вищих педагогічних навчальних закладів / О. Смолінська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 1. - С. 16-24. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Висвітлено форми вияву організаційної культури педагогічних ВНЗ та наведено низку притаманних їй особливостей, які можна використовувати як засоби її дослідження. Розкрито сутність психодинамічного підходу до аналізу організаційної культури педагогічної освіти в цілому та педагогічних ВНЗ зокрема. На підставі твердження, що організація педагогічного ВНЗ є культурою, обгрунтовано, що вивчати, аналізувати її можна цілісно, з використанням застосовуваних до індивідів теорій. Констатовано, що згідно з психодинамічним підходом діяльність педагогічного ВНЗ – це усвідомлена учасниками процесу спільна активність, що виявляється у системі дій, спрямованих на досягнення колективної мети.

Освещены формы проявления организационной культуры педагогических ВУЗ и приведен ряд присущих ей особенностей, которые можно использовать как средства ее исследования. Раскрыта сущность психодинамического подхода к анализу организационной культуры педагогического образования в целом и педагогических ВУЗ в частности. Исходя из теории, что организация педагогического ВУЗ является культурой, обосновано, что изучать, анализировать ее можно целостно, используя применяемые к индивидам теории. Констатировано, что согласно психодинамическому подходу, деятельность педагогического ВУЗ - это осознанная участниками процесса общая активность, проявляющаяся в системе действий, направленных на достижение коллективной цели.

The article is aimed at the studying and analysis of organizing culture of higher pedagogical institutes from the positions of psychodynamical approach, which consists of using the psychological theory in regard to studying the organizational facts, characteristic features and states. Starting point is the fact that the pedagogical education that is a culture, therefore it should be learnt basing on all humanistic knowledge. The publication deals with the analyzed characteristics of organizing culture of higher pedagogical institutions as means of their research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Караманов О. В. 
Музей - школа - університет: особливості педагогічної взаємодії в сучасному "суспільстві знань" / О. В. Караманов // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 4. - С. 44-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Вивчено проблеми взаємодії музею, школи та університету в сучасному інформаційному суспільстві. Визначено умови ефективності освітнього процесу в "суспільстві знань" і роль музею як центру соціальної адаптації особистості до культурного середовища у процесі діалогу з цінностями мистецтва, історії, літератури. Проаналізовано українські та польські ініціативи в галузі вищої школи (на прикладі кафедри педагогіки Львівського національного університету та Інституту педагогіки Ягєллонського університету у Кракові) з розробки й апробації для студентів спецкурсів з музейної педагогіки у контексті підготовки майбутнього вчителя гуманітарних дисциплін, а також регіональні шкільні проекти ("Школа і музей - працюємо разом"). Виокремлено основні тенденції педагогічної діяльності музеїв в інформаційному суспільстві, акцентовано на її інтерактивному характері у процесі розширення культурного та освітнього простору середньої й вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:Ч77 + Ч489.511.465

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського