Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (18)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.352.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Городиський М. І. 
Правова освіта майбутнього вчителя / М. І. Городиський; ред.: М. К. Подберезський; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : Легас, 2001. - 128 c. - Бібліогр.: 222 назв. - укp.

Висвітлено сучасні психолого-педагогічні проблеми формування правової культури студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Правову освіту розглянуто як складову формування правової культури. Обгрунтовано сутність поняття правової культури, форми та функції правосвідомості, систему правового виховання. Наведено результати дослідження з процесу засвоєння змісту правової освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26 + Х.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Одарій В. В. 
Підготовка майбутніх педагогів до правового забезпечення професійної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Одарій; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського (м.Одеса). - О., 2005. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано ефективні умови, зміст і методику підготовки майбутніх педагогів до правового забезпечення професійної діяльності. Визначено її структуру та ознаки прояву, критерії оцінки та рівні сформованості. Уточнено зміст поняття "правова культура професійної діяльності педагога". Розроблено спецкурс "Правові основи професійної діяльності педагога", який містить рольові ігри й інтерактивні вправи, що забезпечує ефективне формування у майбутніх вчителів правової культури професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.352.26 + Х002.03:ч

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Романова І. А. 
Формування правової свідомості майбутніх вчителів у процесі навчальної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. А. Романова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 17 c. - укp.

Обгрунтовано сутність і структуру правової свідомості студентів вищих педагогічних навчальних закладів, а також зв'язок між її окремими компонентами. З'ясовано особливості фронтальних, індивідуальних, групових і колективних форм навчальної діяльності. Розроблено критерії визначення рівнів правової свідомості та виявлено її особливості. Запропоновано та впроваджено до навчального процесу комплекс методів правової освіти та виховання студентів. Установлено, що колективні та групові форми навчальної діяльності мають більший вплив на формування таких елементів правової свідомості студентів, як оцінні судження, правові установки та переконання у порівнянні з індивідуальною формою навчальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Владимирова В. І. 
Теорія і практика формування правової культури майбутнього вчителя (педагогічно-правовий аспект) : монографія / В. І. Владимирова. - Кіровоград, 2010. - 251 c. - укp.

Розкрито теоретичні та практичні аспекти правової культури майбутнього вчителя у навчально-виховній діяльності вітчизняних педагогічних навчальних закладів у період 1917 - 2002 рр. На основі архівних, монографічних матеріалів, наукової літератури даного періоду, вивчено та систематизовано важливі теоретичні проблеми формування правової культури майбутнього вчителя. Розкрито взаємозв'язки правової та педагогічної культури в історії філософсько-педагогічної думки. Обгрунтовано теоретичні положення щодо формування правової культури майбутнього вчителя.

Раскрыты теоретические и практические аспекты правовой культуры будущего учителя в учебно-воспитательной деятельности отечественных педагогических учебных заведений в период 1917 - 2002 гг. На основе архивных, монографических материалов, научной литературы данного периода, изучены и систематизированы важные теоретические проблемы формирования правовой культуры будущего учителя. Раскрыты взаимосвязи правовой и педагогической культуры в истории философско-педагогической мысли. Обоснованы теоретические положения относительно формирования правовой культуры будущего учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03 р + Х8 р(4УКР)3-3 + Ч489.511.352.26 + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кічук Я. В. 
Педагогічні детермінанти формування правової компетентності майбутніх соціальних педагогів у вищій школі / Я. В. Кічук // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 26-31. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено педагогічні детермінанти формування правової компетентності майбутніх соціальних педагогів у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Погребняк С. В. 
Зміст поняття "правовиховна робота майбутніх інженерів-педагогів" / С. В. Погребняк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 63-69. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито зміст поняття "правовиховна робота майбутніх інженерів-педагогів". На підставі аналізу різних підходів науковців проаналізовано його сутність і структуру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Іваній О. М. 
Формування правової компетентності майбутнього вчителя : навч.-метод. посіб. / О. М. Іваній; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми : Унів. кн., 2012. - 111 c. - Бібліогр.: с. 84-91 - укp.

Надано характеристику правової компетентності педагогічних кадрів. Висвітлено теоретичні основи набуття правової компетентності, викладено технологію модульного навчання правової компетентності майбутніх вчителів. Розглянуто правовідносини в загальноосвітньому закладі. Наведено організаційні основи (механізми) реалізації правових компетенцій вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мулявка М. 
Формування правової компетентності та підготовка педагогічних працівників до інноваційної діяльності в умовах безперервної післядипломної педагогічної освіти / М. Мулявка // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 165-167. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто компетентнісно орієнтований підхід до розвитку правової компетентності педагогів, готовність педагогічних працівників до інноваційної діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти. Зазначено, що основною функцією програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників є інформаційна, що дозволяє працівникам освіти усвідомлено будувати процес власного професійного розвитку і брати участь в управлінні цим процесом. Визначено мету державної інноваційної політики, а саме - створення соціально-економічних, організаційних і правових умов для ефективного відтворення, розвитку й використання науково-технічного потенціалу країни.

Рассмотрен компетентно ориентированный подход к развитию правовой компетентности педагогов, готовность педагогических работников к инновационной деятельности в системе последипломного педагогического образования. Указано, что основной функцией программы повышения квалификации педагогических работников является информационная, что позволяет работникам образования осознанно строить процесс собственного профессионального развития и участвовать в управлении этим процессом. Определена цель государственной инновационной политики, а именно - создание социально-экономических, организационных и правовых условий для эффективного воспроизводства, развития и использования научно-технического потенциала страны.

Before a competent oriented approach to the development of legal competence of teachers, availability of teachers to innovate in the system of postgraduate teacher training. Indicated that the main function of advanced training of teachers informationthat allows educators to consciously build up their own professional development and participate in the management of this process. The purposes of the state innovation policy, namely the creation of social, economic, organizational and legal conditions for effective reproduction, development and use of scientific and technological potential.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Іваній О. 
Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / О. Іваній // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 39-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто організаційно-педагогічні засади формування правової компетентності майбутніх вчителів, яка повинна бути визнана рисою не тільки громадянською, але й професійно необхідною, професійною формою якої виступає його правова компетентність. Визначено зміст поняття "правова компетентність", основні показники формування правової компетентності вчителя. Підкреслено, що реалізація спецкурсу в навчальному процесі залежить від мотивованості студентів до правового навчання. Висвітлено основні положення спецкурсу "Правова компетентність вчителя", спрямованого на формування готовності студентів до застосування нормативно-правових і моральних норм як засобів вирішення професійних завдань. Доведено ефективність його застосування в навчальному процесі з метою оптимізації рівня сформованості правової компетентності майбутніх вчителів.

Рассмотрены организационно-педагогические основы формирования правовой компетентности будущих учителей, призванной быть качеством не только гражданским, но и профессионально необходимым, профессиональной формой которого выступает правовая компетентность. Определены содержание понятия "правовая компетентность", основные показатели формирования правовой компетентности учителя. Подчеркнуто, что реализация спецкурса в учебном процессе зависит от мотивированности студентов к правовому обучению. Предложен спецкурс "Правовая компетентность учителя", который направлен на формирование готовности студентов к применению нормативно-правовых и моральных норм как средств решения профессиональных задач. Доказана эффективность его применения в учебном процессе с целью повышения уровня сформированности правовой компетентности будущих учителей.

The organizational and pedagogical foundations of the legal competence of future teachers are under review in the article. The concepts of Уlegal competenceФ, the main indicators of the teachers' legal competence are determined, the special course УThe teachers' legal competence Уis suggested, that is aimed at forming students' readiness to use legal and moral standards as the professional tasks.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Глухов І. Г. 
Еколого-правова компетентність майбутнього вчителя в умовах переходу суспільства до сталого розвитку / І. Г. Глухов // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59. - С. 234-239. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто сутність еколого-правової компетентності майбутнього вчителя та значення її формування за умов переходу суспільства до сталого розвитку.

Рассмотрена сущность эколого-правовой компетентности будущего учителя и значение ее формирования в условиях перехода общества к устойчивому развитию.

Descriptions of ecological-legal competence of future teacher and value of its forming is examined in the conditions of passing of society to steady development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26 + Ч489.511.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Макар Л. М. 
Формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості майбутнього вчителя / Л. М. Макар // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 87-92. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості як результату засвоєння особистістю правових знань і зразків правової поведінки в психолого-педагогічному плані й такого, що сприяє переходу цих знань моделей поведінки в особистий життєвий досвід.

Рассмотрена проблема формирования эмоционально-ценностного компонента правосознания как результата усвоения личностью правовых знаний и образцов правового поведения в психолого-педагогическом плане и такого, который содействует переходу этих знаний моделей поведения в личный жизненный опыт.

In the article the problem of formation of an emotionally-valuable component of sense of justice as result of mastering by the person lew knowledge and samples of legal behavior in the psychological-pedagogical plan and such which promotes transition of this knowledge of models of behavior into personal life experience is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Микитюк С. 
Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. Микитюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 54-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змінює стратегію педагогічного процесу, а саме - орієнтує на поширення активних форм і методів навчання. З’ясовано, що ресурсний підхід в системі підготовки майбутніх учителів передбачає розкриття питань про організацію професійної освіти, зорієнтованої на пошук і розвиток потенційних можливостей кожного студента – майбутнього вчителя.

Раскрыто значение подхода в формировании правосознания будущих учителей. Изложены отдельные позиции по использованию потенциала содержания правоведческих дисциплин для формирования правовых знаний, оценок, установок, вопросы привлечения студентов педагогических учебных заведений к правовому просвещению населения в пределах проектного изучения правоведческих дисциплин. Указано, что ресурсный подход меняет стратегию педагогического процесса, а именно ориентирует на распространение активных форм и методов обучения. Выяснено, что ресурсный подход в системе подготовки будущих учителей предполагает раскрытие вопросов об организации профессионального образования, ориентированного на поиск и развитие потенциальных возможностей каждого студента - будущего учителя.

Discloses the value of the approach in the formation of future teachers of justice. Line items presented on the use of building maintenance jurisprudential disciplines to provide a legal knowledge, assessment, facilities, and issues involving student teachers to the legal education of the population within the project study jurisprudential disciplines. Stated that the resource-based strategy shifts the educational process, namely focuses on the distribution of the active forms and methods. Found thatthe resource-based approach in the training of future teachers requires disclosure on the organization of vocational education-oriented search and development of the potential of each student - future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч489.511.352.26 + Х0 р(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рем О. М. 
Формування правової культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Рем; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми формування правової культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Розглянуто правову культуру яка обумовлена соціальним, духовним, політичним та економічним устроєм, якісним станом правового життя суспільства, що виражається в досягнутому рівні розвитку правової діяльності, юридичних актів, в правосвідомості в цілому, у рівні правового розвитку суб'єкта, а також ступені гарантованості державою та громадянським суспільством прав людини. Розроблено модель формування правової культури майбутніх інженерів-педагогів, що містить аксіологічний, гносеологічний, діяльнісний, методичний компоненти. Визначено педагогічні умови формування правової культури майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Розроблено методику формування правової культури майбутніх інженерів-педагогів в процесі професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Погребняк С. В. 
Формування у майбутніх інженерів-педагогів готовності до правовиховної роботи у професійно-технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Погребняк; Хмельниц. нац. ун-т. - Хмельницький, 2013. - 20 c. - укp.

Дослідження присвячено проблемі формування у майбутніх інженерів-педагогів готовності до правовиховної роботи. Охарактеризовано педагогічні умови формування у майбутніх інженерів-педагогів готовності до правовиховної роботи в ПТНЗ: взаємодія між викладачами ПТНЗ, а також викладачами ПТНЗ та органами внутрішніх справ. Обгрунтовано актуалізацію підготовки майбутніх інженерів-педагогів до правовиховної роботи на основі спецкурсу "Правоохоронна робота в ПТНЗ". Запропоновано внесення до педагогічної практики елементів правовиховної роботи, а також залучення студентів до науково-дослідницької діяльності з питань правовиховання учнів ПТНЗ. Розроблено модель формування готовності майбутніх інженерів-педагогів до правовиховної роботи в ПТНЗ, яка передбачає такі блоки: цільовий (мета, завдання принципи), змістовий (форми і методи, педагогічні підходи, дисципліни, спецкурс, педпрактика), оціночно-результативний (компоненти, критерії, рівні та результат).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Іваній О. М. 
Структурно-змістова модель формування правової компетентності майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі університету : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Іваній; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2012. - 20 c. - укp.

З'ясовано суть поняття "правова компетентність майбутнього вчителя", розкрито її структурно-змістові та критеріально-оцінні характеристики. Обгрунтовано структурно-змістову модель формування правової компетентності майбутнього вчителя у навчально-виховному процесі університету, яка включає взаємопов'язані блоки (концептуально-цільовий, змістовий, технологічний, контрольно-оцінний), доведено її ефективність. Уточнено критерії (когнітивний, процесуальний, особистісно-рефлексивний) та показники рівнів сформованості правової компетентності (компетентнісний, функціональний, елементарний).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Глухов І. Г. 
Специфіка еколого-правової компетентності майбутнього вчителя та науково-методична модель її формування / І. Г. Глухов // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 309-313. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутнісні характеристики еколого-правової компетентності майбутнього вчителя та науково-методичну модель її формування за умов педагогічного ВНЗ.

Рассмотрены сущностные характеристики эколого-правовой компетентности будущего учителя и научно-методическая модель ее формирования в условиях педагогического ВУЗ.

Essential characteristics scriptions of ecological-legal competence of future teacher and scientifically-methodical model of her forming are examined in the conditions of higher pedagogical educational establishment are describes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26 + Ч489.511.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кічук Я. В. 
Проектна правовиховна діяльність майбутнього соціального педагога: компетентнісний потенціал / Я. В. Кічук // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41. - С. 40-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано навчальні плани вищих шкіл різних регіонів України, які здійснюють професійну підготовку майбутніх соціальних педагогів. Розкрито педагогічні можливості проектної діяльності правового характеру в цілісному процесі формування правової компетентності майбутніх соціальних педагогів.

Проанализированы учебные планы высших школ разных регионов Украины, которые осуществляют профессиональную подготовку будущих социальных педагогов. Раскрыты педагогические возможности проектной деятельности правового характера в целостном процессе формирования правовой компетентности будущих социальных педагогов.

In the article the curricula of high schools of different regions of Ukraine, which carry out professional preparation of future social pedagogues, are analysed. The author discloses the pedagogical opportunities of the project activities of legal nature in the process of legal competence formation of future social pedagogues.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.26 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського