Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.350.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Ткачев С. И. 
Нравственная и политическая культура как ценности воспитания : Учеб. пособие для студ. ф-тов "Соц. менеджмент" / С. И. Ткачев, Н. А. Ткачева; Харьк. гуманит. ин-т "Нар. укр. акад.". - Х., 1999. - 83 c. - Библиогр.: 131 назв. - рус.

Розглянуто питання моральної та політичної культури особистості, формування моральної та політичної культури студентів, культури педагога і соціального працівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Завгородня Т. 
Ціннісні орієнтації майбутніх учителів / Т. Завгородня // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 35-41. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На підставі емпіричних даних, одержаних у процесі дослідження, проаналізовано стан політичної інформованості й участі у політичній діяльності студентів - майбутніх учителів загальноосвітньої школи першого ступеня, розуміння ними таких цінностей як свобода вибору та відповідальність за нього, вміння бачити особливості їх виявлення в учнів різних вікових категорій і визначати шляхи їх ефективного формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.350.1 + Ч489.511.350.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Данилов С. О. 
Розвиток соціально-професійної зрілості майбутнього педагога в процесі магістерської підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. О. Данилов; Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Кропивницький, 2021. - 19 c. - укp.

Зазначено, що соціально-професійна зрілість майбутнього педагога як якість особистості - це насамперед показник її індивідуальних особливостей, який характеризує особистість, здатну перетворювати власну життєдіяльність на творчий результат, адекватно оцінювати цілі, задачі, наслідки, здійснювати корекцію, рефлексію, самоконтроль у процесі життєдіяльності. Соціально-професійну зрілість майбутнього педагога в процесі магістерської підготовки розглянуто через взаємозв'язок його соціальних намірів, соціальних очікувань і професійних досягнень. Визначено критерії соціально-професійної зрілості: соціальне самовизначення, соціальна відповідальність і професійне самовдосконалення. Виокремлено показники виявлення та рівні розвитку соціально-професійної зрілості майбутнього педагога. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови розвитку соціально-професійної зрілості майбутнього педагога: акмеологічний розвиток, розвиток комунікативної взаємодії й активізація науково-дослідної діяльності. Розкрито логіку, етапи та методику педагогічного експерименту із залучення майбутніх педагогів до різних видів діяльності з метою розвитку їх соціально-професійної зрілості, обґрунтовано вибір діагностичного апарату експериментального дослідження. Наведено результати експериментальної перевірки, що підтвердили ефективність педагогічних умов розвитку соціально-професійної зрілості майбутнього педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.350.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА449658 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського